ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین کلینیک تزریق ژل

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین کلینیک تزریق ژل
 بهترین کلینیک تزریق ژل

بهترین کلینیک تزریق ژل

بسیاری از علایم قابل مشاهده‌ی پیری در صورت به دلیل کاهش حجم اتفاق می‌افتد. با افزایش سن بافت‌های پوستی نازک می‌شوند و خطوط صورت که معمولاً در اطراف بینی، دهان، چشم و گونه مشاهده می‌شوند. عمیق شده و به چین و چروک‌هایی واضح تبدیل می‌شوند. با تزریق ژل در بهترین کلینیک تزریق ژل جوانی رو مجدد تجربه کنید.

تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی می‌توانند این حجم از دست رفته را جبران و چین و چروک‌های صورت را صاف کنند.

البته رفع چین و چروک‌ها فقط یکی از کاربردهای این روش درمانی است و می‌توان از آن در افزایش حجم لب‌ها، لیفت ابرو، رفع گودی‌های صورت و موارد دیگر استفاده کرد. در ادامه مفصل درباره آن صحبت کرده‌ایم. فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شوند.

تزریق فیلرهای پوستی

از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد. به دلیل هزینه‌های مناسب و عوارض بسیار کم، سالانه بیش از یک میلیون خانم و آقا از این روش درمانی برای جوان‌سازی پوست خود استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که تزریق فیلرهای پوستی، بعد از تزریق بوتاکس، فراگیرترین روش جوان‌سازی پوست در جهان است. بیشتر افراد فیلرهای پوستی را به عنوان روشی برای پرکردن و رفع چین و چروک‌های صورت می‌شناسند. اثر ژل‌ها بر چین و چروک‌های صورت فوق‌العاده است؛ اما این روش جوان‌سازی کاربردهایی بسیار بیشتر از این‌ها دارد. اکثر کاربردهای تزریق ژل توسط FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) تایید شده‌اند.

بهترین کلینیک تزریق ژل

برخی از کاربردها هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته‌اند؛ ولی ایمنی و تاثیر بسیار زیادی دارند. در ادامه سعی کردیم به بیشتر کاربردهای تزریق ژل برای جوان‌سازی پوست اشاره کنیم. کاربردهایی که مورد تایید FDA است عبارتند از: – استفاده از ژل برای حجم‌دهی: از فیلرهای پوستی می‌توان برای برجسته کردن و افزایش حجم لب، چانه و گونه‌ها استفاده کرد. بیشتر افراد این کاربرد را با نام «پروتز» می‌شناسند.

– رفع چین و چروک‌ها: از تزریق ژل می‌توان برای رفع چین و چروک‌هایی مانند خط پیشانی، خط اخم، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی استفاده کرد.

– حجم‌دهی به صورت: یکی از ناخوشایندترین اثرات پیری پوست، کاهش حجم صورت است. این اثر را معمولاً در لب‌ها، گونه‌ها و پلک‌ها می‌بینیم.به گفته متخصص و دکتر تزریق ژل در تهران، تزریق ژل یکی از موثرترین راه‌های جبران حجم از دست رفته است. از این روش می‌توان برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن استفاده کرد.

جوانسازی دست‌ها

از فیلرهای پوستی علاوه بر جوان‌سازی صورت، می‌توان برای جوان‌سازی پوست بدن نیز استفاده کرد. در بین کاربردهای فیلرهای پوستی برای بدن، تنها برای جوان‌سازی و افزایش حجم پشت دست‌ها توسط FDA تایید شده و سایر استفاده‌ها هنوز تایید نشده‌اند.

زیبایی بینی

اصلاح فرم بینی بدون جراحی یکی از کاربردهای جالب تزریق ژل است.

قابل به ذکر است بهترین کلینیک تزریق ژل ، کلینیک سیب‌سبز ارائه می‌شود مورد تایید FDA می‌باشد. مواردی هم موجود است که مورد تایید FDA نیست، اما عدم تایید یک روش درمانی توسط سازمان FDA لزوما به معنی نامناسب بودن یا پرخطر بودن آن روش نیست.

بهترین کلینیک تزریق ژل

 بهترین کلینیک تزریق ژل
بهترین کلینیک تزریق ژل

سازمان FDA برای تایید داروها و روش‌های درمانی دستورالعمل خاصی دارد که گاهی باعث عدم تایید آن‌ها می‌شود. به هر حال قوانین FDA مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا است و بهتر است از آن‌ها پیروی شود. این موارد شامل از افزایش حجم سینه‌ها، افزایش حجم باسن، حجم‌دهی به پاها، تزریق ژل به درون استخوان، تاندون، رباط و عضله می‌باشد.

فیلر‌های پوستی مدل‌های متفاوتی دارد و تنها تعدادی از آن‌ها مورد تایید FDA می‌باشد، توجه داشته باشید تمامی فیلرهای مورد استفاده در کلینیک سیب‌سبز از بهترن و معتبرترین برند‌های دنیا بوده و تمام فیلرها مورد تایید سازمان FDA آمریکا می‌باشد. قابل به ذکراست فیلرهای مورد تایید FDA فقط توسط پزشکان و متخصصان جراحی پلاستیک قابل خریداری می‌باشد. فیلرها در دو دسته‌بندی کلی قرار دارند.

یکی براساس ماندگاری و دیگری براساس اجزای تشکیل دهنده‌ی آن‌ها است. گروه‌بندی که در ادامه خواهید خواند، تلفیقی از هردو دسته‌بندی اصلی فیلرهای پوستی است.

  1. فیلرهای دائم یا غیرقابل جذب

این فیلرها خطرات و عوارض جانبی زیادی دارند و استفاده از این فیلرها در حد زیادی کاهش یافته است و فقط یک مورد از آنها مورد تایید FDA است. در حالی که بسیاری از آنها مورد تایید CE (اتحادیه اروپا) می‌باشد. نکته قابل توجه اینکه تزریق ژل با استفاده از فیلرهای غیرقابل جذب تنها برای چین و چروک‌های عمیق مجاز است. تزریق این فیلرها برای برطرف کردن چروک‌های سطحی در همه‌ جای دنیا ممنوع اعلام شده است.

دانه‌های پلی‌متیل‌متاکریلات (PMMA):

پلی‌متیل‌متاکریلات یا PMMA تنها فیلر دائمی مورد تایید سازمان FDA است و طبق قوانین این سازمان، تنها برای از بین بردن چین و چروک‌های دور لب (مثل خط خنده) مجاز است. البته استفاده‌های خارج از قوانین یا Off Label این شکل از تزریق ژل بسیار فراوان‌اند.

از جمله کاربرد این فیلر را می‌توان پرکردن چین و چروک‌های دور لب (تنها کاربرد مورد تایید FDA)، از بین بردن جای آکنه، پرکردن فرورفتگی‌های ایجاد شده توسط زخم‌ها و همچنین حجم‌دهی به لب‌ها نام برد. PMMA پلیمری مصنوعی و زیست تخریب‌ناپذیر است ولی به خوبی توسط بافت‌های بدن تحمل می‌شود.

آلرژی و حساسیت های شدید

وقتی شما یک ماده‌ی خارجی را به بدن تزریق می‌کنید، بدن ممکن است به آن واکنش نشان دهد. مثال بارز این مسئله را در مورد آلرژی‌های دارویی شاهد هستیم که مثلاً فرد بعد از تزریق پنی‌سیلین دچار واکنش‌های حساسیتی شدید می‌شود.

پس در ساخت داروها و محصولات درمانی که قرار است وارد بدن شوند، مسئله‌ی تحمل آن‌ها توسط سلول‌های بدن اهمیت زیادی دارد. PMMA به دلیل سازگاری بسیار خوبی که با بافت‌های زیستی دارد در محصولات درمانی بسیاری استفاده می‌شود. از نمونه‌های معروف آن می‌توان به سیمان استخوانی و لنزهای چشم اشاره کرد.

 

سایر ژل‌های دائمی در بهترین کلینیک تزریق ژل:

ژل‌های دائمی دیگر مانند روغن سیلیکون، در سرتاسر دنیا طرفداران چندانی ندارد و مورد تایید سازمان FDA هم نیستند. به همین جهت از صحبت در مورد آن‌ها صرف نظر می‌کنیم.

۲. فیلرهای موقت یا قابل جذب بهترین کلینیک تزریق ژل:

فیلرهای موقت از جنس هیالورونیک اسید، کلاژن، کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پلی‌لاکتیک اسید یا چربی بدنِ متقاضی تهیه می‌شوند.

کلاژن نوعی پروتیین و یکی از اساسی‌ترین اجزای ساختاری پوست و سایر بافت‌های بدن است. کلاژن باعث قوام و سفتی پوست شده و در بافت‌های محکم‌تر مثل استخوان یا عضروف، باعث استحکام آن‌ها می‌شود. یکی از وقایع پیری پوست، تجزیه‌ی رشته‌های کلاژن است. کلاژن مورد استفاده در تزریق ژل از منابع حیوانی (معمولاً گاوی) یا سلول‌های انسانی تهیه می‌شود. کلاژن برای تزریق در پوست بسیار ایمن است و عوارض کمی دارد. اما مشکل اصلی آن ماندگاری کم است و معمولاً بین ۳ تا ۴ ماه از بین می‌روند و کمترین ماندگاری را در میان فیلرها دارند. به همین علت از فیلرهای کلاژن خالص، کمتر استفاده می‌شود.

هیالورونیک اسید:

هیالورونیک اسید ماده‌ای قندی (پلی‌ساکاریدی) است که در بسیاری از بافت‌های بدن مانند پوست و غضروف‌ها وجود دارد. زمانی که هیالورونیک اسید را با آب مخلوط کنیم، حجیم شده و حالت ژل مانند پیدا می‌کند. به جهت طبیعی بودن و ساختار ژلی، امروزه هیالورونیک اسید فراگیرترین و پرطرفدار‌ترین ماده‌ی استفاده شده در تزریق ژل است.

هیالورونیک اسید تزریقی معمولاً به کمک باکتری‌ها در آزمایشگاه تولید می‌شوند یا منبعی حیوانی دارند و از طیور استخراج می‌شوند. بهترین هیالورونیک اسیدها، آن‌هایی هستند که به کمک واکنش‌های شیمیایی، تغییراتی در ساختارشان ایجاد می‌شود تا اثر ماندگارتری داشته باشند. ژل‌هایی که از این ماده ساخته می‌شوند، بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگار هستند.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم:

هیدروکسی آپاتیت کلسیم نوعی ماده‌ی معدنی است که در استخوان و دندان‌های ما وجود دارد و در کنار کلاژن باعث استحکام آن‌ها می‌شود. این ماده برای تزریق، در یک محلول ژل مانند حل شده و سپس برای رفع چین و چروک‌های پوستی و همچنین جوانسازی پوست پشت دست استفاده می‌شود. تزریق ژل با هیدروکسی آپاتیت کلسیم ماندگاری بالایی دارد و تا ۱۸ ماه پایدار است. این ماده برای حجم‌دهی به لب‌ها مناسب نیست.

پلی لاکتیک اسید:

پلی لاکتیک اسید یا PLLA نوعی پلیمر مصنوعی، زیست تخریب‌پذیر و سازگار با بافت‌های بدن است. این ماده برای ساخت بخیه‌های جذبی و همچنین پیچ‌های استخوانی استفاده می‌شود. تزریق ژل با پلی لاکتیک اسید به شکل چند تزریق در طول چند ماه انجام می‌شود. اثر این ماده به مرور زمان و معمولاً بعد از چند هفته پدیدار می‌شود و گاهی تا ۲ سال پایدار است.

همانطورکه در بالا هم گفته شد استفاده ژل‌های استاندارد بسیار حائز اهمیت می‌باشد و می‌‌بایست حتما توسط پزشک متخصص جراح پلاستیک خریداری شود. توجه داشته باشید کلینیک سیب‌سبز با سابقه ۱۰ ساله خود برای رفاه حال شما عزیزان از ژل‌های استاندارد و از برندهای برتر و به روز دنیا که همگی آن‌ها دارای تاییدیه FDA می‌باشند استفاده می‌کند. برای مشاوره رایگان با کلینیک سیب‌سبز تماس گرفته تا پاسخگوی هرگونه سوال شما در مورد تزریق ژل باشند و شما از تمام خدمات زیبایی، اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

برای دریافت مشاوره از بهترین کلینیک تزریق ژل تهران همین حالا تماس فرمایید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع