ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه چیز درباره ژل پرفکتا و انواع آن

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه چیز درباره ژل پرفکتا و انواع آن
 همه چیز درباره ژل پرفکتا و انواع آن

در سال‌های اخیر محبوبیت تزریق ژل یا فیلرهای پوستی به سرعت افزایش پیدا کرده، زیرا با تزریق آن‌ها می‌توان به نتایجی خوبی دست پیدا کرد که در گذشته فقط با انجام عمل جراحی زیبایی می‌توانستید به آن‌ها دست پیدا کنید. هزینه کمتر و دوره نقاهت کوتاهتر تزریق ژل هم در محبوبیت بیشتر آن تاثیر زیادی داشته است. در این مقاله به معرفی فیلر پرفکتا و انواع آن می‌پردازیم.

 

ژل پرفکتا:

ژل پرفکتا یک محصول استاندارد و پیشرفته در بین فیلرهای تزریقی به شمار می‌رود. محصولی که در زمینه آبرسانی به پوست، محو کردن خط و خطوط و افزایش حجم بسیار موثر به نظر می‌رسد. پرفکتا ژلی بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد که با BDDE کراس لینک شده است و در لایه‌های سطحی تا عمقی پوست بسته به نوع تزریق فیلر متفاوت می‌باشد. این فیلر توسط لابراتور Sinclair در کشور فرانسه ساخته شده است و همچنین مجوز بهداشت را دارا می‌باشد.

خانواده ژل پرفکتا به سه نوع ژل تقسیم می‌شود. که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Deep:

این ژل برای تزریق به نناحیه لب می‌باشد. این نوع در لایه ‌های عمیق پوست تزریق می‌‌شود. پرفکتا دیپ با سوزن گیج ۲۷ دارای ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید بوده و از ۸۰۰۰  ذره در میلی لیتر تشکیل شده است.

پرفکتا Deep

  • Complement:

این ژل برای تزریق زیر چشم می‌باشد. یک فیلر هیالورونیک اسید است که برای از بین بردن چین و چروک پوست طراحی شده است. این فیلر دارای پیوند متقاطع مولکولی با BDDE و اسید هیالورونیک آزاد بوده که این امر سبب تسهیل تزریق ژل به داخل لایه Dermis پوست (لایه زیر جلدی بافت پوست) می شود. هر بسته از  Perfectha Complement حاوی یک عدد سرنگ آماده تزریق به میزان ۸/۰ میلی لیتر از هیالورونیک اسید (بدون منشا حیوانی) با غلظت ۲۰ میلی گرم بر میلی لیتر بوده و در هر میلی لیتر از آن در حدود ۱۸۰.۰۰۰ پارتیکل ژل وجود دارد.

ژل پرفکتا Complement

  • Sub Skin:

این ژل برای تزریق به کل صورت می‌باشد. ژل پرفکتای ساب اسکین دارای دو محصول است. محصول اول که یک سرنگ سه میل است و محصول دیگر آن که دارای سه سرنگ یک میل می‌باشد. البته این دو محصول با سر سوزن گیج ۲۱ یک نوع ژل را داخل خود دارند. ساب اسکین ۲۰ میلی‌گرم در میلی ‌لیتر هیالورونیک اسید دارد و بر خلاف کامپلمنت که ۱۸۰ هزار ذره دارد، دارای دو هزار ذره می‌ باشد. تزریق این ژل زیر جلدی بوده و معمولا برای نواحی از صورت مانند افزایش حجم گونه، فک و چانه و زاویه سازی به کار می‌رود.

ژل پرفکتا SubSkin

  • Fine Lines:

زیر چشم یا همان ژل پرفکتا فاین لاین به دلیل داشتن هیالورونیک اسید برای کاهش و بهبود چروک‌ها مفید هستند، به‌علاوه، پوست را جوان‌تر جلوه می‌دهند و رنگ آن را بهبود می‌بخشند، و پوست را نرم و لطیف جلوه می‌دهند.

ژل پرفکتا FineLines

  • DERM:

هر بسته از این نوع حاوی سرنگ آماده تزریق به میزان ۱ میلی لیتر از هیالورونیک اسید با غلظت ۲۰ میلی گرم بر میلی لیتر است. همچنین در هر میلی لیتر از آن در حدود ۹۰ هزار پارتیکل ژل وجود دارد. این محصول به لایه سطحی پوست تزریق می‌شود. این فیلر از خانواده پرفکتا از نظر حجم‌دهی و پرکنندگی در طبقه میانی قرار دارد و نسبت به فیلرهای FineLines و Complement الاستیسیته بیشتر و نسبت به فیلرهای  Deep و Sub-skin ویسکوزسته بیشتری دارد.

ژل پرفکتا Derm

هر مدل از ژل بسته به شکل مولکولی که دارد، میزان حجم دهی متفاوتی ایجاد می‌کند. میزان اسید هیالورونیک در همه مدل‌ها به یک مقدار می‌باشد. عمق تزریق در لایه پوست و حجم هر بسته از موارد دیگر تفاوت می‌باشد.

مزایای ژل پرفکتا:

  • تزریق هیالورونیک اسید کاملاً بی‌خطر است. زیرا این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. این عمل از نظر واکنش آلرژیک، ریسک کمی خواهد داشت.
  • پرفکتا با وجود اینکه هنوز مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار نگرفته است، ولی به عنوان یکی از برندهای معتبر ژل‌های تزریقی در بازار شناخته می‌شود.
  • در صورتی که شما ظاهر ایجاد شده پس از تزریق ژل را دوست نداشتید، پزشک شما می‌تواند با تزریق هیالورونیداز، نتایج را به حالت اولیه بازگرداند.
  • پرفکتا نسبت به فیلر هیالورونیک اسیدهای دیگر قیمت کمتری دارد.
  • افتادگی‌های شدید در پوست را برطرف می‌سازد.
  • باعث افزایش حجم چانه، فک و گونه‌ها می‌شود.
  • می‌تواند کانتورینگ و فرم دهی خط استخوان فک را تحقق بخشد.
  • اسکارهای عمیق بر روی بافت پوست را ازبین می‌برد.

نحوه تزریق ژل پرفکتا:

پزشک برای تزریق ژل پرفکتا از یک سوزن بسیار نازک استفاده می‌‌کند تا امکان تزریق ژل به درون نقاط مورد نظر و در لایه میانی پوست فراهم گردد. گاهی اوقات پزشک از یک کاناله استفاده می‌کند تا امکان زاویه سازی صورت فراهم شود. پرفکتا دیپ و پرفکتا فاین لاینز با افزایش حجم نواحی مورد نظر به کسب نتایج دلخواه کمک می‌کنند. همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم این محصول بر پایه ژل هیالورونیک اسید قرار دارد که به جذب آب کمک می‌کند و طی مدت ۲ تا سه هفته و پس از ادغام شدن ژل با بافت صورت نتایج بسیار خوبی به دست می‌آید. درمان با این دو ژل به مدت ۳۰ دقیقه انجام می‌‌شود و شما دچار کمترین مقدار در خواهید شد زیرا پزشک به منظور کاهش درد و ناراحتی از داروی بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد.

ممنوعیت‌های بعد از تزریق فیلر پرفکتا:

  • برای ۲۴ ساعت باید از مصرف کافئین، نوشیدنی‌ها داغ و غذاهای پر ادویه پرهیز کنید زیرا این خوراکی‌ها ممکن است کبودی و ورم را تشدید کنند.
  • برای ۲۴ ساعت از مصرف داروهایی همچون آسپرین یا نوروفن خودداری کنید زیرا این داروها رقیق کننده‌ی خون هستند و ممکن است کبودی را تشدید کنند (اگر این داروها را پزشکتان توصیه کرده است، قبل از قطع مصرف آن‌ها، با پزشکتان در میان بگذارید).
  • از مصرف مکمل‌هایی مانند مولتی ویتامین‌ها، روغن‌های ماهی، گلوکوز امین و ویتامین B یا ویتامین E به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید زیرا این مواد رقیق‌کننده‌ی خون بوده و ممکن است سبب تشدید کبودی شوند.
  • از انجام تمرینات سنگین به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید.
  • برای ۲۴ ساعت، از قرار گرفتن در برابر نور شدید آفتاب یا مصرف سلنیوم اجتناب کنید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه بفرمایید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع