ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین درمان ریزش مو

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین درمان ریزش مو
 بهترین درمان ریزش مو

 

بهترین مرکز درمان ریزش مو: هیر فیلر مزوتراپی پی آر پی و…

تاثیر مو در زیبایی صورت بر هیچ کسی پوشیده نیست. تمامی افراد با هر جنسیتی به فکر تقویت آن هستند که در ادامه شما را به صورت کامل با آن آشنا خواهیم کرد.

مو یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی چهره فرد به حساب می‌آید. مدل و رنگ مو نقش به سزایی در نمایش چهره ایفا می‌کند. تا جایی که می‌تواند فرد را چند سال جوان‌تر یا چند سال پیرتر نشان بدهد. اهمیت مو در زیبایی بانوان و نقش آن در ایجاد اعتماد به نفس در خانم‌ها بر کسی پوشیده نیست.

داشتن مویی سالم و درخشان، زیبایی بانوان را دوچندان می‌کند. مو در چهره آقایان هم بسیار حائز اهمیت است، به طوری که برخی از آقایان هنگام بیداری از خواب اگر دچار آشفتگی مو باشند عصبانی می‌شوند. مشکلات بسیاری وجود دارد که می‌تواند به موهای شما آسیب برساند. بیماری‌هایی مانند اختلالات تغذیه‌ای، مشکلات تروئیدی، عفونت‌ها و… می‌توانند باعث طاسی و کم پشتی موهای شما شوند و به طبع بر روی زیبایی چهره شما نیز اثرگذار خواهند بود.

هیر فیلر  در بهترین مرکز درمان ریزش مو :

امروزه با تغییر سبک زندگی در سراسر جهان سلامت موی انسان با استفاده مکرر از رنگ، سشوار و اتوی مو و یا مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت تحت تاثیر قرار گرفته است. فیلر مو یا هیر فیلر یک روش درمانی بسیار ایمن و موثر است که برای بهبود وضعیت و تقویت موی افراد در سنین مختلف بسیار توصیه می‌شود. فیلر مو توسط سوزن‌های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می‌شود.

سپس مواد سازنده آن آزاد شده و از مرگ سلولی جلوگیری کرده و به کمک این روش ریزش غیرطبیعی مو را قطع می‌کنند و سلامت و شادابی بیشتر موها را به ارمغان می‌آورند. همچنین با احیای سلول‌های پوست سر گردش خون در آن ناحیه را افزایش می‌دهد. در نتیجه رشد مو را سرعت می‌بخشد که نتیجه پس از حداقل دو هفته قابل مشاهده می‌باشد. به دلیل وجود ترکیبات ویژه فیلر مو، درمان شامل چند مرحله با اثرات متفاوت است: اثر آنتی‌اکسیدانی: مهار رادیکال‌های آزاد ناشی از مواد مضر مانند اشعه خورشید و… که سبب آسیب به سلول‌های مو می‌شوند.

رگ‌زایی: این درمان با تحریک رگ‌زایی سبب تقویت ریشه مو می‌شود.

جلوگیری از روند طاسی سر: با مهار عوامل موثر در ریزش مو روند طاسی را متوقف می‌کند.

رویش مو: این درمان با اثر بر ژن‌های مربوط به رویش مو سبب تحریک رویش مجدد مو می‌شود.

بهترین درمان ریزش مو

 

 

 

مواد تشکیل‌دهنده و کاربرد فیلر مو:

پپتیدها، هیالورونیک اسید، ویتامین‌های متنوع، فسفات بافر سالین

بر اساس تجربه مراجعین تزریق فیلر مو نسبت به سایر درمان‌های تزریقی دردناک نیست. اما برخی از بیماران حساسیت بیشتری را هنگام تزریق در قسمت‌هایی از سر خود احساس می‌کنند. در واقع روند اصلی درمان نیازمند هیچگونه مواد بیهوشی نمی‌باشد. اما بر طبق خواسته بیمار و بر اساس مشاوره پزشک معالج می‌توان از بی‌حسی موضعی نیز استفاده کرد. همچنین برخی از پزشکان برای کاهش درد از ماساژورهای آرامی در ناحیه تزریق استفاده می‌کنند.

مزایای درمان توسط فیلر مو چیست؟

سبب افزایش رشد مو می‌شود، سبب پر پشت شدن مو می‌شود، سبب شادابی و طراوت بیشتر موها می‌شود. در تقویت سلول‌های مو و پوست سر موثر است، احیای موهای خشک و آسیب دیده، افزایش سرعت گردش خون در سر که در نتیجه آن مواد غذایی بیشتری به سلول‌های پوست سر و مو می‌رسد، ژن‌هایی که مربوط به طاسی و یا ریزش مو هستند با تزریق فیلر مو به طرز قابل توجهی سرکوب می‌شوند.

 

 

عوارض فیلر مو چیست؟

هیر فیلر یک محصول ایمن و سالم برای مصرف‌کنندگان است و تاکنون عوارض جدی و نگران‌کننده‌ای برای آن گزارش نشده است. اما همانند هر درمان دیگری برای مو؛ امکان بروز عوارض بسیار سطحی مانند درد ناحیه تزریق، سوزش پوست و یا واکنش‌های آلرژی زا مانند قرمزی، تورم، خارش و کبودی وجود دارد. برای کاهش این دست از عوارض بهتر است در هنگام تزریق از برخورد مستقیم فیلر با پوست جلوگیری شود.

کلینیک سیب‌سبز بهترین و معتبرترین کلینیک هیر فیلر در کشور است. در این کلینیک از هیر فیلر‌های درجه یک و به روز دنیا استفاده می‌شود. کلینیک سیب‌سبز با کارد مجرب زیبایی را به موهای شما بازمی‌گردانند تا شما زیبایی را هر چه بیشتر احساس کنید.

PRP:

علم پزشکی به سرعت در حال پیشرفت است. آرام آرام روش‌های درمانی تهاجمی، جای خود را به روش‌های بسیار کم‌تهاجمی‌تر می‌دهند. پی آر پی یکی از روش‌های درمانی کم‌تهاجمی است که امروزه استفاده‌های زیادی در سرتاسر دنیا دارد. این روش درمانی که در ایران با نام پلاکت درمانی نیز شناخته می‌شود، برای درمان ریزش مو، بهبود رشد موها بعد از کاشت مو، آسیب دیدگی‌های ورزشی و بیماری‌های التهابی کاربرد دارد. پی آر پی معمولاً با استفاده از سرنگ و به صورت تزریقی انجام می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست؟ چگونه عمل می‌کند؟ و چه استفاده‌هایی دارد؟

پیش از این که به سراغ اصل مطلب برویم، باید بدانید که روش پی آر پی بسیار جدید بوده و هنوز تحقیقات چندانی روی آن صورت نگرفته است. اما اثرگذاری و ایمنی بالای این درمان، پزشکان زیادی را مجاب به استفاده از آن کرده است.

پی‌آر‌پی نامی اختصاری از درمان با «پلاسمای غنی از پلاکت» یا «Platelet-Rich Plasma» است. برای این که بتوانیم درمان PRP را توضیح بدهیم، اول باید بدانید که پلاسما و پلاکت چه هستند.

خون بدن از دو بخش کلی هماتوکریت و پلاسما  تشکیل شده است. برای درمان پی آر پی، ابتدا مقداری خون از بازوی شما گرفته می‌شود. این مقدار تقریباً برابر با خونی است که برای آزمایش خون در آزمایشگاه از شما دریافت می‌شود؛ یعنی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر. نمونه‌ی خون شما درون دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می‌گیرد.

در این دستگاه با چرخش سریع و بر اساس نیروی گریز از مرکز، بخش‌های مختلف خون جدا می‌شوند. در نهایت محلولی به دست می‌آید که غنی از پلاکت‌های خونی است. احتمالاً با نقش اصلی پلاکت‌ها که لخته کردن خون و جلوگیری از خونریزی است، آشنا هستید. علاوه بر این، پلاکت‌ها نقش بسیار مهمی در فرآیند بهبودی و ترمیم آسیب‌های بافتی دارند.

استفاده‌ از PRP باعث رشد مو، کاشت مو، ترمیم بافتی، کاهش التهاب، بهبود وضعیت پوستی می‌شود. در این روش به دلیل درمان پی آر پی از پلاکت‌های خودتان استفاده می‌شود، معمولاً شاهد بروز عوارض جانبی نیستیم. مواردی نظیر ایجاد حساسیت، درد یا خونریزی در محل‌های تزریق از عوارض محتمل این درمان هستند که البته نادر می‌باشند.

بیشتر افرادی که PRP انجام می‌دهند، می‌توانند بلافاصله بعد از درمان، به انجام کارهای روزمره‌ی خود مشغول شوند. کلینیک سیب‌سبز یکی از موفق‌ترین و بهترین و کامل‌ترین مراکز ایران می‌باشد. کلینیک سیب‌سبز با ده سال سابقه کار در زمینه‌های پوست، مو، زیبایی و تناسبب‌اندام بهترین مکان برای انجام خدمات زیبایی شماست. کلینیک سیب‌سبز بهترین کلینیک زیبایی بوده و خدمات با کیفیت ارائه می‌دهد.

مزوتراپی در بهترین مرکز درمان ریزش مو:

ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلات پوست و مو در دنیا است. دلایل این مشکل متنوع هستند. گاهی از مسائل ژنتیکی نشأت می‌گیرند و گاهی هم ناشی از بیماری‌ها و اختلالات مختلف‌اند. متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی در مورد مکانیسم دقیق ریزش مو نداریم؛ برای همین دلیل داروهای موجود برای همه‌ی افراد موثر نیستند.

درمان روتین ریزش مو استفاده از ماینوکسیدیل موضعی و داروی خوراکی فیناستراید است. این دو برای نیمی از مصرف‌کنندگان تا حد خوبی موثرند و در نیمی دیگر، تاثیر چندانی ندارند. مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی نسبتاً جدید با پیشینه‌‌ای قدیمی است که می‌تواند همراه با دیگر درمان‌های ریزش مو یا به تنهایی استفاده شده و تاثیرات بسیار خوبی داشته باشد. در اینجا می‌خواهیم هر آنچه که لازم است در مورد مزوتراپی بدانید را بررسی کنیم. مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریقی با حداقل تهاجم گفته می‌شود که کاربردهای بسیاری دارند. مثلاً مزوتراپی مو که می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، یکی از کاربردهای این روش درمانی است که باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود.

در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست تزریق می‌شود. این مواد شامل عصاره‌های گیاهی، داروهای مختلف، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، فاکتورهای رشد و دیگر عواملی هستند که می‌توانند به درمان آلوپسی کمک کنند. بخشی از پوست که ما می‌بینیم، همان لایه‌ی اپی‌درم است. که کمتر از یک میلی‌متر ضخامت داشته و سطح آن با سلول‌های مرده پوشیده شده است. سلول‌های اپی‌درم مدام در حال تقسیم‌اند و جایگزین سلول‌های مرده‌ای می‌شوند که به تدریج از روی پوست ما می‌ریزند. درم یا لایه‌ی میانی، از بافت پیوندی تشکیل شده که شامل رشته‌های کلاژن، رشته‌های الاستین و هیالورونیک اسید است. این بخش باعث انعطاف‌‌پذیری پوست شده و حاوی انواع و اقسام ساختارهای مهم پوستی است.

یکی از این ساختارها، فولیکول مو است. فولیکول شامل ۲۰ نوع سلول مختلف است که یک یا چند پیاز مو را در بر می‌گیرد. پیاز مو هم محلی است که در آن تارهای موی ما ساخته می‌شوند.

رشد می‌کنند و از سطح پوست بیرون می‌آیند. بخشی از تار مو که ما می‌بینیم، ساقه‌ی مو نام دارد. در مزوتراپیِ مو با استفاده از سرنگ، داروها و ترکیبات خاصی به لایه‌ی درم تزریق می‌شود. چون پیاز مو در این لایه قرار دارد، اگر بخواهیم به شکلی موثر ترکیبات ترمیم‌کننده را به آن برسانیم، باید آن‌ها را مستقیماً به این لایه بفرستیم.

داروهای موضعی مانند ماینوکسیدیل معمولاً نمی‌توانند به خوبی از اپی‌درم عبور کنند؛ لذا تاثیر کمتری نسبت به مزوتراپی مو دارند. مزوتراپی در درمان سلولیت، از بین بردن چربی‌های موضعی، درمان چربی پلک و لیپوم، جلوگیری از ریزش مو و درمان آلوپسی، جوان‌سازی پوست، درمان لک‌های پوستی، اصلاح انحناهای سطحی بدن، برطرف کردن جای زخم و اسکار کاربرد دارد.

افرادی که تلوژن افلوویوم و ریزش موی ناشی از استرس دارند، همچنین افرادی که مشکلات ساقه‌ی مو و آلوپسی آره‌آتا یا همان ریزش موی سکه‌ای دارند و یا کاهش سرعت رشد دارند می‌توانند از مزوتراپی استفاده کنند. مزوتراپی باعث بهبود خونرسانی، غذارسانی به بافت پوست و فولیکول‌ها، جلوگیری از فرآیند تحلیل رفتن فولیکول‌ها، تنظیم ترشح چربی پوست، بهبود اثرات سایر روش‌های درمانی، مفید برای بهبود نتایج کاشت مو است.

کربوکسی در  بهترین مرکز درمان ریزش مو:

برای همه ما در زندگی پیش آمده است که احساس کنیم ریزش موهایمان بیشتر شده است یا موهایمان رشد کافی ندارند. علل و عوامل مختلفی در این موضوع نقش دارند و باعث می‌شوند که با ریزش موها فرد زیبایی خود را تا حد زیادی از دست بدهد. با پیشرفت علم پزشکی و روی کار آمدن بهترین متخصصان پوست و مو و زیبایی، روش‌های زیادی برای درمان ریزش مو پدید آمد. که یکی از آن‌ها روش کربوکسی‌تراپی یا درمان به کمک دی‌اکسیدکربن بوده است.

کربوکسی‌تراپی (Carboxytherapy) یکی از روش‌های درمانی غیرتهاجمی (بدون جراحی) است. با استفاده از تزریق گاز دی‌اکسیدکربن به لایه‌های زیر پوستی به رفع مشکلات پوست و مو می‌پردازد. دی‌اکسیدکربن با تحریک جریان خون به رفع مشکلاتی مانند بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، رفع ترک‌های پوستی، درمان سیاهی دور چشم و … کمک می‌کند. از این روش برای تقویت رشد و ترمیم مو نیز استفاده می‌شود. با تزریق گاز دی‌اکسیدکربن در ناحیه پوست سر، جریان خون افزایش می‌یابد و به این ترتیب رشد موها تحریک می‌شود.

در این روش دستگاه کربوکسی‌تراپی به مخزنی از گاز دی‌اکسیدکربن متصل می‌شود. سپس با استفاده از سوزن‌های کوچک و مخصوص کربوکسی‌تراپی، گاز به زیر سطح پوست سر تزریق می‌شود. دکتر پوست بر اساس مشکل فرد و با توجه به وضعیت ریزش موی او، سرعت و میزان تزریق گاز را مشخص می‌کند. بعد از تزریق، دی‌اکسیدکربن از طریق ریه‌ها از بدن خارج می‌شود. این روش معمولاً باید در چند جلسه انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

مهم‌ترین مزایای این روش درمانی: بدون هیچ گونه عارضه است، روش غیرتهاجمی و بدون جراحی است، هزینه آن مناسب است. در ترکیب با سایر روش‌ها پاسخ‌دهی بسیار خوبی دارد، نتایج حاصل از آن بسیار مطلوب است.

تاکنون هیچ گونه عارضه‌ای برای تقویت موها و درمان ریزش مو با کربوکسی‌تراپی شناخته نشده است. اگر این روش توسط بهترین دکتر پوست و مو و زیبایی و در نهایت ایمنی و شرایط استریل انجام شود. هیچ گونه خطر جدی به وجود نخواهد آمد. ممکن است بعضی افراد بعد از تزریق دچار سوزش یا خارش شوند که حداکثر یک هفته بعد از بین خواهد رفت.

شما می‌توانید این خدمت را در کلینیک پوست مو و زیبایی سیب‌سبز با بهترین کیفیت و توسط متخصصین مجرب دریافت نمایید. کلینیک سیب‌سبز بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی در ایران می‌باشد که با سابقه ۱۰ ساله در این امر و استفاده از تجهیزات و دستگاه‌ها و مواد اولیه با کیفیت جهانی این مرکز را از تمامی کلینیک‌های زیبایی متمایز ساخته است. برای مشاوره رایگان بهتر است با شماره‌های کلینیک سیب‌سبز تماس بگیرید تا با راهنمایی‌های پرسنل متخصص بهترین خدمت را دریافت نمایید.

کلینیک سیب سبز بهترین مرکز درمان ریزش مو ، به شما بهترین راه درمان  پیشنهاد میکنند.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع