ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

پر کردن ریش با متد میکروپیگمنتیشین

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • پر کردن ریش با متد میکروپیگمنتیشین
 پر کردن ریش با متد میکروپیگمنتیشین

بسیاری از آقایان به دلایلی با مشکل ریزش و یا کم‌پشتی موهای ریش‌ خود مواجه هستند. برای اینکه آقایان بتوانند این مشکل را بهبود بخشند به ظاهر ریش‌های خود را بهتر کنند، می‌توانند از کاشت مو و یا متد میکروپیگمنتیشن استفاده کنند.

 

میکروپیگمنتیشن ریش چیست؟

 میکروپیگمنتیشن که تحت عنوان آرایش نیمه دائمی و یا درمال پیگمنتیشن نیز شناخته می‌شود، فرآیندی است که با آن رنگدانه‌های معدنی کاملاً طبیعی در زیر لایه‌ی اپیدرم (لایه‌ی سطحی پوست) بر روی لایه‌ی درم (لایه‌ی دوم پوست) توسط سوزن‌های میکرو کاشته می‌شود. میکروپیگمنتیشن ریش یا شبیه سازی ریش نوعی تاتوی پیشرفته است که از نظر پزشکی قابل قبول می‌باشد. در میکروپیگمنتیشن ریش، نقش‌هایی شبیه به ته ریش و با رنگی هماهنگ با ریش طبیعی فرد به وسیله دستگاه میکروپیگمنت، روی پوست ایجاد می‌شود.

این روش با نام‌های: میکرواسکالپ، اسکالپ، اسکالپ سر، هاشور سر، هاشور کف سر، تتو سر، پیگمنت سر و غیره نیز شناخته می‌شود. این روش هیچ‌گونه محدودتی جنسیتی و یا سنی ندارد.

 

از روش میکروپیمنتیشن به طور کلی در کدام نقاط می‌توان استفاده کرد؟

  • ابروها
  • خط چشم
  • ترمیم نقاط خالی ابروها
  • خط لب و یا برجسته سازی لب
  • مخفی کردن اسکار
  • شبیه‌سازی مو
  • مراقبت‌های بعد از آرایش دائم

 

آیا میکروپیگمنتیشن همان خالکوبی است؟

بسیاری از مردم به اشتباه، میکروپیگمنتیشن ابرو را همان تاتوی آرایشی می‌دانند. اصول میکروپیگمنتیشن از نظر اینکه رنگدانه‌ها در پوست وارد می‌شود، مشابه با تاتو یا خالکوبی به نظر می‌رسد. اما از لحاظ زیبایی، نتیجه آن کاملاً متفاوت است. میکروپیگمنتیشن را نمی‌توان با رنگدانه‌های تاتو انجام داد، زیرا لکه‌های تیره و نقاطی سیاه بین لایه‌های پوست باقی می‌ماند. دستگاه تاتو برای انجام این کار ظریف مناسب نیست: سوزن‌های خالکوبی به لایه‌ی عمیق‌تری وارد می‌شود و ته‌رنگ سرد برجا می‌گذارد. تکنیک‌های تاتو قادر به ارائه ظاهری طبیعی، مثلاً به صورت مو به مو (ضربات یکی یکی) و ایجاد ابروهای چند بعدی و اصلاحات خط لب نیست.

 

کاشت یا میکروپیگمنتیشن؟

با اینکه نکات زیادی در باره ی کاشت ریش و میکروپیگمنتیشن گفته شد، اما بهتر است که بیمار برای تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام روش استفاده کند، با پزشک متخصص مشورت کند ، زیرا پزشک با بررسی هایی تخصصی که انجام می دهد می تواند تشخیص دهد که آیا بیمار برای کاشت ریش کاندید مناسبی خواهد بود یا اینکه انجام میکروپیگمنتیشن برای بیمار بهتر است.

 

کاربردهای روش میکروپیگمنتیشن:

  • پوشش دهی قسمت‌های طاس و کم پشت مو.
  • پوشاندن زخم حاصل شده از عمل جراحی و یا اسکار ناشی از شکستگی روی سر یا ابرو.
  • مخفی کردن سوختگی ، زخم و یا خال مادر زادی.
  • محو نمودن جای بخیه بعد از کاشت مو و یا هر نوع اسکار موجود بر روی سر.
  • بیشتر کردن اثر بصری پس از انجام پیوند مو.
  • پنهان کردن یا پوشاندن انواع اسکار مانند اسکار جراحی یا رد تصادفات و زخم‌های قدیمی.

 

مراقبت‌ها بعد از میکروپیگمنتیشن:

پس از میکروپیگمنتیشن نباید تا ۳ روز استحمام کرد و از استخر و سونا نیز نباید استفاده نمود و همچنین در معرض شدید نور آفتاب نیز نباید قرار گرفت. پس از ۳ روز می‌توان برای شستشو از شامپو بچه استفاده کرد و به دلیل اینکه کف سر خود چربی تولید می‌کند از پماد نباید به میزان زیاد استفاده کرد .

 

مزایای روش میکروپیگمنتیشن:

برای اجرای پیگمنتیشن از کارتریج‌های یک بار مصرف و رنگ‌های مخصوص و استاندارد استفاده می‌شود و بنابراین بهداشت و ایمنی آن نسبت به تاتوی سنتی بسیار بیشتر است. ظرافت سوزن‌های این دستگاه باعث می‌شود که تزریق رنگدانه‌ها به درون پوست با با کمترین میزان درد، خونریزی و التهاب انجام گیرد و امکان ایجاد نقش‌های ظریف و طبیعی تری در نواحی مختلف ابرو، خط چشم و … وجود داشته باشد.

 

تعداد جلسات لازم:

این فرایند به ۲ الی ۵ جسه زمان احتیاج دارد. هر جلسه ۲ الی ۴ ساعت زمان می‌برد. به طور کلی این فرایند به ۴ ماه تقویمی زمان احتیاج دارد.

 

ماندگاری میکروپیگمنتیشن:

تاتوی پوست سر به مرور زمان کم رنگ‌تر می‌شود. این متد بعد از گذشت چند سال به ترمیم یا تکرار نیاز دارد. ماندگاری تاتو بسته به جنس پوست سر و نوع رنگ بکار رفته، از یک سال تا پنج سال متغیر است. البته این نکته حائز اهمیت است که همیشه سایه‌ای از رنگ بر روی پوست باقی می‌ماند. بیماران می‌دانند در سن بالا که موهای سر سفید می‌شود باید موهایشان را رنگ کنند تا رنگ تاتو مشخص نباشد.

 

نکته قابل توجه:

این روش باید زیر نظر متخصص حرقه‌ای انجام شود. حتما در این روش انتخاب رنگ مناسب و باکیفیت را در نظر بگیرید. نتیجه‌ نهایی خیلی به انتخاب این دو عامل بستگی دارد.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع