ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

لیست قیمت لیزر بدن

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • لیست قیمت لیزر بدن
 لیست قیمت لیزر بدن

لیست قیمت لیزر بدن

لیست قیمت لیزر بدن برای بانوان و آقایان متفاوت است . با ما همراه باشید تا با آن ها آشنا شوید. تیغ، ماشین‌های اصلاح مختلف، کرم‌ های موبر و حتی موم یا وکس روش ‌هایی هستند. که می ‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید. ولی در این مقاله می‌ خواهیم روشی را معرفی کنیم که از همه این موارد موثرتر است. و نتایجش ماندگارتری دارد: لیزر موهای زائد. اگر تا کنون فکر می‌کردید که لیزر فقط برای خانم‌ها انجام می‌ شود. باید بگوییم که لیزر موهای زائد برای آقایان نیز بسیار رایج بوده و این روش هر روز بیشتر مورد توجه آقایان قرار می ‌گیرد.

لیزر موهای زائد مردان چیست؟

لیست قیمت لیزر بدن لیزر موهای زائد یک روش کلینیکی برای حذف موهای بدن است. که در آن اشعه‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ی رشد مو ها می‌شود. این اتفاق بدون این که به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌ دهد. در واقع با لیزر ارگان‌ های کوچکی به نام «فولیکول مویی» را از بین می‌ بریم. وقتی فولیکول آسیب می‌بیند، ساقه‌ی مو ضعیف و شل می‌ شود. طی چند جلسات درمانی آن قدر به فولیکول‌ ها آسیب می‌ زنیم که نهایتا فولیکول می‌میرد و دیگر مویی از آن رشد نمی‌ کند.

نمی‌خواهیم سر شما را با اطلاعات علمی در مورد فیزیک نور و لیزر درد بیاوریم. فقط در همین حد بدانید که انرژی و طول موج پرتوی لیزری به شکلی طراحی شده که جذب رنگدانه‌های موجود در مو بشود. به این ترتیب انرژی نوری لیزر به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود و گرما به فولیکول آسیب می‌زند. چون تراکم رنگدانه‌ها در پیاز مو بیشتر از پوست است، قبل از این که پوست گرم بشود یا بسوزد. آسیب دلخواه را به پیاز مو و فولیکول وارد کرده‌ایم.

موهای زائد فقط به موهای ناحیه‌ی شرم گاهی یا زیر بغل گفته نمی ‌شود. منظور ما از موهای زائد هر موی اضافه‌ ای است. که شما مجبور هستید به طور مداوم یا در مواقعی آن‌ها را اصلاح کنید. مثلاً در ورزشکاران بدن سازی که مجبورند هر چند وقت یک بار مو های بدن‌ شان را به طور کامل بتراشند. کل موهای بدن موهای زائد محسوب می ‌شوند.

چرا آقایان به لیزر موهای زائد نیاز دارند؟

چند علت قابل توجه برای این مسئله مطرح است که توجه شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم:

۱. کاهش تراکم برای آقایان پرمو دلایل زیبایی

لیزر موهای زائد و بدن می‌تواند کمک زیادی به آن دسته از آقایان بکند که احساس می‌کنند . مو های بدنشان بیش از حد متراکم است یا اصطلاحا بسیار پرمو هستند. اگر موهای اضافی در پشت، سینه، شکم یا سایر نواحی بد شما بیش از حد زیاد است. لیزر موهای زائد برایتان مثل معجزه عمل خواهد کرد.

در اینجا لازم است به نکته‌ای اشاره کنیم که نگرانی و دغدغه‌ی بسیاری از آقایان برای دریافت لیزر موهای زائد است. نتیجه‌ی نهایی لیزر موهای زائد لزوما این نیست. که تمام موهای شما از بین بروند و پوست شما کاملا صاف و بی مو شود. چون بیشتر متقاضیان لیزر موهای زائد، خانم‌ ها هستند و می‌ خواهند که تمام موهای بدنشان به طور کامل حذف شوند. این ایده به اشتباه جا افتاده که لیزر موهای زائد حتما همه‌ی مو های بدن را از بین می‌ برد.

البته که لیزر موهای زائد آنقدر موثر است که می‌تواند بیش از ۹۰ درصد موهای بدن را به طور دائمی حذف کند. ولی در عین حال می‌توانیم برنامه و روند درمانی شما را طوری تنظیم کنیم که مثلا تراکم موهای بدن شما به نصف کاهش یابد. بسیاری از آقایانی که برای لیزر موهای سینه مراجعه می‌کنند، نمی‌خواهند که موهای سینه را کاملا حذف کنند. بلکه می‌گویند که می‌خواهند تراکم موهای سینه‌شان کاهش یابد. در حدی که ظاهر ناخوشایندی نداشته باشد یا از زیر لباس‌ها بیرون نزند. در عین حال بسیاری از متقاضیان دوست دارند که به طور کامل از شر موهای ناحیه‌ی پشت و کمر خلاص شوند.

پس میزان کاهش تراکم و درصد حذف موها به خواسته‌ی شما بستگی دارد. می‌توانید پوست خود را کاملاً صاف کنید یا این که از وضعیت پرمویی به کم‌مویی برسید.

۲. بهداشت و سلامت پوست

در اینجا باید به یک عقیده‌ی رایج ولی اشتباه اشاره کنیم: داشتن موهای زیادی به این معنی نیست که شما بهداشت را رعایت نمی‌کنید. صرفا اصلاح موها به بسیاری از آقایان کمک می‌کند که کمتر دچار التهابات و آزارها پوستی (مثل عرق سوز) بشوند.

برخی هم موهای بدن خود را به دلیل خارش ناشی از آن‌ها اصلاح می‌کنند. خارشی که معمولا در ماه‌های تابستان تشدید می‌شود. گاهی هم توزیع موهای بدن جالب نیست. مثلا دیده‌ایم که برخی آقایان در نواحی پشت خود موی کمی دارند ولی در ناحیه‌ی نشیمنگاه بسیار پرمو هستند. این توزیع نامتناسب این افراد را مجبور به اصلاح موهای نشیمنگاه می‌کند که بسیار دردسر ساز است.

 

۳. اصلاح راحت‌تر و مشکل موهای زیر پوستی

سومین علت شایع لیزر موهای زائد در آقایان راحت‌تر شدن اصلاح صورت و بدن است. همچنین بسیاری از آقایان در ناحیه‌ی گردن از مشکل موهای زیر پوستی یا موهایی که به سمت داخل رشد می‌کنند رنج می‌برند. این مشکل «سودوفولیکولیت باربی» یا «التهاب کاذب ریش» نام دارد و تنها راه درمانی موثر برای آن، لیزر کردن موها است.

علت التهاب کاذب ریش یا موهای زیر پوستی این است که موهای این ناحیه به هر سمتی که بخواهند رشد می‌کنند و می‌توانند باعث آزار پوستی شوند. حتی ممکن است مو از پوست خارج شود، به سمت پایین قوس بزند و از جای دیگر به پوست فرو برود و باعث التهاب شود. خوشه‌هایی از جوش‌های قرمز یا سیاه رنگ ملتهب که کمی بعد از اصلاح روی گردن ظاهر می‌شوند، ناشی از همین مشکل هستند. فقط ۲ یا ۳ جلسه لیزر می‌تواند تمام موهای زیر پوستی را از بین ببرد و پوست را به شرایط طبیعی باز گرداند.

۴. شکل‌دهی و آنکادر موهای صورت

اگر ریش شما از پایین گردن تا بالای گونه‌هایتان ادامه دارد و منطقه‌ی وسیعی از صورت‌تان را در بر می‌گیرد، می‌توانیم با استفاده از لیزر موهای زائد صورت شکل و الگوی موهای صورت شما اصلاح کنیم و به شکل دلخواه شما در بیاوریم. در کشور ما که بسیاری از آقایان ریش‌های پرپشتی دارند، از این روش برای زیباسازی حالت و الگوی رشد موهای صورت استفاده می‌کنند.

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام این روش ابتدا لازم است یک مرکز معتبر و با سابقه که از کادر پزشکی ماهر تشکیل شده و از دستگاه‌های به روز و استاندارد استفاده می‌کند را بیابید و پس از آن باید نوبت رزرو نمایید. لازم است که یک یا دو روز قبل از مراجعه به کلینیک، تمام موهای زائد ناحیه بیکینی خود را از طریق شیو بزدایید. باید توجه داشته باشید که اپیلاسیون قبل از جلسه لیزر مانع عملکرد تاثیر گذار اشعه‌های ساطع شده از دستگاه می‌شود زیرا در اثر اپیلاسیون، شما ریشه مو همراه با نواحی رنگدانه‌ای آن را از جا در می‌آورید. توجه داشته باشید که برای انجام جلسات لیزر به ریشه مو و همچنین گاهی ساقه کوتاه مو نیاز است.

بعد از مراجعه به کلینیک ابتدا ناحیه مورد نظر توسط اپراتور خانم آموزش دیده با یک ژل لوبریکانت پوشانده می‌شود و سپس دستگاه لیزر با دقت روی پوست نواحی مورد نظر چرخانده می‌شود. حرکات تناوبی رفت و برگشتی پروب دستگاه همراه با ساطع کردن اشعه و گرما موجب اعمال تاثیر می‌شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که آستانه تحمل درد بسیار پایینی دارید می‌توانید از پمادهای بی‌حس کننده موضعی مانند زایلاپی و یا لیدوکائین استفاده نمایید. توصیه ما این است که به منظور اثربخشی بیشتر و حصول نتیجه دلخواه، تحملتان را بالا ببرید و از پمادهای ذکر شده استفاده نکنید.

آیا لیزر موهای زائد برای بیکینی نیز تاثیر گذار است؟

داشتن لیست قیمت لیزر بدن موهای زائد در نواحی تناسلی برای بانوان زیادی یک معضل به شمار می‌رود و روی اعتماد به نفسشان تاثیر منفی دارد. برای از بین بردن مو های زائد این نواحی می‌توان از لیزر استفاده کرد. با استفاده از لیزر موهای زائد پس از انجام چند جلسه می‌توان سیاهی و تیرگی نواحی تناسلی را نیز برطرف نمود. لیزر موهای زائد با نفوذ به ریشه و منطقه ملانین فولیکول به از بردن قسمت‌های تیره زیر پوست و موزدایی می‌پردازد. همچنین در لطافت پوست نیز تاثیر گذار می باشد. پس از لیزر موهای زائد دیگر هیچ گونه نیازی به استفاده از تیغ و موم نخواهید داشت. و برای مدت طولانی با موهای زائد خود خداحافظی خواهید کرد. تجربه ثابت کرده است که موهای ناحیه بیکینی مقاوم‌تر از نقاط دیگر بدن هستند و برای از بین بردن کامل آن‌ها نیاز به صبر و شکیبایی بیشتر است.

فواید لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی با لیزر یک روش عالی برای کاهش و حذف رویش موهای این می‌باشد. در واقع دستگاه لیزر با ارسال پالس‌های نوری به فولیکول هر تار مو، ریشه آن را از بین می‌برد (به فاز خواب می‌فرستد.) تا موها طی مدت طولانی نتوانند رشد کنند. از جمله فوائد این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشی کم درد نسبت به اپیلاسیون و وکس

احتمال ایجاد جوش در این روش نسبت به شیو کردن تقریبا صفر است

با انجام این روش به طور منظم، شاهد حذف طولانی مدت موهای زائد بیکینی خواهید بود

اگر مویی در این منطق رشد کند، نسبت به قبل از لیزر نازک و کم خواهد بود

روشن شدن ناحیه بیکینی بعد از گذشت چند جلسه

عدم اختصاص زمان زیاد برای از بین بردن موهای زائد در طول ماه

روشی غیر تهاجمی می‌باشد

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع