ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه سوالات درباره میکروبلیدینگ

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه سوالات درباره میکروبلیدینگ
 همه سوالات درباره میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می‌کند. این روش باعث پرتر به نظر رسیدن ابروها میشود و زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

 

چه مدت دوام می‌آورد؟

اثرات میکروبلیدینگ بین ۱۸ تا ۳۰ ماه دوام دارد. هنگامی که رنگدانه‌ها شروع به کمرنگ شدن می‌کنند، باید برای ترمیم کردن به پزشک خود مراجعه کنید. ترمیم بسته به نوع پوست و ظاهر دلخواه شما می‌تواند هر شش ماه یا هر سال لازم باشد.

 

میکروبلیدینگ ابروها چیست؟

میکروبلیدینگ نوعی روش درمانی است که در آن یک تکنسین با استفاده از ابزاری کوچک با ۹ تیغه ریز، ابروهای شما را بر روی صورت خال کوبی می‌کند. این فرایند احتمالا دو جلسه طول می‌کشد اما خوبی آن این است که به مدت یک تا سه سال هر روز صبح با ابروهای زیبا بیدار می‌شوید.

 

آیا میکروبلیدییگ ایده خوبی است؟

میکروبلیدینگ فقط مختص ابروهای نازک و پراکنده نیست. حتی اگر کاملا به طور طبیعی از ابروهای خوبی برخوردار باشید، میکروبلیدینگ می‌تواند هر ایرادی را که در آن وجود دارد بهبود ببخشد. اما نتایج به ویژه در مورد افرادی که دارای ابروهای نازک هستند قابل توجه است (و برای افرادی که از طاسی رنج می‌برند تقریباً می تواند نوعی تغییر اساسی باشد).

 

قبل از میکروبلیدینگ موهای ابرویتان را شیو می‌کنند؟

هر موی ناخواسته‌ای که در ظاهر جدید ابرو مورد پسندتان نباشد، قابل برطرف شدن است. لطفاً ابروهایتان را اصلاح نکنید. این کار هرگز توصیه نمی‌شود.

 

آیا ابروهای طبیعی شما را خراب می‌کند؟

در صورت انجام زیر دست تکنسین‌های غیر مجرب، این روش ممکن است منجر به زخم دائمی و خراب شدن ابروهای شما می‌شود.

 

آیا میکروبلیدینگ ابرو دردناک است؟

اینکار درد خاصی ندارد اما حس می‌شود. این فرآیند به لطف پماد بی حسی که استفاده می‌شود دردناک نیست. بعضی اوقات صدای تیغه  شنیده می‌شود. (صدای خراشیدگی کوچک).

 

آیا باعث متوقف شدن رشد موهای ابرو می‌شود؟

این روش رشد طبیعی موهای ابروی شما را متوقف نمی‌کند. اگر درست انجام شود، میکروبلیدینگ هیچ تاثیری در رشد طبیعی موهای شما نخواهد داشت. با این حال، گاهی اوقات می‌تواند رشد مو را تحریک کند – که برای اکثر افراد یک شانس بزرگ است.

 

آیا پس از ۷ روز میکروبلیدینگ می‌توانم ابروهایم را بشورم؟

در ۷ روز اول بعد از عمل، اجازه ندهید که آب، لوسیون، صابون یا آرایش ناحیه ابرو شما را لمس کند. لطفاً صورت و دور ابروی خود را با احتیاط بشویید تا آب به محل تحت درمان نرسد. هنگام دوش گرفتن، صورت خود را از سر دوش دور نگه دارید یا فقط دوش تنی بگیرید.

 

آیا می‌توانم بعد از این روش وازلین به ابروهایم بزنم؟

از ژله نفتی (مانند وازلین) استفاده نکنید زیرا این امر باعث عرق کردن ابرو در زیر آن می‌شود. از پمادهای ضد باکتری استفاده نکنید زیرا رنگدانه‌ها را از روی ابروهای شما پاک می‌کند. چتری‌های خود را در طول این ۳ روز دور نگه‌دارید. زیرا این ساده‌ترین راه برای جلوگیری از ایجاد عفونت است.

 

برای گرفتن وقت و مشاوره در خصوص میکروبلیدینگ و سایر خدمات اینجا کلیک کنید.

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع