ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

راز جوانی پوست با تکنولوژی rf فرکشنال

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • راز جوانی پوست با تکنولوژی rf فرکشنال
 راز جوانی پوست با تکنولوژی rf فرکشنال

کشف یک راه حل برتر برای کاهش چین و چروک، بهبود پوست، کاهش بی نظمی پوست (از جمله زخم های آکنه / آکنه) یک شیوه بدون درد، کم عارضه و آسان برای جوانسازی پوست، جوانسازی با RF Fractional است .Rf فرکشنال روشی است غیر تهاجمی و درمانی شگفت انگیز که به طور قابل توجهی زیبایی و سلامت پوست شما را تشدید می کند و علائم پیری را کاهش می دهد.در این روش با فرکانس میکرو رادیویی باعث ترمیم و رفع چین و چروک و سفت کردن پوست می شویم.

امواج رادیو فرکانس (Radiofrequency waves) چه امواجی هستند؟

انرژی در فرکانس های رادیویی RF به صورت جریان الکتریکی یا امواج رادیویی جهت درمان برخی از مشکلات و بیماری ها در صنعت پزشکی بیش از نیم قرن است که مورد استفاده قرار میگیرد که می توان از کاربردهای آن به تصویربرداری های مغناطیسی MRI که جهت تصویربرداری از داخل بدن استفاده می شود و درمان وقفهٔ تنفسی در خواب یا آپنه خواب Sleep apnea که یک اختلالی است که باعث توقف تنفس برای مدت کوتاهی در طول خواب می‌شود اشاره کرد.

به زبان ساده این امواج طیفی از امواج الکترومغناطیس می باشند که برای عملکرد نیاز به گیرنده و فرستنده دارند( مثل امواج رادیو). وقتی این امواج در بافت پوست بدن شما رد و بدل شوند تولید گرما میکنند که از این اثر در جوانسازی پوست استفاده میشود.

 

راز جوانی پوست با تکنولوژی rf فرکشنال

 

پدیده پیری پوست چگونه اتفاق میافتد

قسمت میانی پوست که درم نام دارد مسوول استحکام و قوام پوست است. این بخش از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. با افزایش سن و عوامل دیگری مثل آفتاب و سیگار این رشته ها تغییر شکل میدهند و در پوست کاهش می یابند که تاثیر بیرونی آن ایجاد شلی پوست و چین وچروک در آن می باشد.

روش کار rf فرکشنال :

روش کار این دستگاه به این شکل است که نخست، تعدادی سوزن مخصوص به داخل پوست وارد شده و سپس امواج رادیوفرکانس بین این سوزن‎ها درون پوست برقرار می‎شود و به این ترتیب ساخت کلاژن و الاستین در پوست تحریک می‎شود. دستگاه اسکارلت جدیدترین و پیشرفته‎ترین دستگاه جوانسازی پوست است که قوام و کیفیت پوست را افزایش می‎دهد. برای رفع چین و چروک پوست، لیفتینگ، افزایش ضخامت پوست، جوانسازی دست‎ها، رفع جای اسکار و سوختگی و… می‎توانید از این تکنولوژی بهره ببرید.نتیجه انجام جوانسازی با RF Fractional پس از چند ساعت در پوست قابل مشاهده است.

روش علمی کار rf فرکشنال :

آر اف فرکشنال از ترکیبی شگفت انگیز فرکانس رادیویی و میکرو سوزن ها با یک الگو خاص و با ایجاد گرما در لایه های سطحی پوست باعث تحریک و سفتی پوست، بازسازی سلول و تولید کلاژن می شود.RF فراگیر به دقت باعث می شود که فیبرهای کلاژن و الاستین قدیمی به نحوی کنترل شود، در حالی که یک مهر و موم پوستی با میکرو اسکولینگ سبب بازسازی سلول ها برای ترمیم پوست می شود. همانطور که کلاژن جدید تحریک می شود، پوست سالم تر، قوی تر و تصفیه شده و منجر به ایجاد یک بافت پوستی حتی بهتر و کاهش زخم ها می شود. هدف rf این است که منافذ باز، چین وچروک، قسمت شل پوست را بهبود میدهد.

مناطق قابل درمان با RF فرکشنال

نکته مهم و قابل توجه این است که اکثر بیماران قادر به انجام جوانسازی با روش RF فرکشنال هستند اگرچه برخی از بیماران قصد درمان نقاطی همچون گردن و یا سینه خود را دارند شایان ذکر است که تنها مناطقی که قادر به درمان نیستند عبارتند از پلک ها و لب ها.

مراحل انجام آر اف فرکشنال

بهتر است در روز درمان، خانمها با پوست تمیز و بدون آرایش، و آقایان با صورت اصلاح شده مراجعه نمایند .ناحیه درمان با کرم های بی حسی موضعی پوشانده خواهد شد . بعد از ۳۰-۲۰ دقیقه پوست محل درمان شسته شده و ضدعفونی خواهد شد. جلسه درمانی بسته به محل درمان حدود ۲۵-۱۰ دقیقه طول خواهد کشید. بعد از درمان می توان با استفاده از کیسه یخ پوست را خنک و آرام نمود .استفاده از کرم ترمیم بعد از کیسه یخ به کاهش سریع تر التهاب پوست کمک میکند .

مزایای روش rfچیست؟

مهمترین مزیت آر اف این است که انرژی دقیقاً به درم داده میشود. به همین دلیل به لایه سطحی پوست هیچ آسیبی نمیرسد و فقط پوست ۲۴-۴۸ ساعت ممکن است قرمز باشد. این مزیت همچنین باعث میشود که این عمل در افراد با پوست سبزه هم قابل انجام باشد و در فصول گرم سال هم قابل انجام باشد. بازگشت سریع به سر کار بدون استراحت نیز از مزایای آر اف است.

انجام رادیوفرکونسی سوزنی برای چه افرادی ممنوع است؟

  • افرادی که از باطری قلب ( پیس میکر ) و یا دفیبریلاتور قلب استفاده می نمایند.
  • بتلای پوست منطقه درمان به بیماری التهابی شدید پوستی
  • مبتلایان به اختلال انعقادی و تاخیر در بند آمدن خون
  • مبتلایان به دیابت که قند خونشان کنترل نیست یا دچار عوارض ناشی از دیابت باشند
  • سابقه و استعداد ایجاد کلوئید یا گوشت اضافه
  • خانمهای باردار
  • ابتلا به فشار خون بالای درمان نشده
  • حساسیت به فلز طلای به کار رفته در سوزن های دستگاه

 

برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع