ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین روشهای لاغری موضعی بدون جراحی (بدون درد و خونریزی )

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین روشهای لاغری موضعی بدون جراحی (بدون درد و خونریزی )
 بهترین روشهای لاغری موضعی بدون جراحی (بدون درد و خونریزی )

پیشرفته ترین خدمات کاهش چربی و سفت شدن پوست و لاغری سریع و موضعی فقط با یک رژیم غذایی ساده و ۴ تا ۶ جلسه درمانی استفاده از دستگاه امکان پذیر خواهد بود. البته به یک نکته مهم توجه داشته باشید که رژیم غذایی به تنهایی برای آب کردن شکم کافی نیست. اکثر روش های لاغری شکم و پهلو با توجه به حجم ناحیه تحت درمان فقط به حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

لاغری موضعی با جراحی یا بدون جراحی!

گاهی برای حذف چربی های موضعی از روش های جراحی استفاده می شود. جراحی به دنبال خود ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد. همین افراد دارای اضافه وزن برای حذف چربی و لاغری موضعی به دنبال روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی هستند. اما لاغری و کاهش وزن ، یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. امروزه از روش های مختلفی برای کاهش وزن و لاغری موضعی استفاده می کنند.

امروزه یکی از مهم ترین و شایع ترین مشکلات بسیاری از افراد چاقی موضعی است. کم تحرکی و عادات بد غذایی باعث انباشته شدن چربی در برخی نقاط بدن شده است. شایع‌ترین قسمت‌ها: پهلوها ، شکم ، زیر بازوها ، پشت کمر و حتی اطرف صورت و گردن است.

امروزه روش های بسیاری برای آب کردن چربی های نواحی مختلف بدن از جمله شکم و پهلو وجود دارد.  لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از بهترین روش های مطرح در دنیاست. در این روش با استفاده از امواج رادیویی چربی های ناحیه شکسته می شود. این روش یک دوره درمانی است که بایستی رعایت شود.

لاغری با RF باعث گرم شدن سلول های چربی می شود. و آدیپوسیت را مجبور به آزاد سازی اسیدهای چرب و انتقال به سیستم لنفاوی می کند. هنگامی که اسیدهای چرب از بافت چربی ها آزاد می شوند، آنها کوچک می شوند و بدن لاغرتر می شود.

انرژی RF از روش های انرژی لیزر (نور) متفاوت است. زیرا در روش لیزر انرژی نور جذب لایه های بالایی پوست می شود. این کار باعث می‌شود گرما بدون آسیب، به لایه های عمیق‌تر برسد. در حالی که لیزرها بر کلاژن در پوست فوقانی تأثیر می گذارد، انرژی RF قادر به نفوذ عمیق تر به پوست (زیر عضله) است و بر لایه های عمیق تر و لایه های زیر جلدی تاثیر می گذارد و باعث ایجاد سفتی و بهبود ساختار بافت زیرین می شود.

لیپولیزر روشی غیر تهاجمی است. در آن از پرتوهای لیزر برای کاهش چربی نقاط مختلف بدن،استفاده می‌شود. مانند: کمر، پهلو، پشت بدن، شکم، بازو، غبغب و ران لیپولیز ترکیبی از دو واژه لیپوساکشن و لیزر است. لیپوتیزر یکی از درمان‌های پیشرفته برای از بین بردن چربی‌های مقاوم به شمار می‌رود.

دستگاه LPG یکی از جدیدترین تکنیک های درمان سلولیت و کاهش سایز و لاغری موضعی است. در مناطق مختلف پوست کاربرد دارد. این روش نوعی لیپوماساژ است که توسط دستگاه LPG به صورت غیر تهاجمی بوده و نیاز به بی‌هوشی ندارد. این دستگاه با استفاده از یک موتور مخصوص باعث ایجاد مکش قابل تنظیم در شدت و فرکانس می شود؛ که با دو غلطک باعث کشیده شدن پوست می شود. در روش لاغری با LPG ماساژ مکانیکی دستگاه یک فشار مثبت ایجاد شده و با حرکت بر روی پوست و ایجاد فشار منفی بر لایه های زیرین پوست اثرات خود را بر روی پوست و سلولیت و چربی های زیرین پوست، عضلات، و یا استخوانها و عروق و اعصاب می گذارد.

مزوتراپی از یک محلول که معمولا ترکیبی از عصاره های گیاهی، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی، و همچنین مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین است تشکیل شده است. متأسفانه، محلول مایع تزریق استاندارد نشده است و اکثر متخصصان مزوتراپی فرمول خاص خود را دارند. این محلول معمولا به مقدار کمی به بدن تزریق می شود که کمک زیادی به تنظیم لنف و گردش خون، و همچنین تجزیه چربی های رسوب کرده از جمله سلولیت می باشد . معمولا مزوتراپی برای خلاص شدن از چربی های سلولیت و چربی های رسوب کرده زیر پوست استفاده می شود این روش گاهی برای جوان سازی پوست در ناحیه دست، گردن و دیگر مناطق بدن نیز استفاده می شود. در بعضی موارد، مزوتراپی برای درمان ریزش مو و کاهش وزن استفاده می شود. در مزوتراپی برای کاهش وزن محلول تزریقی چربی های رسوب کرده را حل می کند.

محاسن و معایب روشهای لاغری بدون جراحی

این روش‌ها نسبت به روش‌های جراحی مزیت‌هایی دارد که از آن جمله می‌توان به بدون درد و بدون خونریزی بودن آنها اشاره کرد. این روش ها تقریبا عوارض چندانی ندارند و عوارض‌شان قابل چشم‌پوشی است و نیز فرد بعد از هر جلسه درمان می‌تواند به کار و زندگی عادی‌اش برگردد. ایراد اساسی این روش این است که فرد باید تعداد جلسات زیادی را پشت سر بگذارد.

انواع روش های لاغری مرسوم

  1. درمان های دارویی که معمولا بدون اینکه تغییری در مقدار چربی داشته باشد موجب لاغری هستند.
  2. داروهای ضد اشتها که باعث کاهش تمایل به غذا خوردن و کاهش موقتی وزن در افراد می شوند. ولی فرد دچار سوء تغذیه و عوراضی چون ریزش مو ، ضعف و افسردگی می گردد
  3. پودر های مکمل غذایی که حاوی انواع مواد مغذی و فیبر می باشد؛ می تواند جایگزین مواد مغذی مورد نیاز بدن باشند.
  4. انواع محلول های لاغری ، ژل ، کرم ، صابون که تنها منجر به تعریق درمناطقی از بدن شده و در عمل تغییری در مقدار چربی موجود در بدن افراد چاق انجام نمی دهد
  5. سونا یکی از روش های شایع برای کاهش وزن در ایران است . گرمای زیاد موجود در سونا باعث افزایش دمای بدن و افزایش تعریق می گردد اما کاهش چربی در پی ندارد .
  6. شکم بند های لاغری و پوشش پلاستیکی که باعث افزایش حرارت به صورت موضعی و افزایش تعریق می شود
  7. طب سوزنی که با قرار دادن سوزن هایی در نقاط مختلف بدن کاهش اشتها در فرد ایجاد می شود.
  8. کاهش وزن از طریق ورزش که روشی مناسب برای برخورداری از جسم سالم و وزن ایده آل است .
  9. کاهش وزن از طریق رژیم غذایی نه تنها تاثیری در کاهش وزن ندارد، بلکه باعث سوء تغذیه نیز می‌شود.
  10. استفاده از دستگاه های لاغری همچون کویتیشن، RF، LPG و … که روشی غیر تهاجمی و نسبتا مناسب برای لاغری است.

در کدام روش لاغری کامل‌تر است؟

در ۹ روش اول لاغری ها عمدتا به صورت کامل است و کمتر می‌توان به صورت موضعی از آنها استفاده کرد. این روش‌ها مضراتی هم دارند ولی در روش ۱۰ صد در صد به صورت موضعی می‌باشد و کمترین خطر را دارد ولی کمی زمان بر است. پس قبل از اقدام به لاغری موضعی حتما با پزشکان تغذیه و لاغری مشورت کنید.

 

برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع