ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق ژل و کاربرد آن

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • تزریق ژل و کاربرد آن
 تزریق ژل و کاربرد آن

تزریق ژل چیست ؟

ماده ای مفید به نام اسید هیالورونیک است که فضای بین کلاژن و الاستین را پر می کند که در جوان نگه داشتن پوست بسیار موثر است و با کم شدن آن به مورور زمان پوست کم حجم و نازک می شود و باعث ایجاد چین و چروک و خطوط می شود. با تزریق ژل قسمت های پوست که در آن چاله ایجاد شده است را پر میکند و چین و چروک ها از بین می رود و پوست جوان میشود. این فیلرها معمولاً از ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک و کلاژن ساخته می‌شوند که این مواد در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد بنابراین عوارض خاصی نخواهند داشت.

تزریق ژل یکی از جدید ترین روش های جوانسازی صورت می باشد، که برای از بین بردن خطوط و چین وچروک مورد استفاده قرار میگیرد. یکی دیگر از ویژگی های این روش حجم دهنده و پرکننده بودن آن است که برای حجم دهی به لب مورد استفاده قرار میگیرد. با بالارفتن سن تغییراتی در ظاهر فرد به وجود می آید که یکی از این تغییرات به وجود آمدن خطوط و چین هایی دراطراف چشم و بالای ابرو می شود که به وسیله تزریق ژل که یک روش بی خطر است می توان این تغییرات را از بین برده و ظاهری جوان و زیبا ایجاد کرد . این روش در نواحی صورت مانند لب و اطراف چشم به کار می رود. این روش که نیازی به جراحی نداشته و در کوتاهترین زمان انجام می شود.

 کاربرد های تزریق ژل

تزریق ژل برای پرکردن چین و چروک و چاله های عمیق در پوست به کار می رود. مانند : چین های عمیق در اطراف چشم، خط خنده، خط اخم. همچنین تزریق ژل برای گونه گذاری خصوصاً خانم هایی که دچار لاغری صورت هستند و یا اینکه صورت نسبت به بدن لاغرتری دارند. فیلرها همچنین برای ضخیم و حجیم کردن لب ها و بهتر کردن ظاهر و زخم های فرو رفته نیز بکار می روند. از دیگر کاربردهای تزریق ژل مواردی چون تزریق ژل به لب، زیر چشم، اطراف چشم،بینی، پیشانی، باسن، سینه، واژن، چانه، زانو، پشت پلک، پشت دست ها، زاویه سازی فک و … می باشد.

برندهای فیلر ها و تزریق ژل

  1. ژل اسکین فیل ایتالیایی هستش و ماندگاری متوسط رو به خوبی دارند.
  2. ژل رووفیل محصول کره میباشد. این ژل به صورت اختصاصی با هدف ترمیم چین و چروک متوسط تا عمیق چهره و همچنین برطرف سازی خطوط چهره از طریق رویکرد غیرجراحی مانند لیفت صورت به کار می رود.
  3. ژوویدرم ساخت کشور امریکا مناسب لایه های عمقی
  4. ژل پرفکتا : محصول فرانسه
  5. ژل رستیلن FDA: محصول کشور امریکا و دارای تاییدیه است.
  6. ژل الایتا : المانی هستش و برای حجم دهی لب برند خوبی است.
  7. ژل تئوسیال : سوئیسی است و برای حجم دهی لب برند خوبی است.

نسل جدید ژل ها از هیالورونیک اسید خالص و طبیعی ساخته شده است.نسل قبلی ژل های لبب بدلیل ماندگاری طولانی  از مواد مصنوعی ساخته شده بود. این ژل ها پس از تزریق به عنوان ماده غریبه شناخته می شد. بدن برای از بین بردن آن هر لحظه آنزیم ترشح می کرد و به زبان ساده در هر لحظه یک جنگ داخلی رخ می‌داد. این ژل ها که عمدتا جنس سلیکونی داشتند و قابلیت جذب نداشتند. برای خلاص شدن از شر آنها لب ها باید شکافته می شد و سپس از لب ها جدا می شدند. از طرفی دیگر عمدتا عفونت می کردند و در داخل لب یا گونه حرکت می کردند.

اقدامات بعد از تزریق ژل

  • هیالورونیک اسید رایج ترین نوع ژل هایی هستند. (در صورت بروز مشکل با حلال‌ها می‌توان این تاثیر را خنثی کرد)
  • عدم رساندن آب به نواحی که تزریق  انجام شده است.
  • به مدت سه هفته بعد از تزریق صورتتان را ماساژ ندهید.
  • تا یک روز بعد از تزریق فعالیت ورزشی مانند ایروبیک را انجام ندهید.
  • قبل از تزریق  انتخاب درست متخصص مهم است و به هرجایی برای تزریق ژل اطمینان نشود.
  •  حتما پس از مشورت با پزشک از نوع ژل مطئمن شوید.
  • فرد باید از مجوز دار بودن ژل و همینطور تبحر پزشک مطمعن شده باشد.
  • ایجاد تورم و کبودی بعد از تزریق طبیعی است و بعد از مدتی بهبودی حاصل می شود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع