ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین راه های جوانسازی و پاکسازی پوست

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین راه های جوانسازی و پاکسازی پوست
 بهترین راه های جوانسازی و پاکسازی پوست

پوست انسان به مرور زمان کلاژن و رطوبت خود را از دست می دهد. به این دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب، هوا و مواد شیمیایی باعث می شود تغییراتی در پوست ایجاد شود. این تغییرات شامل چین و چروک، لکه ها و از دست رفتن قوام پوست است. همچنین از یک سنی به بعد مقدار کلاژن سازی در پوست کاهش می یابد و چون تولید الاستین و کلاژن به مرور زمان کم می شود. می توان از روش هایی برای تحریک کلاژن سازی استفاده کرد.ما برای شما برترین روش های جوانسازی و پاکسازی پوست را در اختیار قرار داده ایم :

بوتاکس

به طور کلی بوتاکس دارویی است که جهت جوانسازی و برطرف کردن چین و چروک در ناحیه پیشانی، بین دو ابروها و گوشۀ چشم بکار رفته می گردد. درباره داروی بوتاکس می توان این مساله را عنوان کرد که شکل تخلیص و آماده شده سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم است. این باکتری بی هوازی است و در محیط های در بسته مثل قوطی کنسرو رشد کرده و سم خطرناکی را تولید می کند. این سم قادر است بخش های پیر شده یا چروک شده نواحی فوثانی صورت را به نوعی فلج کرده و موجب جوان تر شدن و رفع موقتی چین و چروک های صورت گردد . و پس از مدت زمانی معین اگر تجدید گردد می تواند تا حدودی موجب جوانسازی مادام گردد.

میکرودرم

یکی از جدیدترین و به روزترین روش هایی که برای لایه برداری و پاکسازی پوست استفاده میشود میکرودرم نام دارد. میکرودرم از ابزار و دستگاهی جهت حذف لایه های بیرونی پوست، استفاده کرده و بیشترین استفاده آن روی پوست صورت می باشد. در این روش توده ای از کریستال های استریل بسیار ظریف به شکل کنترل شده توسط فشارهوا به پوست برخورد کرده و باعث کنده شدن لایه بیرونی سطح پوست می شود.

این عمل منجر به تحریک ساخت سلول های سطحی پوست می‌شود. در واقع موجب کلاژن سازی در پوست شده و در نتیجه لایه های پوستی سالم و محکم تر ایجاد می‌شود. و همچنین پوست منطقه مورد نظر صاف، شفاف و در ظاهر جوان تر می‌شود.

هیدرودرمی

یکی از روش های مناسب برای پاکسازی پوست و آبرسانی به پوست هیدرودرم آبریژن است.این عمل توسط دستگاه هیدرودرم ( یا همان دستگاه هیدرودرمی ) انجام می شود. نام های دیگری نیز از هیدرودرم بین عموم مردم شناخته شده است. که عبارتند از :هیدراته کردن صورت , میکرودرم آبریژن مرطوب , فیوژن صورت , میکرودرم آبریژن آب , آکوا درم آبریژن

روش درمان (آبرسانی) با دستگاه هیدرودرم :

در این روش لایه خارجی پوست که حاوی سلول های مرده می باشند ساییده شده و سطح خارجی پوست پاکسازی می گردد. سپس از سرم های مخصوص برای آبرسانی استفاده می شود. این سرم ها با فشار وارد لایه های زیرین پوست می شوند. این سرم ها هر کدام برای درمان بیماری های خاصی قابل تغییر می باشند. برای درمان جوش , درمان آکنه ، سرم های از بین برنده علائم پیری و هیدراته کردن پوست که پزشک متخصص می تواند از سرم های مخصوص برای هر کدام از افراد به طور مجزا استفاده نماید. امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی از روش طبیعی برای جوانسازی و پاکسازی پوست , کاهش چین و چروک بهتر پوست هیدرودرم ( آبرسانی به پوست ) که بدون درد است استفاده می کنند. هیدرودرم روش درمان پیری برای هر نوع پوستی است. این روش درمانی تکنولوژیک و جدید میباشد.

PRP پی آر پی

جوانسازی پوست با روش PRP نوعی درمان است که برای آن از خون خود بیمار استفاده می کنند. در این روش درمانی با استفاده از اجزای خون به نام پلاکت ها که حاوی فاکتورهای رشد هستند، سلول های بدن فعال و نوسازی می شوند. پی آر پی، آخرین درمان بیولوژیک برای جوان سازی پوست است. در بسیاری از کلینیک های زیبایی در سراسر جهان با موفقیت تجربه شده است.

مدتی است که پی آر پی در حوزه پزشکی برای خواص التیام زخم آن به رسمیت شناخته شده است. از این رو، به طور گسترده ای توسط چندین تخصص مختلف پزشکی شامل ارتوپدی، معالجه ودرمان امراض پا، دندانپزشکی ، جراحی پلاستیک، عروقی ، و ستون فقرات استفاده می شود . این فاکتورهای رشد، زمانی که در بدن تولید می شوند، باعث ساخته شدن سلولهای جدید در جهت جوان سازی پوست می شوند. پی آر پی معمولا در نواحی که در آن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده استفاده می گردد این درمانی است که پوست شما را سفت و شاداب می کند و می تواند شما را جوانتر و سالمتر نشان دهد .

پوست پیر شده به دلیل خاصیت ارتجاعی کمتر و توانایی بسیار پایین در حفظ رطوبت، پر چین و چروک به نظر می رسد . روشهای موجود امروز برای درمان چین و چروک پوست، همراه خود مجموعه ای از عوارض جانبی و سوالات مربوط به اثر بخشی شان دارند.هر کسی نمی تواند از این نوع درمان بهره مند شود.

لیفت

مساله مهم این است که جوانی صورت با توجه به عوامل مختلفی از بین می‌زود. این تغییرات با بالا رفتن سن در پوست، بافت نرم و اسکلت استخوانی اتفاق می افتد. تغییرات پوستی که در افراد ظاهر میگردد از جمله شل شدگی پوست، کاهش قابلیت ارتجاعی و آسیب های مربوط به تاثیرات منفی آفتاب از جمله لک و تغییر رنگ می باشند.

در سطح بافت نرم اتروفی (تخلیل) چربی صورت رخ می دهد که منجربه ایجاد چاله هایی به ویژه در نواحی شقیقه ها، زیر گوشه های لب، اطراف چانه و گونه می گردد. اسکلت استخوانی صورت نیز به مرور زمان تحلیل رفته که در این روند پیر شدن استخوانی در نواحی ماگزیلا (فک بالا) و ویری اربیتال (کاسه استخوانی چشم) سریعتر می باشند. یکی از روش های جلوگیری از پیری و از بین رفتن زیبایی پوست بخصوص پوست صورت لیفت ان است که موجب شاداب تر و جوان تر شدن پوست بواسطه سفت کردن و کشیدن ان است.

مزوتراپی

یکی دیگر از روش های جوانسازی مزوتراپی می باشد. مزوتراپی نوعی روش پزشکی – زیبایی به صورت غیرتهاجمی است. مزوتراپی بدون انجام عمل جراحی انجام می‌شود. در مزوتراپی داروهایی نظیر انواع ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، مواد معدنی، داروهای هورمونی یا فاکتورهای رشد (مولکول‌های طبیعی با ساختار پروتئینی) از طریق سوزن‌های بسیار ریز و در حجم بسیار کم و دفعات مکرر و زیاد به بدن تزریق می‌شود. مزوتراپی کاربردهای فراوانی در زیبایی پوست، از بین بردن لک‌ها و چین‌و‌چروک‌های پوست و غیره دارد.

مزوتراپی نیزمانند سایر روش های لاغری موضعی یکی از تخصص های پزشکی زیبایی است. روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می شود.

مزوژل

یکی دیگر از روش های جوانسازی، مزوژل خود به نوعی تلفیق مزوتراپی و تزریق ژل است. از مهم ترین کاربرد هایی که در مزوژل وجود دارد، پر کردن چین ها و چاله های عمیق در پوست می‌باشد. به طور مثال با استفاده از روش مزوژل به راحتی می توان به درمان خطوط خنده و یا خطوط عمیق در پوست پرداخت و ناحیه اخم و در برخی موارد چین های عمیق در اطراف چشم را برطرف ساخت .

 گونه های نا متفارن و یا بی فرم باعث ایجاد چهره ای بی حال می شود. حال با استفاده از مزوژل می توان گونه هایی مناسب برای این افراد ایجاد کرد. در شرایطی که شاهد گونه های افتاده باشیم می توانیم به لیفت این نوع از گونه ها بپردازیم. دقت کنید که در بیشتر شرایط مشکل گونه برای افراد لاغر وجود دارد که با مزوژل برطرف می شود. البته افرادی که صورتی نسبتا لاغر در مقایسه با دیگر قسمت های بدن خود دارند می توانند از مزوژل برای حجم دهی استفاده کنند.

RF آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال، یکی از به روزترین و تازه ترین تکنولوژی های دنیای پزشکی زیبایی محسوب میگردد. بر اساس تجربیات و بررسی های انجام شده، اکثر افراد می‌توانند از این روش برای درمان وضعیت پوست خود و نیز کاهش سلولیت و بافت چربی استفاده کنند. این درمان از حداقل خطر و دوره بهبودی برخوردار است.

همان‌طور که از اسم این روش درمان مشخص است، درمان با استفاده از رادیوفرکانس یا آر اف انجام می گیرد.RF یک روش درمان غیر تهاجمی است. در روش آر اف ( روش RF ) از امواج رادیوفرکانسی برای گرم کردن بافت‌ها ونیز تغییر شکل آن‌ها استفاده می‌شود. به این ترتیب برخلاف روش‌های تهاجمی که عمدتاً بر لایه‌های سطحی پوست تاثیر می‌گذراند، امواج رادیوفرکانسی عمدتاً بر لایه‌های عمیق‌تر پوست همچون درم تاثیر گذاشته و بر لایه‌های بالای پوست همچون اپیدرم تاثیر خاصی نخواهد گذاشت.

سابسیژن

سابسیژن یک متد نوین،غیر تهاجمی و یکی ازبهترین راهکارها برای حذف اسکار و جای جوش است. سابسیژن بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف می تواند حالت طبیعی پوست را به آن برگرداند. در این روش معمولا از بی حسی استفاده می شود. سابسیژن یک درمان جراحی سرپایی ساده و ایمنی است که برای رفع آکنه اسکارهای بسیار عمیقی انجام می‌شود. اگر جای جوش به شدت فرورفته باشد، سابسیژن قبل از دیگر روش‌های جوانسازی مانند بوتاکس و میکرونیدلینگ انجام می‌شود. در این جراحی سرپایی پوست ناحیه آسیب دیده از بافت همبند جای زخم جدا می‌شود تا پوست جدید صاف‌تر باشد. پس از سابسیژن درمان‌های دیگری انجام می‌شود. مانند: لیزر، فرکشنال، CO2 و میکرونیدلینگ تا بافت همبند از بین برود، پوست بالاتر قرار بگیرد و صاف شود.

کربوکسی تراپی

روش دیگری که امروزه در جوانسازی، زیباسازی و پاکسازی پوست مورد استفاده است کربوکسی تراپی است . کربوکسی نام علمی گاز دی اکسید کربن (CO2) بوده و در کربوکسی تراپی گاز CO2 زیر پوست تزریق میشود. بدن انسان این تزریق را کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون را در منطقه تزریق افزایش می دهد. این افزایش گردش خون باعث رسیدن مواد مغذی به این منطقه می گردد و سلول های منطقه تزریق بازسازی می گردد. Co2 باعث جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی زیر چشم ،کاهش از چروک ها وترک های پوستی و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع