ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه سوالات درباره درمان با میکرونیدلینگ

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه سوالات درباره درمان با میکرونیدلینگ
 همه سوالات درباره درمان با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست؟

این یک روش درمالولر است که از سوزن‌های کوچک برای خراش پوست استفاده می‌کند. هدف از این درمان تولید کلاژن و بافت پوستی جدید برای پوستی صاف‌تر، محکم‌تر و با خاصیت کشسانی بالاتر است. میکرونیدلینگ بیشتر در صورت استفاده می‌شود و ممکن است جای زخم‌ها ، چین و چروک‌ها و منافذ بزرگ پوست را درمان کند.

 

آیا درمان میکرونیدلینگ به پوست آسیب می‌رساند؟

این روش موثرتر از درمان‌های تهاجمی برای جای زخم آکنه است. با این حال ، مانند هر روش دیگر ، میکرونیدلینگ می تواند عوارض احتمالی از جمله خونریزی ، کبودی ، عفونت ، اسکار و مشکلات رنگدانه ایجاد کند.

 

درمان بر اساس میکرونیدلینگ چه مدت زمان می‌برد؟

بیشترین بهبود قابل مشاهده در اثر میکروبلیدینگ در دو سه روز بعد از درمان اتفاق می‌فتتد. اما تا دو ماه پس از آن هنوز هم در زیر سطح پوست بهبود حاص می‌شود.

 

آیا این روش ایمن است؟

درمان‌های میکرونیدلینگ بسیار ایمن است  و گزارشات کمی در مورد عوارض جانبی مربوط به این درمان گزارش شده است. همچنین، در انواع پوست، از جمله پوست‌های تیره، به خوبی قابل تحمل است و به طور معمول ارزان‌تر از سایر روش‌های درمانی مشابه، مانند جراحی لیزر است.

 

هر چند وقت یکبار شما به درمان میکرونیدلینگ نیاز دارید؟

میکرونیدلینگ را می‌توان با اطمینان هر ۴-۶ هفته تا رسیدن به نتیجه دلخواه تکرار کرد. برای القای کلاژن توصیه می‌کنیم با ۳ جلسه درمان شروع کنید. اما با در نظر گرفتن ۴-۶ هفته فاصله بین هر درمان. برای کاهش اسکار به طور متوسط ​​۳ تا ۶ جلسه درمانی توصیه می‌شود.

 

آیا این روش درد دارد؟

این روش خیلی دردناک نیست. روش‌هایی برای به حداقل رساندن درد وجود دارد. شایع‌ترین عوارض جانبی این روش قرمزی و تحریک پوست است. میکرونیدلینگ چندین جلسه طول می‌کشد تا نتایج واقعی را ببیند. اما تحقیقات نشان داده است که این روش موثرتر و کم تهاجمی‌تر برای بهبود سلامت پوست است.

 

آیا درمان میکرونیدلینگ بر روی پوست‌های مسن‌تر نیز موثر است؟

این روش به طور کلی یک روش موثر است که می‌تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد. این روش ممکن است چین و چروک‌ها و جای زخم را کاهش دهد همچنین پوست سست و یا پیر را دوباره سفت و جوان کند.

 

آیا صورت شما بعد از درمان لایه برداری می‌شود؟

لایه برداری و پوسته پوسته شدن ناحیه درمان ممکن است سه تا پنج روز پس از انجام میکرونیدلینگ، در نتیجه افزایش گردش سلول های پوستی رخ دهد. از خاراندن و خراشیدن پوست خودداری کنید. در عوض، از یک مرطوب کننده ملایم برای مقابله با خشکی پوست استفاده کنید.

 

آیا بعد از میکرونیدلینگ می‌توان از سرم ویتامین سی استفاده کرد؟

برای اطمینان از محیط مناسب جهت بهبود و درمان، از اسیدهای آلفا هیدروکسی، اسید بتا هیدروکسی، رتینول (ویتامین A) ، ویتامین C (با فرمول پایین PH) یا هر چیزی که به عنوان مراقبت از پوست “فعال” تلقی می‌شود ، برای یک هفته پس از درمان استفاده نکنید.

 

بعد از میکرونیدلینگ می‌توان استحمام کرد؟

برای ۷۲ ساعت اول پس از درمان با میکرونیدلینگ، فقط صورت خود را با آب ولرم (گرم یا سرد) و یک پاک کننده ملایم به آرامی تمیز کنید. همیشه قبل از شستن صورت و لمس پوست تحت درمان، حتما دست‌های خود را تمیز کرده و بشویید.

 

آیا می‌توان هر روز میکرونیدلینگ کرد؟

تعداد دفعات درمان به طول سوزن های غلتک پوست و حساسیت پوست شما بستگی دارد. اگر سوزن‌های شما کوتاه‌تر باشد، ممکن است بتوانید یک روز در میان میکرونیدلینگ انجام دهید و اگر سوزن‌ها خیلی بلندتر باشند، لازم است هر سه تا چهار هفته درمان‌ها را فاصله دهید.

 

قبل از میکرونیدلینگ بهتر است چه چیزی به پوستمان بزنیم؟

پوست خود را تمیز نگه دارید، از لوسیون یا آرایش قبل از درمان استفاده نکنید و در صورت امکان صورت خود را قبل از انجام درمان بشویید؛ هر تغییری را که ممکن است در میکرونیدلینگ تأثیر بگذارد به پزشک خود بگویید. پزشک شما ۴۵ دقیقه قبل از شروع درمان از بی‌حسی موضعی روی صورت شما استفاده می‌کند.

 

برای گرفتن مشاوره برای میکرونیدلینگ و سایر خدمات اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع