ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه چیز درباره ژل رووفیل و انواع آن

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه چیز درباره ژل رووفیل و انواع آن
 همه چیز درباره ژل رووفیل و انواع آن

ژل رووفیل (Revofil):

ژل رووفیل اولترا محصول کره می‌باشد. این ژل به صورت اختصاصی با هدف ترمیم چین و چروک متوسط تا عمیق چهره و همچنین برطرف سازی خطوط چهره از طریق رویکرد غیرجراحی مانند لیفت صورت به کار می‌رود. ژل رووفیل فیلری از جنس هیالورونیک اسید است. بیشتر فیلرهای موجود در بازار نیز از همین جنس هستند. زیرا هیالورونیک اسید ریسک کمتری دارد و نتیجه‌ی بهتری ایجاد می‌کند. ژل رووفیل ظاهری جذاب و طبیعی با ماندگاری بالا به شما می‌بخشد. گذینه مناسب برای استفاده از ژل رووفیل صورت افراد می‌باشد. این ژل در کاهش چین و چروک بخشیدن ظاهری شاداب‌تر به پوست بسیار موثر می‌باشد.

رووفیل در اصل یک ژل دو فازی است که مقاومت بیشتری نسبت به مونوفازیک در برابر فعالیت هیالورونیداز دارد. با این حال، پپتیدهای بیومیمتیک در رووفیل با پیوند یونی به ژل هیالورونیک اسید متصل می‌شوند که باعث می‌شود بافتی به نرمی مونوفازیک داشته باشد.

خانواده ژل رووفیل شامل سه عضو می‌شود که عبارت‌اند از:

  • Plus:

از این نوع رووفیل در جهت حجم‌دهی استفاده می‌شود. این فیلر می‌تواند نقاط چین چروک را پر کند. همچنین از این نوع فیلر می‌توان در نقاطی همچون: پیشانی، پل بینی، چین و چروک اطراف دهان، خطوط ماریونت (از گوشه لب تا چانه)، ناحیه گیجگاه، بالای گونه، گونه، حفره گونه، لیفتینگ لب، افزایش حجم، فک، چانه، ناحیه زیر فک و غیره استفاده کرد. ماندگاری این نوع تا دوازده ماه می‌باشد.

ژل رووفیل Plus

  • Ultra:

ریووفیل اولترا برای تاثیرات حجم دهی بیشتر در ناحیه پیشانی، پل بینی و فک به کار می‌رود. ژل‌های اسید هیالورونیک فشرده و ماندگار امکان درمان مناسب و نتایج طولانی مدت و ماندگار را فراهم می‌آورد.

ژل رووفیل Ultra

  • Fine:

از این نوع برای درمان چین و چروک‌های موجود بر سطح بافت و پوست استفاده می‌شود. این ژل در ناحیه سطحی پوست تزریق می‌شود. ماندگار این فیلر تقریبا ده ماه می‌باشد.

ژل رووفیل Fine

  • AQUASHINE:

متد نوینی در معالجه و رفع پیری پوست با هیالورونیک اسید بدون اتصال متقاطع و همراه با ترکیبات جوان سازی پوست می باشد. آکواشاین یک فراورده ی مزوتراپی جوان سازی پوست می باشد که از موادی نظیر هیالورونیک اسید ، اسیدهای آمینه و مولتی ویتامین ها استخراج و ساخته شده است.

 

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل رووفیل (REVOFIL):

  • به هیچ عنوان هیچ دارویی را به صورت خودسرانه مصرف نکنید.
  • حداقل ۲۴ ساعت از مصرف نوشیدنی‌های الکلی پرهیز کنید. الکل باعث افزایش خونریزی و کبودی می‌شود.
  • قبل از تزریق ژل غذایی سبک میل کنید.
  • اگر سابقه‌ی تبخال زدن دارید، حتما این موضوع را به پزشک خود بگویید. به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است.
  • در روز مراجعه به کلینیک برای تزریق، به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • تا دو هفته قبل از تزریق ژل، کارهای دندانی مانند جرم گیری و … انجام ندهید.

 

نحوه عملکرد رووفیل به چه صورت است؟

با ورود هیالورونیک اسید به زیر پوست خاصیت کلاژن سازی و الاستیسیته افزایش می‌یابد و موجب لیفت و سفت شدن پوست می‌گردد. ژل رووفیل معروف به لیفت پوست و ضد چین و چروک‌ها با ظاهری کاملا طبیعی می‌باشد. همچنین بی خطرترین اسیدهیالورونیک و با کیفیت‌ترین مواد اولیه را دارد. تقسیم بندی انواع فیلر رووفیل با توجه به جوانسازی پوست و حجم دهی به نواحی مختلف انجام شده است.

 

چرا رووفیل؟

ژل رووفیل در حال حاضر ایمن‌ترین فیلر اسید هیالورونیک حاوی پپتید محسوب می‌شود. کیفیت بالای اسید هیالورونیک و پپتید بیومیمتیک سبب ایمنی بالای ژل رووفیل و عدم بروز عوارض جانبی شده و این ژل از ویژگی تجزیه زیستی در بدن برخوردار است. در نتیجه تزریق ژل رووفیل به عنوان یک روش بی‌خطر و غیر تهاجمی جهت بهبود ظاهری پوست و زاویه‌دار کردن صورت شناخته می‌شود. درمان توسط رووفیل، با توجه به نیازهای هر شخص قابل تنظیم و تطبیق می‌باشد. پس از تزریق ژل شخص می‌تواند پس از دوره بهبودی کوتاه فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهد.

این ژل در رده سنی ۲۰ تا ۵۶ سال تست شده است و بی‌خطری آن و ریسک الرژیک بسیار کم آن به اثبات رسیده است. این ژل ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر فیلرها دارد. همچنین برای کلاژن‌سازی و سفت شدن پوست بسیار موثر است. این روش هیچگونه دوران نقاهتی ندارد و فرد می‌تواند سریعا به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد.

 

نکته مهم:

از آنجا که محص.لات تقلبی در بازار به شدت زیاد است، حتما برای تزریق ژل به کلینیک معتبر مراجعه بفرمایید. کلینیک سیب سبز یکی از مراجع معتبر برای تزریق فیلر می‌باشد زیرا شما می‌توانید زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب و همچنین با مشاوره رایگان بهترین درمان را برای خود انتخاب بفرمایید.

 

 

برای گرفتن وقت مراجعه رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه بفرمایید.

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع