ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تفاوت الکساندرایت تقلبی با اصل

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • تفاوت الکساندرایت تقلبی با اصل
 تفاوت الکساندرایت تقلبی با اصل

امروزه علاقه‌مندان بسیاری جهت درمان موهای زائد به دستگاه‌های لیزر، خصوصا لیزرهای الکساندرایت روی آورده‌اند.دلیل استقبال عموم مردم از لیزرهای الکساندرایت بخاطر کیفیت بسیار بالای درمانی این لیزرها و ایمنی بسیار خوب و ماندگاری بالای لیزرهای الکساندرایت به نسبت سایر لیزرها خصوصا دایودها و الکس دایودها می‌باشد. خوشبختانه در کشور ما نیز امکان استفاده از این دستگاه در کلینیک‌های معتبر فراهم شده است.

به طور کلی برای اطمینان از اینکه بجای لیزرهای الکساندرایت واقعی از لیزرهای دایودی با طول موج الکس یا موارد تقلبی دیگر استفاده نشده باشد، باید حتما به مجوزهای قانونی و تاییدیه وزارت بهداشت دستگاه‌ها دقت کرد. چنانچه در داخل مجوز وزارت بهداشت دستگاه از نام لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser استفاده نشده باشد به این معنی است که: دستگاه لیزر الکساندرایت واقعی نبوده و احتمالا لیزرهای دیودی با طول موج الکس هستند. این لیزرها از لحاظ درمانی بسیار ضعیف تر از لیزرهای الکساندرایت خواهند بود.همچنین اصالت تجهیزات را از طریق سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت میتوانید بررسی نمایید.

 

الکساندرایت کندلا

 

الکساندرایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از پیشرفته­ ترین مدل‌ها که امروزه به دلیل تاثیرات ماندگار، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، لیزر الکساندرایت است. این دستگاه طول موج ۷۵۰ نانومتر دارد و برای پوست­‌هایی که تیره هستند نیز کاربرد دارد. دستگاه الکساندرایت، جز قدرتمندترین و گران­ترین دستگاه لیزر محسوب می­‌شود، که متاسفانه در برخی کلینیک­‌های نامعتبر، از فیک یا تقلبی­این دستگاه استفاده می­‌شود.

تشخیص اصل و یا تقلبی بودن دستگاه، کار بسیار دشواری است. به همین دلیل، لازم است که برای انجام لیزر موهای زائد، حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. همانطور که گفته شده، یکی از مواردی که افراد هنگام مراجعه به یک کلینیک باید به آن دقت کنند این است که، دستگاه مجوز­های قانونی و تاییدیه از وزارت بهداشت را داشته باشد. همچنین در مجوز وزارت بهداشت اسم Alexandrite Laser قید شده باشد، که در این صورت دستگاه لیزر موهای زائد اصل است. دستگاه الکساندرایت با طول موج الکس متفاوت است. دستگاه‌­های بسیاری هستند که می­‌توانند طول موج الکس را داشته باشند. بنابراین دقت کنید که اگر Alexandrite Laser در مجوز قید نشده باشد، آن دستگاه الکساندرایت نمی­باشد و احتمالا دستگاهی با طول موج الکس است.

دستگاه لیزر موهای زائد اصل الکساندرایت، به دلیل داشتن گران قیمت­ ترین سنگ به نام chrysoberyl ،(که حتی از الماس نیز نادرتر است)بسیار گران می­ باشد. به همین میزان، کارایی بسیار بیشتری نسبت به سایر دستگاه­ ها دارد. که همین عوامل سبب شده تا تقلبی این دستگاه بسیار زیاد باشد. یکی از کارهای دیگری که برای تشخیص دستگاه لیزر موهای زائد اصل می­ توانید انجام دهید، استعلام گرفتن از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت است. از طریق این سایت، می­توانید وارد کننده­‌های اصلی این دستگاه را پیدا نموده، و جویا شوید که کلینیک مورد نظر از آنجا دستگاه تهیه کرده است یا خیر. در صورت عدم تایید آن شرکت، متوجه می­‌شوید که دستگاه کلینیک مورد نظر تقلبی می­باشد.

 

الکساندرایت کندلا

 

دستگاه‌های لیزر الکساندرایت:

  • لیزر الکساندرایت کندلا (Candela Alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت موتوس (Motus alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت نابلکس (Noblex Alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت دکا (Deka Alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت بایوس (Bios alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت لوترونیک (Lutronic alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت اوریون (Orion alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت آپوچی (Apogee alexandrite laser)

 

علت لزوم آموزش اپراتورهای لیزر:

انتخاب کلینیک معتبری که بتواند خدمات را در سطح بالا و با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته ارائده دهد، بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد ما به شما کلینیکی که دارای پزشک متخصص، اپراتورهای حرفه‌ای و دستگاه لیزر مناسب و دارای کیفیت هستند، است.

در سایر کشور ها، برای گرفتن مجوزهای لازم لیزر موهای زائد، محدودیت‌هایی وجود دارد. که متاسفانه در ایران این محدودیت وجود ندارد. بنابراین هر فردی می‌تواند به عنوان اپراتور لیزر در سالن‌های آرایشی مشغول به کار شود. پس دقت کنید که مراجعه به اپراتوری که در سالن‌های آرایشی یا کلینیک‌های زیبایی اقدام به لیزر موهای زائد می‌کند نیاز به تحقیق و کسب اطمینان خاطر دارد.

 

مناسب‌ترین شخص برای انتخاب اپراتور لیزر موهای زائد:

کسی که تمام دوره های آموزشی لازم را برای کسب تجربه در رابطه با کار با دستگاه لیزر را گذرانده باشد. زیرا در صورتی که تنظیمات دستگاه لیزر توسط متخصص لیزر یا پزشک پوست و مو مشخص شود؛ عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد در حد طبیعی و موقتی خواهد بود و جای نگرانی ندارد. در غیر این صورت عوارض جانبی لیزر موهای زائد می‌تواند بسیار شدید و آزاردهنده باشد.چون متخصص لیزر در نتیجه درمان و کاهش عوارض تاثیر دارد که حتما باید در زمینه لیزر آموزش‌های لازم را دیده باشد.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع