ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه سوالات درباره میکرودرم صورت

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه سوالات درباره میکرودرم صورت
 همه سوالات درباره میکرودرم صورت

میکرودرم صورت چیست؟

در روش‌های میکرودرم ابریژن برای صورت از ابزاری خراش‌دهنده ملایمی استفاده می‌شود تا پوست شما را به آرامی لایه برداری کند و لایه کلفت و ضخیم خارجی را از بین می‌برد. از این نوع جوان سازی پوست برای درمان جای زخم‌های سبک، تغییر رنگ، آسیب خورشید و ایجاد علائم کششی استفاده می‌شود.

 

آیا میکرودرم ابریژن برای پوست خوب است؟

میکرودرم ابریژن روی انواع پوست و رنگ‌ها کار می‌کند. این روش تغییرات ظریفی ایجاد می‌کند، باعث تغییر رنگ پوست و ایجاد زخم نمی‌شود. برای مشکلات عمیق‌تر مانند زخم، علائم کششی، چین و چروک یا جای زخم‌های عمیق موثر نیست. با استفاده از میکرودرم ابریژن، زمان کمتری نسبت به پاکسازی نیاز دارد.

 

دستگاه میکرودرم چکاری انجام می‌دهد؟

دستگاه میکرودرم ابریژن می‌تواند به درمان خطوط ریز و چین و چروک، مسدود شدن یا بزرگ شدن منافذ، لکه‌های تیره، آسیب آفتاب و ایجاد علائم کششی کمک کند. این ماده می‌تواند جای زخم‌های آکنه سبک را کاهش دهد و به تعادل پوست چرب و خشک کمک کند.

 

آیا میکرودرم ابریژن ممکن است بد پیش برود؟

میکرودرم ابریژن مطمئناً مشکلی ندارد. اگر طرفدار آن هستید، هیچ دلیلی برای قطع درمان، چه در خانه و چه با متخصص پوست وجود ندارد. قبل از انتخاب هرگونه روش درمانی لایه برداری در منزل که مزم به استفاده از ابزار است، بهتر است که با یک متخصص مشورت کنید.

 

آیا میکرودرم ابریژن به درمان جوش‌های سر سیاه کمک می‌کند؟

میکرودرم ابریژن درمانی فوق‌العاده برای رفع خطوط ریز و چین و چروک، لکه‌های آفتاب و بافت خشن پوست است. اما متأسفانه موثرترین روش درمانی برای رفع کک و مک یا جوش‌های سرسیاه نیست.

 

آیا میکرودرم ابریژن باعث کلاژن سازی می‌شود؟

میکرودرم ابریژن تعداد بافت‌های کلاژن را افزایش می‌دهد. که این بافت‌ها ضخیم‌تر ، منسجم‌تر و سازمان یافته‌تر می‌شوند. تعداد بافت الاستیک نیز افزایش می‌یابد و آن‌ها به‌جای افقی جهت عمودی دارند و به لایه پوستی “کشسانی” بیشتری می‌بخشند.

 

آیا میکرودرم صورت به درمان چین و چروک کمک می‌کند؟

میکرودرم ابریژن می‌تواند با کاهش خطوط ریز، آسیب‌های ناشی از آفتاب  و آکنه‌های ملایم و کم عمق به بهبود ظاهر پوست کمک کند. این روش برای جای جوش‌های عمیق و یا چین و چروک عمیق مفید نیست. پوست ممکن است حتی بعد از یک بار درمان به طور محسوسی نرم و صاف شود و مرطوب کننده‌ها را بهتر جذب کند.

 

دو نوع میکرودرم ابریژن کدام است؟

دو نوع کلاسیک میکرودرم ابریژن : میکرودرم ابریژن کریستال و میکرودرم ابریژن دایموند است. هر دو مزایای مشابهی دارند اما روند کار بین این دو کمی متفاوت است.

 

آیا میکرودرم ابریژن برای پوست‌های مسن‌تر نیز مفید است؟

اگر شما دارای زخم‌های خفیف آکنه یا لکه‌های پیری هستید؛ میکرودرم ابریژن می‌تواند باعث کاهش زخم‌های خفیف‌، لک‌ها و علایم پیری شود. اگر شما پوستی صاف و درخشان می خواهید؛ درمان‌های منظم، پوست شما را صاف نگه می‌دارد و به عنوان یک جربه آبگرم نیز استرس را کاهش می‌دهد (استرس مزمن عاملی پیری زودرس است).

 

کدام نوع میکرودرم ابریژن بهتر است؟

میکرودرم ابریژن کریستال

  • احتمالاً بهترین نوع میکرودرم ابریژن برای آکنه است. زیرا بلورها خاصیت ضد باکتری دارند.
  • بلورهای کریستال می‌توانند به جاهایی برسند که میکرودرم ابریژن دایموند نمی‌تواند.

 

برای گرفتن وقت میکرودرم و یا مساوره در خصوص سایر خدمات کلینیک اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع