ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه سوالات درباره تزریق ژل لب

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه سوالات درباره تزریق ژل لب
 همه سوالات درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چیست و چه مدت طول می کشد؟

شما می‌توانید هر شش ماه یکبار تزریق ژل لب را تکرار کنید. دانشمندان دریافته‌اند که تزریق اسید هیالورونیک باعث تولید کلاژن بیشتر در پوست می‌شود. همچنین تزریق به مرور باعث ایجاد چربی طبیعی بیشتری در لب‌ها می‌شود.

 

تزریق ژل لب چکاری انجام می‌دهد؟

تزریق ژل به لب یک عمل زیبایی است. که می‌تواند لب‌های پر و درشت‌تری به شما بدهد. این روزها ، ازریق فیلر متداول ترین روش افزایش حجم لب‌ها است. انواع مختلفی از فیلرهای حجم دهنده وجود دارند که می‌توانند در لب‌ها و اطراف دهان شما تزریق شوند.

 

آیا تزریق لب درد دارد؟

هنگامی که شما آمپول بی‌حسی تزریق می‌کنید، نحوه حرکت لب‌ها و شکل ظاهری آن‌ها برای چند ساعت تغییر می‌کند. بعد از بی حس شدن، کمی احساس خارش، فشار جزئی و ضعف می‌کنید. اما در کل اگر بی حس شوید و تزریق بی‌حسی انجام شود نباید خیلی دردناک باشد.

 

آیا تزریق ژل لب بی خطر است؟

تزریق ژل لب به طور کلی بی خطر است. اما مانند هر فرایند زیبایی دیگر، خطرات زیادی وجود دارد. این خطرات ممکن است شامل موارد زیر باشد: خونریزی، عفونت و غیره.

 

آیا پر کننده‌های لب ممکن است لب های شما را خراب کند؟

مواد پرکننده دائمی مانند سیلیکون می‌توانند حالت لب‌ها را به طور دائمی خراب کنند. حتی اگر قرار باشد مقدار مناسب سیلیکون تزریق شود ، بدن این تزرق را با التهاب پاسخ می‌دهد، که می‌تواند حالت لب‌ها را برای همیشه خراب کند. عفونت نیز یک خطر است، اما بسیار کم است.

 

آیا هنگام بوسیدن می‌توان پر کننده لب را احساس کرد؟

بوسیدن تفاوت محسوسی ندارد – اما لمس آنها نسبت به لب‌های طبیعی کاملاً محکم‌تر است که واقعاً عجیب است. ممکن است ۲ ماه پیش تزریق انجام داده باشید اما همچنان وجود پرکننده را در لب‌های خود حس کنید.

 

چرا پرکننده‌های لب بد هستند؟

وقتی لب‌ها را به طور مکرر ژل می‌زنید – آن‌ها را تا جایی که ممک است بزرگ می‌کنید- پرکننده می‌تواند به عنوان یک گسترش دهنده بافت عمل کند. پوست را به طور دائمی کشش دهد و باعث شود که لب‌ها در اثر تخریب مواد پوسیدگی و تخلیه پیدا کنند. در واقع این باعث می‌شود ظاهر لب‌های شما بدتر از قبل شود.

 

آیا می‌توانم بعد از تزریق لب غذا بخورم؟

بله ، آما بهتر است این نکات را رعایت کنید: در روز اول سعی کنید غذاهای میل کنید که راحت‌ار خورده و جویده می‌شوند. این باعث می‌شود که کمتر لب‌های خود را پاک کنید و ناحیه تزریق را دست بزنید.

 

چرا پر کننده‌های لب من هرگز دوام نمی‌آورند؟

از آنجا که جلوگیری از حرکت صورت غیرممکن است، به مرور زمان مواد پرکننده از بین می‌رود. از آنجا که ما بیشتر از سایر ویژگی‌های صورت از دهان خود استفاده می‌کنیم ، مواد پرکننده لب فقط سه تا شش ماه دوام می‌آورند.

 

آیا لب‌های شما بعد از تزریق پرکننده لب به حالت طبیعی برمی‌گردد؟

اگر پرکننده دائمی نباشد، مانند Restylane Silk یا Juvederm ، لب‌ها به شکل اولیه خود برمی‌گردند. به طور متوسط ​​، پرکننده‌ها می‌توانند بین شش تا نه ماه دوام داشته باشند. اما با افزایش حجم لب‌ها بر اثر تحریک، گاهی اوقات ممکن است کمی کمتر دوام بیاورد.

 

آیا تزریق ژل بر روی لبخند شما تاثیر می‌گذارد؟

بله ، اگر اکثر مواد پرکننده مستقیماً به داخل پرانتزهای اطراف دهان شما تزریق شود، شکل لبخند شما تغییر می‌کند. خصوصاً به این دلیل که با تزریق بیش از حد محصول در آن قسمت، لب بالایی شما پف کرده به نظر می‌رسد. البته این نوع ظاهر به نحوه تزریق نیز بستگی دارد که چطور به‌نظر برسد.

 

آیا پرکننده‌ها خطرناک هستند؟

هرگز هر نوع فیلر یا سیلیکون مایع را برای کانتورینگ بدن تزریق نکنید. این بدان معناست که شما هرگز نباید پرکننده پستان ، پرکننده لب یا دگر مواد پرکننده را برای فاصله انداختن بین عضلات خود تهیه کنید. این محصولات، که شامل انواع خاصی از سیلیکون تزریقی است، می‌تواند خطرناک باشد و باعث آسیب جدی و حتی مرگ شود. در صورت رعایت این نکته خطری ندارد.

 

تزریق ژل لب در کلینیک سیب سبز زیر نطر متخصصین حرفه‌ای انجام می‌شود.

برای گرفتن مشاوره رایگان، وقت و اطلاع از سایر خدمات لطفا اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع