ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین کلینیک تزریق چربی کجاس؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین کلینیک تزریق چربی کجاس؟
 بهترین کلینیک تزریق چربی کجاس؟

بهترین کلینیک تزریق چربی

بهترین کلینیک تزریق چربی:  تزریق چربی یکی از روش‌های مؤثر برای حجم‌دهی پوست، جوانسازی اندام و رفع نواقص آن به شمار می‌آید. افرادی که علاقمند هستند چین و چروک‌های صورت خود را از بین ببرند و گونه‌هایی برجسته و یا لب‌های زیبایی داشته باشند. تزریق چربی می‌تواند این مشکلات را حل کند. با بالا رفتن سن، گرفتن رژیم غذایی و لاغر شدن اندام، دست‌ها و صورت نخستین عضو از بدن هستند که تغییر پیدا می‌کنند.

این اعضا از حالت طبیعی و اولیه خود خارج شده و کلاژن و چربی‌هایی که در این قسمت‌ها وجود داشت. از بین می‌رود و تغییرات قابل مشاهده‌ای در اندام و افتادگی پوست ایجاد می‌شود. بنابراین در نواحی دست‌ها و صورت چروک‌های بسیاری بر روی پوست ظاهر شده و حالتی نامطلوب به وجود می‌آورد. برای برطرف کردن این معضلات و کاهش چین و چروک‌های پوست از تزریق چربی استفاده می‌شود.

تزریق یا پیوند چربی یک نوع عمل زیبایی است که با برداشتن چربی از نواحی تجمع آن در بدن مانند شکم، باسن، پهلو، و تزریق آن به سایر بخش‌های بدن انجام می‌شود. این عمل زیبایی برای حفظ اندام طبیعی بسیار مفید است.

ماندگاری تزریق چربی:

در طی فرآیند تزریق چربی بخش‌هایی از صورت مانند لب‌ها، گونه‌ها، خط خنده و … که حجم آن‌ها کاهش یافته است، با استفاده از تزریق چربی این نواحی را پر کرده و مقدار حجم از دست رفته را جایگزین می‌کنند. مقدار چربی مورد نیاز برای پر کردن بخش‌های متفاوت را از قسمت‌های بدن که چربی اضافه دارد، برمی‌دارند و در تزریق استفاده می‌کنند.

معمولا ماندگاری اولین  تزریق چربی به مدت ۶ ماه است و پس از آن باید دوباره به پزشک مراجعه کرد. از آنجایی که تزریق ژل به قسمت‌های مختلف بدن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است افراد باید بهترین کلینیک تزریق چربی را انتخاب کنند.و از مهارت پزشک، تکنیک‌های لازم و از تمام لوازم مورد نیاز جهت انجام این کار مطمئن باشند. اگر تزریق چربی به طور صحیح انجام نشود، ماندگاری آن بیشتر از دو هفته نخواهد بود و پس از مدتی حالت آن از بین می‌رود. کلینیکی که از روش‌های متنوع و جدید مطابق با علم روز استفاده کند در زمینه تزریق چربی موفق خواهد بود.

این عمل زیبایی بر اساس مقدار تزریقی که مورد نیاز است به دو صورت بی‌حسی عمومی و بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. معمولا از بی‌حسی موضعی زمانی استفاده می‌شود که تزریق فقط برای قسمت کوچکی از بدن انجام شود، در غیر این صورت بی‌حسی عمومی اعمال می‌شود.

در روش‌های تزریق چربی به ناحیه مورد نظر مراحل حذف چربی، پاک‌سازی سلول‌های چربی و تزریق مجدد چربی انجام می‌شود که در ادامه به توضیح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

برداشت چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی  در تهران :

جوانسازی و زیبایی پوست
جوانسازی و زیبایی پوست

برای برداشت چربی از بدن این کار باید توسط پزشک متخصص و با رعایت اصول خاصی انجام شود تا فرد با آسیب جدی مواجه نشود. پزشک برای برداشتن چربی از روش‌های دستی، لیپوماتیک و بادی جت استفاده می‌کند. البته در تزریق صورت و دست روش دستی و بادی جت و در تزریق سینه و باسن لیپوماتیک کاربرد بیشتری دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای برداشتن چربی از بادی جت استفاده شود؛ زیرا با این روش سلول‌های چربی به طور سالم از بدن خارج می‌شوند و افراد با انتخاب این روش می‌توانند به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنند.

آماده‌سازی چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی  در تهران:

برای آماده‌سازی چربی معمولا از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می‌شود. با روشن کردن این دستگاه، لایه‌های پلت را مشخص می‌کنند و با سرنگ لایه‌های میانی را جمع کرده و با بافت چربی به سرنگ منتقل می‌کنند. دستگاه سانتریفیوژ با چرخش زیاد موجب جداسازی لایه‌ها شده و چربی را خالص می‌کند. برای تزریق چربی باید به شکل خالص باشد و با مایعات دیگر همراه نباشد. اگر چربی خالص به بدن تزریق نشود، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

تزریق چربی:

تزریق چربی در سایز نانو توسط پزشک متخصص یکی از بهترین روش‌ها برای این کار است. برای تزریق چربی، انتخاب خود فرد مهم است که چه زمانی آن را به بدن تزریق کنند. در بیشتر اوقات افراد تمایل دارند در طول یک جلسه این کار انجام شود؛ یعنی با یک مرتبه مراجعه به کلینیک، پزشک تمامی مراحل برداشت چربی و تزریق را انجام می‌دهد. البته افرادی نیز علاقمند هستند که این فرآیند را در طول چند جلسه تکمیل کنند. پزشک چربی را به وسیله سرنگ‌های مخصوص و کوچکی به بدن تزریق می‌کند تا جای زخم بر روی پوست نماند و بدون نیاز به بخیه نتیجه حاصل شود.

امروزه با تحقیقات گسترده‌ای که در زمینه جوانسازی پوست صورت گرفته است از جدیدترین روش‌های تزریق چربی می‌توان به میکروفت و نانوفت اشاره کرد.

روش میکروفت:

میکروفت روشی جدید برای تزریق چربی به شمار می‌آید و در مقایسه با روش‌های گذشته کم خطرتر، بهینه‌تر و در عین حال از مزایای بیشتری برخوردار است. در این روش طی فرآیندی بافت‌های چربی را به ذرات ریز تبدیل می‌کنند و سپس این ماده به بدن تزریق می‌شود.

هر چقدر چربی‌ها به ذرات ریزتری تبدیل شوند، با بافت‌های بدن سازگار بوده و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. مقدار چربی که در میکروفت تزریق می‌شود به عنوان حجم‌دهنده و نیز جوانسازی پوست مؤثر است. چربی‌های مورد استفاده در میکروفت معمولا با ماده بی‌حس کننده و سوزن بسیار نازک از ناحیه ران و شکم برداشته شده و پس از آماده‌سازی و تجزیه به ذرات ریزتر، به سایر قسمت‌های بدن تزریق می‌شود. این عمل به صورت سرپایی، بدون نیاز به انجام بخیه و در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. ممکن است پس از انجام میکروفت، تورم و کبودی بر روی پوست ایجاد شود که این علائم طبیعی بوده و جای هیچ نگرانی نیست و در کمتر از ۲ تا ۵ روز بهبود پیدا می‌کند.

مزایای میکروفت :

از مزایای تزریق چربی میکروفت می‌توان به مواردی مانند کاهش چین و چروک‌های اطراف دهان، حجم‌دهی لب‌ها و برجسته کردن گونه‌ها اشاره کرد. همچنین با استفاده از این روش خطوط پیشانی، تیرگی و گودی زیر چشم از بین می‌رود و پوست صورت شفاف و شاداب می‌شود. برای اینکه تزریق چربی به روش میکروفت به طور موفقیت‌آمیزی انجام شود باید این عمل توسط متخصصان در کلینیک‌های معتبر صورت بگیرد. افراد با مراجعه به مراکز معتبر می‌توانند نتایج عالی‌تری را بر روی پوست خود مشاهده کنند و ماندگاری میکروفت طولانی خواهد بود. پس از تزریق میکروفت نیاز است فرد به مدت ۴ هفته استراحت کافی داشته باشد. از انجام کارهای سنگین و همچنین مصرف دخانیات پرهیز کند تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند، در غیر این صورت نیجه حاصل نخواهد شد.

روش نانوفت در بهترین کلینیک تزریق چربی:

نانوفت از میکروفت پیشرفته‌تر است و عوارض کمتری به دنبال خواهد داشت. در روش نانوفت سلول‌های بنیادی برای ترمیم پوست نقش بسزایی دارند و در واقع این عامل موجب تمایز نانوفت از سایر روش‌های تزریق چربی است. در این روش چربی‌های ساکش شده را فیلتر می‌کنند و محلولی از سلول‌های بنیادی حاصل می‌شود.

این محلول به دست آمده در جهت حجم‌دهی پوست و جوانسازی آن نقش مهمی را ایفا می‌کند و ماده‌ای بسیار مفید است. در این روش مقدار چربی مورد نیاز از ران، شکم و پهلو برداشته می‌شود.  طی مراحلی به طور کامل آن را تصفیه و از مواد دیگر مانند خون و مایعات جدا می‌کنند. تزریق چربی حاوی سلول‌های بنیادی بعد از چند جلسه درمان به تدریج چروک‌های پوست را محو می‌کند و پوست حالت شادابی به خود می‌گیرد. در نانوفت نتیجه تزریق بسیار سریع بر روی پوست نمایان می‌شود. نسبت به سایر روش‌های تزریق چربی دوام و ماندگاری بیشتری دارد. امروزه به خاطر دوام و تأثیر بیشتر نانوفت بر روی پوست از چند ماه تا چند سال، متقاضیان زیادی در کشور خواستار استفاده از این روش هستند و به کلینیک‌های زیبایی و درمانی مراجعه می‌کنند.

از روش نانوفت برای برجسته کردن استخوان‌های گونه، چانه و پیشانی استفاده می‌شود. با از بین رفتن چربی زیر پوست، استخوان‌ها و لاغری صورت بیشتر نمایان می‌شود. در این حالت اگر چربی طبیعی صورت برنگردد از روش تزریق چربی استفاده می‌کنند. نانوفت به سایر قسمت‌های بدن مانند گردن، سینه‌ها و دست‌ها نیز تزریق می‌شود و این کار توسط متخصص در مراکز معتبر صورت می‌گیرد.

مراقبت‌های قبل و بعد از نانوفت:

افراد باید قبل و بعد از انجام نانوفت نکاتی را رعایت کنند تا بتوانند نتایج بهتری به دست آورند. قبل از اقدام به نانوفت توصیه می‌شود سلامت و یا سابقه بیماری فرد توسط پزشک متخصص بررسی و معاینه شود. در صورتی که فرد دارو مصرف می‌کند باید پزشک خود را از این امر مطلع کند.

بعد از تزریق نانوفت نیاز است فرد به مدت ۱۴ روز استراحت کند و اصلا حرکات ورزشی انجام ندهد. بعد از تزریق نحوه خوابیدن فرد بسیار مهم است و باید مراقب طرز خواب خود باشد. اگر روی صورت خود بخوابد تمامی زحمات تزریق نانوفت از بین می‌رود و تأثیرگذار نخواهد بود. در هنگام خوابیدن و مراقبت از صورت توصیه می‌شود فرد دو بالشت اطراف سر خود قرار دهد تا سر در طول شب ثابت و بی‌حرکت بماند. بر اساس دستور پزشک به طور ملایم روزانه صورت ماساژ داده شود. برای پیشگیری از عفونت‌ها مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها ضروری است. تا ۱۰ روز پس از تزریق احساس درد، ورم و خارش طبیعی است و به مرور از بین می‌رود. در صورت داشتن درد شدید مصرف داروی آرام‌بخش مانعی ندارد.

بهترین روش جوانسازی

منبع مقاله

برای دریافت مشاوره از بهترین کلینیک تزریق چربی همین حالا با شماره ۷۷۲۹۲۱۰۰ تماس فرمایید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع