ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کاشت مو در شرق تهران

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کاشت مو در شرق تهران
 کاشت مو در شرق تهران

کاشت مو در شرق تهران

انجام کاشت مو در شرق تهران در کلینیک زیبایی سیب سبز با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات انجام می شود. در این کلینیک تمام نکات بهداشتی طبق استاندارد های جهانی رعایت می شود. استفاده از کادری متخصص و مجرب به شما این امکان را می دهد تا بهترین روش زیبایی را با بهترین کیفیت انتخاب کنید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

دلایل ریزش مو و انجام عمل کاشت مو

یکی از مهم ترین گزینه ها در افزایش جذابیت و زیبایی در افراد، داشتن موهایی پرپشت بوده اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده و از وضعیت به وجود آمده ناراضی خواهند بود، که می توان با انجام کاشت مو طبیعی به نگرانی این افراد پایان داد. دلایلی مانند استفاده از وسایل گرمایشی و خشک کننده مو مانند انواع سشوارها و اتو مو، استفاده از شامپوهای نامناسب با توجه به جنس موها، بکار بردن رنگ های شیمیایی برای زیباسازی مو، بیماری های ژنتیکی و هورمونی و غیره باعث شده تا فولیکول های مو ضعیف شده و نیاز به پیوند مو داشته باشید.امروزه یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین عمل های زیبایی موجود در دنیا، عمل زیبایی کاشت مو Hair transplantation است.

عمل زیبایی کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود ؟

افزایش جذابیت چهره با داشتن موهایی زیبا و پرتراکم از نکات بدیهیست که رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. عمل زیبایی کاشت مو طبیعی باعث شده تا فولیکول های مو که آسیب دیده و یا دچار ریزش شده اند، ترمیم یافته و دوباره رشد نمایند. این فرایند از سه مرحله برداشت واحدهای فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو)، آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل می شود.

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده فولیکول مو از نظر پزشکان، پشت سر حدفاصل دو گوش و بخشی زیر گردن خواهد بود. چرا که این ناحیه به دلیل شباهت و یکسان بودن به موهای وسط سر از لحاظ ضخامت و طول مناسب تر خواهند بود. در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود. به طور کلی دو روش برای برداشت گرافت های مو از پشت سر بیمار وجود دارد که میتوان از آن به عنوان روش جراحی و روش غیر جراحی نام برد.

کاشت مو در شرق تهران
کاشت مو در شرق تهران

آشنایی بیشتر با بانک مو

ساختمان مو از چند بخش ساقه مو یا همان تار مو و فولیکول مو یا همان پیاز مو تشکیل می شود. به دسته های مو که در یک روزنه از سطح سر قرار دارند گرافت مو یا واحد فولیکولار مو گفته می شود که به گرافت های تک تار مویی و چند تار مویی تقسیم میشوند. تعداد تار مو در هر گرافت بین ۱ تار تا ۵ تار مو بستگی به قدرت بانک مو و تکنیک برداشت گرافت متفاوت است. بانک مو پشت سر از گرافت های ۱ تا ۵ تار مویی تشکیل می شود.

روش جراحی:

در روش جراحی پزشک متخصص یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی از محل بانک موی فرد عمدتا پشت سر بیمار که شامل فولیکول های سالم می باشد را جدا کرده و این نوار یا همان فلپ در اختیار تیم کات یا جداسازی واحد های فولیکولار مو قرار می گیرد تا توسط میکروسکوپ های مخصوص فولیکول ها جدا و آماده فرایند کاشت شوند؛ این گونه برداشت گرافت های مو از بانک مو را با عنوان روش جراحی یا FUT میشناسیم.

روش غیر جراحی:

در این روش دیگر از جراحی و برداشت فلپ خبری نیست و فولیکول های مو به طور جداگانه با استفاده از پانچ های دستی ( FIT ) و یا میکروموتورهای اتوماتیک ( کاشت مو به روش SUT ) یا دستگاهای مشابه دیگر مانند Neo Graft و Safer از محل بانک مو برداشت می شود. برای شروع پزشک ابتدا سر را تمیز کرده و سپس داروی بی حسی را به نقاط مورد نظر تزریق خواهد کرد؛ سپس فولیکول های مو را توسط پانچ های معرفی شده مخصوص هر روش به صورت واحدهای فولیکولار مو برداشت می نماید.

در نهایت واحد های فولیکولار برداشت شده از محل بانک مو در ماده نگهدارنده مخصوص خود در اختیار پزشک متخصص کاشت قرار گرفته تا فرآیند کاشت انجام شود که این مرحله نیز با دو تکنیک انجام میپذیرد. در روش های FIT ،FUT ، SUT و … از تیغ کاشت برای ایجاد برش های میلیمتری و جای گذاری فولیکول های مو توسط پنس های مخصوص در محل طاسی استفاده می شود. در روش دیگری که جدیدترین تکنیک کاشت موی طبیعی می باشد از دستگاه ایمپلنتر استفاده شده که از آن با عنوان کاشت مو به روش میکروفیت نامبرده می شود.

کاشت مو به روش ترکیبی :

هر گاه طاسی به حدی باشد که نیاز به گرافت موی بیشتر احساس شود. برای برداشت گرافت مو از بانک فرد از دو روش جراحی و بدون جراحی همزمان استفاده میشود. که به این روش ترکیبی می گویند.

کاشت مو به روش FUT :

روش FUT قدیمی ترین تکنیک کاشت مو طبیعی است که به روش جراحی فلپی از محل بانک مو برداشته شده به واحد های فولیکولار مو تقسیم شده و در مرحله کاشت در شیارهای کوچک ایجاد شده در محل طاسی کاشته می شوند.

مزایا: بالاترین شانس برداشت گرافت سالم از بان مو در بین روش های برداشت گرافت.

معایب: امکان باز ماندن جای اسکار در محل برداشت گرافت مو.

کاشت مو در شرق تهران
کاشت مو در شرق تهران

کاشت مو به روش FIT یا FUE :

اولین متد کاشت مو غیر جراحی که توسط پانچ های دستی به صورت دانه ای گرافت ها توسط پنس از پشت سر برداشته می شوند و به شیوه ی روش FUT روی سر کاشته می شوند.

مزایا: بدون جراحی، و بدون برجای ماندن هیچگونه اسکار در محل بانک مو

معایب: امکان آسیب به گرافت های مو و در نتیجه عدم رویش مناسب مو

کاشت مو به روش SUT :

روش جدید SUT را با عناوینی همچون FIT پیشرفته ، Super FUE ،Safer ، Neo Graft و میکروگرافت نیز می شناسیم که در آن با استفاده از میکروموتور های اتوماتیک گرافت ها بدون جراحی و آسیب از محل بانک مو برداشته می شود و در نتیجه شاهد کاشت پرتراکم تری خواهیم بود.

مزایا: بدون جراحی و برجای ماندن اسکار و بدون آسیب به گرافت مو

معایب: استفاده از تکنیک قدیمی کاشت با استفاده از پنس

کاشت مو به روش میکروفیت :

جدیدترین و به روزترین تکنیک کاشت گرافت های مو در محل طاسی با استفاده از دستگاه ایمپلنتر را کاشت مو به روش میکروفیت یا MicroFIT می نامند. در سال ۲۰۱۰ جراحان متخصص پیوند مو اتحادیه اروپا پس از سال ها تحقیق و بررسی موفق به ساخت قلم ایمپلنتر برای افزایش ظرافت و سرعت کاشت مو شدند؛ این دستگاه با انجام عملیات کاشت مستقیم بدون نیاز به برش و ایجاد شیارهای یکسان و با عمق مناسب هیچگونه آسیبی به گرافت های مو نمی زند. در نتیجه تمام گرافت های کاشته شده در این روش رشد می کنند و بالاترین تراکم کاشت مو طبیعی حاصل می گردد.

از مهمترین مزایای روش کاشت مو میکروفیت استفاده از میکروموتورهای اتوماتیک ۴۰۰ میکرونی جهت برداشت گرافت از محل بانک مو است که میتواند در این روش تا ۱۰۰۰۰ گرافت را بدون جراحی از محل بانک مو بردارد. با توجه به چندتار مویی گرافت های بانک مو پشت سر میتوانیم در این روش شاهد کاشت ۵۰ هزار تار مو در محل طاسی باشیم که حدودا ۴ برابر روش های دیگر می باشد. البته این روش مناسب تمام افراد نمی باشد و قبل از انجام باید توسط پزشک متخصص بررسی و تایید شود.

قلم ایمپلنتر

ابزاری برای کاشت مو در روش کاشت میکروفیت می باشد. که با سایز های ۶۰۰ الی ۱۸۰۰ میکرونی طراحی و ساخته شده است. که عمل برش و جایگذاری گرافت مو را در یک مرحله انجام می دهد. این فرایند حرکتی شبیه پانچ کردن میباشد. بدلیل ویژگی های ایمپلنتر تمام شیارها (روزنه های رویش مو ) به طور یکسان ایجاد می شود. گرافت مو در عمق دقیق با توجه به ضخامت گرافت و ویژگی های پوست سر بیمار قرار می گیرد. قلم ایمپلنتر  (قلم های کاشت مو ) دیگر مشکلات کاشت توسط تیغ و پنس را به طور کامل مرتفع گردانده است.

ویژگی های کاشت مو به روش MicroFIT :

✔ ۴ برابر تراکم بالا نسبت به سایر روش ها تا ۵۰ هزار تار مو

✔ بدون جراحی و بدون بر جای ماندن اسکار جراحی

✔ استفاده از ایمپلنتر و کاشت مستقیم و تک مرحله ای گرافت

✔ برداشت بالاترین نرخ گرافت از بانک مو بیش از ۱۰ هزار گرافت

✔ رویش کاملا طبیعی با ظرافت بالا به دلیل کاشت در سایز میکرو

✔ کاشت hair line با تکنیک گرافت تک تار مویی برای افزایش چند برابری حالت طبیعی کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو MicroFIT :

با توجه به اینکه در روش MicroFIT جراحی صورت نمیگیرد. و همچنین گرافت ها با دستگاه ایمپلنتر در محل طاسی کاشت میشوند. کمترین میزان زخم ایجاد شده و این عمل تقریبا بدون خونریزی می باشد. از این رو مراقبت های بعد از این عمل و دوره نقاهت این عمل نیز کوتاه تر است.

مناسب ترین کاندید برای انجام عمل زیبایی کاشت مو

حال که با چگونگی انجام عمل زیبایی کاشت مو آشنا شدید. شاید از خود بپرسید که آیا کاندید مناسبی برای انجام عمل پیوند موهستید یا خیر؟

کاندید مناسب برای انجام عمل زیبایی کاشت مو، پس از پیوند مو طبیعی از نتایج راضی خواهد بود. زیرا پیوند مو طبیعی موجب بهبود ظاهر فرد بیمار شده و موهای بیمار دوباره رشد خواهد کرد. با این حال همه ی افراد قادر به انجام عمل زیبایی نخواهند بود.

یکی از فاکتورهای لازم برای کاندید مناسب بودن، داشتن انتظارات واقع گرایانه است. بسیاری از افراد پس از انجام کاشت مو طبیعی از نتایج راضی نخواهند بود. زیرا انتظارات آنها از پزشک برآورده نشده. همواره به یاد داشته باشید که هرکس تعداد محدودی فولیکول مناسب برای اهدا خواهد داشت. به همین دلیل پزشکان گاهی از نقاط دیگر بدن نیز برای اهدا استفاده خواهند کرد. که گاها انتظارات بیماران از نتیجه عمل کاشت مو برآورده نمی شود.

کاشت مو در شرق تهران
کاشت مو در شرق تهران

از دیگر ویژگی های یک کاندید خوب می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

✔ داشتن حداقل سن ۲۵ سال

✔ مردانی که بیش از ۵ سال از مشکل ریزش مو خود رنج می برند.

✔ مردانی که انتظارات واقع بینانه داشته و به این موضوع آگاهند که احتمال اینکه پس از عمل ریزش مو وجود داشته باشد، وجود خواهد داشت.

✔ مردان و زنانی که به دلایلی مانند سوختگی موهای خود را از دست داده اند.

✔ مردان و زنانی که به دلایل دیگری مانند لیفت صورت موهای خود را از دست داده اند.

آمادگی و مراقبت های قبل از انجام عمل زیبایی کاشت مو

بسیاری از افراد به این موضوع می اندیشند که دوران نقاهت خود را چگونه بگذرانند. چه کارهایی بعد انجام و اتمام عمل زیبایی خود انجام دهند. تا نتیجه ی بهتر و زیبایی را شاهد شوند. اما باید گفت که تنها رعایت نکات پس از انجام کاشت مهم نخواهد بود. اگر به دنبال انجام این عمل زیبایی بی خطر و عاری از هرگونه عارضه می باشید. باید به مراقبت های قبل از انجام پیوند مو طبیعی نیز توجه داشته باشید. در ادامه به تعدادی از مراقبت هایی که باید قبل از انجام عمل به آن دقت کنید. آورده شده است:

✔ با انتخاب کلینیک مناسب می توانید نقش مهمی در انجام هرچه بهتر پیوند مو طبیعی خود ایفا کنید. نوجه داشته باشید که هر آگهی در اینترنت به منظور انجام هرچه بهتر کاشت نخواهد بود.

✔ انتخاب پزشک کاردان از دیگر نکات مهم و قابل توجه خواهد بود. حتما قبل از انجام پیوند مو تصاویر نتایج حاصل از عمل های زیبایی مو قبلی را از پزشک بخواهید تا به شما نشان دهد.

✔ بودجه مورد نظر برای انجام عمل را تعیین کنید.

✔ کمی اطلاعات راجب تکنیک و روش های کاشت مو کسب نمایید.

✔ قبل از انجام کاشت مو طبیعی موهای خود را دو بار در روز بشویید.

✔ از مصرف داروهایی مانند آسپرین و یا انواع آنتی بیوتیک ها خودداری نمایید. اما اگر بیماری خاصی داشته و مجبور به مصرف اینگونه داروها می باشید. حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

✔ یک هفته قبل از پیوند مو طبیعی از مصرف هرگونه مکمل، الکل، سیگار و ویتامین های A و B و غیره اجتناب نمایید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع