ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین مرکز لیزر

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • بهترین مرکز لیزر
 بهترین مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد، اثر و ماندگاری طولانی مدت دارد. زیرا در این روش فولیکول مو از بین می ‌رود. با این حال، ممکن است مو دوباره رشد کند. به‌ خصوص اگر فولیکول آسیب دیده و در طی روش لیزر موهای زائد، به‌ طور کامل از بین نرود.

لیزر موهای زائد بدن در ایران یک روند بی خطر و دائمی برای کاهش مو است. که می تواند شما را از شر موهای زائد تقریبا در هر قسمت از بدن خلاص کند. در این روش درمانی لیزر زیبایی استفاده می شود. که مستقیماً به ملانین موجود در فولیکول های مو شلیک می شود و باعث ریزش مو در ریشه می شود. مراجعه کنید.

اگر شما هم از سایر شیوه‌ های رفع مو های زائد مثل بند انداختن یا اپیلاسیون راضی نیستید. لیزر موهای زائد بدن گزینه ای قابل تأمل است.

به همین دلیل، بسیاری از پزشکان اکنون از لیزر موهای زائد به‌عنوان روشی برای ازبین ‌بردن موهای زائد در بلند مدت یاد می ‌کنند. برای آگاهی از نحوه کار لیزر موهای زائد، مدت زمان ماندگاری و عوارض لیزر موهای زائد، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

لیزرکردن موهای زائد بدن و صورت چگونه کار می ‌کند؟

در لیزرکردن موهای زائد بدن و صورت از نور لیزر برای هدف قراردادن رنگ دانه موجود در موهای جداگانه استفاده می ‌شود. نور به فولیکول مو تا بانده می‌ شود.

گرمای حاصل از نور لیزر، فولیکول مو را از بین می ‌برد و مو دیگر نمی ‌تواند از ناحیه لیزرشده رشد کند. مو از یک چرخه رشد منحصر به ‌فرد پیروی می ‌کند که شامل دوره‌ های استراحت، ریزش و رشد است.

موهایی که به‌ تازگی برداشته شده و در مرحله استراحت هستند. برای فرد متخصص یا بهترین مرکز لیزر قابل مشاهده نخواهند بود. بنابراین ممکن است لازم باشد فرد قبل از لیزرکردن صبر کند تا موهای تازه برداشته ‌شده دوباره رشد کند. برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد در طول ۲ تا ۳ ماه به چندین روش درمانی نیاز دارد.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

از بین بردن مو از طریق فولیکول مو، دائمی است. با این حال، افرادی که تحت بهترین مرکز لیزر موهای زائد قرار می ‌گیرند. می‌توانند انتظار داشته باشند که برخی از موهای ناحیه مورد نظر دوباره رشد کنند.

با گذشت زمان، می ‌توان دوباره ناحیه را درمان کرد تا تعداد موهایی که دوباره رشد می ‌کنند، کاهش یابد. در بعضی موارد، حتی ممکن است ازبین ‌بردن تمام موها نیز امکان ‌پذیر باشد.

رشد یا عدم رشد مو به فاکتورهای زیادی از جمله نوع موی دوباره رشد کرده و مهارت شخصی که مو را از بین می‌ برد. بستگی دارد. اکثر مردم دریافتند که وقتی موها دوباره رشد می ‌کنند. سبک ‌تر و کم تر از قبل قابل توجه است.

زیرا لیزر ممکن است به فولیکول مو آسیب برساند حتی اگر نتواند آن را از بین ببرد. اگر فولیکول مو آسیب ببیند اما از بین نرود. در نهایت مو دوباره رشد می‌ کند. ازبین ‌بردن تک فولیکول ‌های مو دشوار است. بنابراین اکثر افراد ممکن است کمی مویشان دوباره رشد کند.

دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی

در مورد لیزر درمانی خانگی باید گفت که این دستگاه‌ ها برای همه درست نشده اند. و برخی از افراد قادر به استفاده از آن‌ ها نمی باشند. از جمله مزایای این روش درمانی می توان به هزینه کم، راحتی و منعطف بودن این روش اشاره کرد.

لیزر درمانی خانگی را شما هر زمان که بخواهید و در هر جایی که علاقه داشته باشید می توانید انجام دهید. البته لازم به ذکر است که در کنار این نکات مثبت، نکات منفی نیز وجود دارد که باید سنجیده شوند. دستگاه‌ های خانگی قطعا نسبت به مدل هایی که در مطب‌ها استفاده می ‌شود از نوع مرقوبی نیست زیرا قیمت پایینی دارد.

لیزر درمانی خانگی اثری کوتاه‌ مدت ‌تر نسبت به نوع دیگر لیزر درمانی که در کلنیک‌ ها انجام می ‌گیرد. بر جای می‌گذارد و هم چنین طول مدت اثر گذاری دستگاه‌ های خانگی هم کم تر از دستگاه‌ های حرفه‌ای می ‌باشد. که باعث می‌ شود طول دوره مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مشابه برای این نوع دستگاه‌های لیزر خانگی بیشتر باشد.

این دستگاه ‌ها یک دسته نور متمرکز را تولید می ‌کنند. که تنها قادر به مو زدایی از نقاطی با وسعت کم هستند. مانند پشت لب و ناحیه صورت البته این هم در صورتی است. که فرد در ناحیه مورد استفاده مشکلی نداشته باشد.

وجود خال، لک و ضایعه عروقی در ناحیه مورد استفاده مانع از انجام این کار است. مشکل دیگر این نوع دستگاه‌ ها که معمولا به وجود می آید خطر پذیری آن است. که در صورت تابش مستقیم به چشم می تواند اثرات جبران نا پذیری در ناحیه قرنیه، مردمک و حتی شبکیه ایجاد کند.

و بدترین حالت همان شبکیه است که منجر به کوری می گردد و توصیه مهم متخصصان این است. که استفاده از این وسایل در منزل با احتیاط باشد. نکته دیگر این است که این دستگاه‌ ها مادام العمر نیستند و تنها تعداد مشخص شده ای طول موج نور تولید می‌کنند. و به خاطر همین در نقاط وسیع بدن کاربرد ندارند.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند

اصل اولیه در استفاده از لیزر مو حذف photothermolysis انتخابی (SPTL) ، استفاده از یک طول موج از نور و پالس مدت دار برای به دست آوردن .اثر مطلوب در بافت هدف و حداقل اثر منفی بر بافت اطراف است . لیزر می ‌تواند باعث آسیب موضعی و گرمایشی در بخش‌ های تیره‌ای که باعث رشد مو هستند. و به آن‌ ها ماده ملانین می ‌گویند در ناحیه فولیکول مو می ‌شود.

در حالی که هنوز بقیه پوست گرم نشده‌ اند . نور توسط بخش‌ های تیره جذب می ‌شود بنابراین در بخش‌ های تیره مورد نظر پوست با سرعت بیشتر و با شدت جذب صورت می‌ گیرد. این ماده هدف تیره یا chromophore می ‌تواند طبیعی یا مصنوعی باشد می‌تواند رنگ شده باشد.

ملانین نقش اصلی و اولیه chromophore را در همه نوع دستگاه لیزری حذف مو که حال حاضر در بازار هستند، دارد. ملانین به‌ طور طبیعی در پوست عامل تعیین رنگ پوست و رنگ مو است. و دو نوع ملانین در مو وجود دارد. ملانین نوع Eumelanin به رنگ قهوه‌ای یا سیاه است در حالی که pheomelanin در موهای بلوند یا قرمز رنگ است .

به دلیل جذب انتخابی فوتون ‌های نور لیزر معمولاً فقط موهای سیاه و سفید یا قهوه‌ ای مو می‌ تواند برداشته شود .بهترین مرکز لیزر با بخش تیره و درشت مو بهتر کار می ‌کند . پوست روشن و موهای تیره هستند. یک ترکیب ایدئال برای مؤثر بودن و تولید بهترین نتایج در کار با لیزر است . اما در حال حاضر لیزرهای جدید قادر به هدف قرار دادن موهای سیاه با پوست تیره هستند .

 

 

تاریخچه لیزر موهای زائد

در گذشته برای پاکیزگی و به دلیل مد بودن این بهترین مرکز لیزر مورد استفاده قرار می گرفت . اگر فردی موهای خود را کوتاه و یا از بین می برد نشانه ای از جذاب بودن او بود . در مصر باستان موها فقط برای زیبایی حذف نمی شدند.

بلکه به عنوان یک درمان برای جلوگیری از شپش کابرد بسیاری داشت . پس از آن برای جایگزینی مو از کلاه گیس که آسان ‌تر می ‌توانستند بهداشت آن را حفظ کنند و مد روز بود استفاده می ‌کردند .

به موهایی که در نواحی مانند صورت ، پشت لب ، پیشانی ، گوش ‌ها ، گردن ، شکم و ناحیه تناسلی ، پوست صورت ، چانه ، زیر چانه و گونه ‌ها رشد می‌ کند. موی زائد گفته می‌ شود زیرا از بین بردن موهای این نواحی کاری دشوار است. و از این رو برای افراد خوشایند نیست .

بشر تاکنون روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد ابداع کرده‌است . برخی روش‌ ها که موقتی و قدیمی هستند .عبارتند از : دستگاه‌ های مو کن خانگی ، اپیلاسیون ، کرم‌ ها و پودرهای موبر ، بند انداختن و استفاده از موچین ، تیغ اصلاح ، اپیلاسیون و محلول ‌های شیمیایی . پس از استفاده از روش‌ های مذکور موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد.

حتی هر کدام از این روش ‌ها می‌ توانند عوارضی مانند حساسیت نیز ایجاد کنند . امروز با توجه به موقتی بودن و دردناک بودن و عوارض روش‌ های قدیمی ، دیگر این روش‌ ها استفاده نمی ‌شوند. و روش‌ های جدید و کاراتری جایگزین آن شده ‌است .

مزایای انجام لیزر

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، پا ، چانه، پشت، بازو، زیربغل، خط بیکینی و سایر مناطق دیگر مفید است . مزایای انجام لیزر شامل موارد زیر است:

دقت : دستگاه لیزر مو های زائد می ‌تواند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهد. در حالی که پوست اطراف ناحیه هیچ‌گونه آسیبی نبیند .

سرعت هر پالس لیزر در کسری از ثانیه روی پوست تابانده می‌ شود. و می‌تواند ناحیه وسیعی را همزمان هدف قرار دهد . نواحی کوچکی مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند. و مناطق بزرگ مانند پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد .

گرفتن نتیجه دلخواهشما بعد از سه تا هفت جلسه شاهد ریزش دائمی موهای خود خواهید بود.

 

معایب لیزر موهای زائد

خراش (سوزش) پوست : ناراحتی موقتی ، قرمزی و التهاب بعد از از بین بردن موهای زائد با بهترین مرکز لیزر محتمل می باشد . هر نشانه و علامتی معمولا طی چندین ساعت ناپدید می شود . اسکار دائمی یا تغییرات در رنگ پوست نادر می باشد .

تغییرات رنگدانه : از بین بردن موهای زائد با لیزر ممکن است پوست را تیره تر یا روشن تر کند .که معمولا به صورت موقتی می باشد . روشن شدن پوست در درجه اول آن هایی که پوست تیره تر دارند را تحت تاثیر قرار می دهد .

به ویژه اگر یک لیزر نا مناسب در یک محیط نا مناسب انجام شود . به ندرت ، از بین بردن مو با لیزر می تواند موجب تاول ، خشکی ، اسکار ، یا سایر تغییرات در بافت پوست شود . سایر مشکلات غیر معمولی که می توانند رخ دهند شامل سفید شدن مو می باشد. یا این که مو ممکن است به شدت در نواحی تیمار شده. یا در نواحی اطراف آن آغاز به رشد کند.

نکات مهم قبل از خرید لیزر موهای زائد

انجام لیزر موهای اگر بدون تحقیقات قبلی صورت بگیرد و خریداری شود. می‌ تواند اثرات بدی داشته روی پوست شما داشته باشد . در این بخش ما تمام نکاتی که قبل از لیزر کردن باید بدانید را لیست کرده‌ایم :

قبل از لیزر و خرید لیزر موهای زائد حتما با پزشک خود مشورت کنید. تا بدانید چه نوع لیزری بهترین انتخاب برای پوست شماست .

اگر اپیلاسیون کرده اید صبر کنید تا موهای شما دوباره رشد کنند .

اگر حمام آفتاب گرفته ‌اید یا سولاریوم انجام داده‌ اید صبر کنید تا اثرات آن از بین برود . در غیر این صورت پوست شما در هنگام لیزر می ‌سوزد . برای از بین رفتن این اثرات بین ۴ تا ۶ هفته صبر کنید .

لیزر موهای زائد تنها ریشه موهای شما را هدف قرار می ‌دهد . بنابراین قبل از انجام لیزر ، حتما موهای زائد خود را با تیغ بتراشید .

حداقل تا ۴ هفته قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد نباید زیر نور شدید خورشید قرار گرفته باشید . بهترین فصل انجام لیزر در پاییز و زمستان است .

هر جلسه لیزر معمولا باید بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه زمان می ‌برد .

لیزر کردن موهای اطراف چشم ‌ها ممنوع است .

لیزر کل بدن را در یک جلسه انجام ندهید . بدن شما نمی ‌تواند حجم زیادی از لیزر را تحمل کند . این کار را طی چندین جلسه انجام دهید .

بهترین فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد ۴ تا ۶ هفته است . این فاصله بهترین زمان برای رشد فولیکول موهای شما است . با رعایت این فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد ، می ‌توانید به بهترین نتیجه برسید.

بهترین نتیجه بعد از ۳ ماه مشخص خواهد شد . زیاد عجول نباشید .

 

چه کسانی نباید به سراغ لیزر موهای زائد بروند؟

بیمارانی مانند افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود . افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند ، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند . افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر ، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائدشان منع می شوند

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع