ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین دکتر تزریق ژل

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • بهترین دکتر تزریق ژل
 بهترین دکتر تزریق ژل

بهترین دکتر تزریق ژل

بهترین دکتر تزریق ژل  در کجاست و از چه اکاناتی برخوردار است ؟. اسید هیالورونیک و کلاژن دو ماده ‌ای هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت می‌ شوند. با افزایش سن میزان این دو ماده در پوست کاهش می ‌یابد. و صورت شادابی خود را از دست می ‌دهد. برای برگرداندن زیبایی چهره باید اسید هیالورونیک یا کلاژن به آن تزریق شود. این دقیقا همان کاری است که تزریق ژل انجام می ‌دهد.

تزریق ژل یکی از محبوب ‌ترین روش ‌های حجیم کردن صورت است. طبق اطلاعات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، در سال ۲۰۱۷، تقریبا ۷/۲ میلیون عمل تزریق انجام شده که به نسبت سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

انواع فیلر و ژل کدامند؟

فیلرها را از نظر ماندگاری می ‌توان به دو دسته دائمی و موقت تقسیم ‌بندی کرد:

فیلرهای دائم

فیلرهای دائمی بعد از تزریق از بین نمی ‌روند و برای همیشه در زیر پوست می ‌مانند. این نوع فیلرها را باید با توجه به عواقب و عوارض آن انتخاب کنید. از بین تمام فیلرهای دائمی تنها دانه‌ های پلی متیل متاکریلات مورد تایید FDA است. قیمت تزریق ژل دائمی در طولانی مدت نسبت به نوع موقت کم تر است اما ریسک عفونت و آسیب بیشتر است.

دانه‌های پلی متیل متاکریلات (PMMA):

PMMA یک فیلر دائمی است که برای درمان چین و چروک ‌ها مخصوصا چین‌ های اطراف بینی، پر کردن جای زخم و برجسته کردن لب‌ ها استفاده می ‌شود. حجیم ‌سازی با این روش به چند بار تزریق نیاز دارد و سه ماه طول می ‌کشد تا اثرات آن نمایان شود.

فیلر یا ژل های موقت

فیلرهای موقت یا همان ژل‌ ها از موادی ساخته می ‌شوند. که با بدن سازگار بوده و پس از مدتی جذب می ‌شوند. به همین دلیل به آن‌ ها فیلر موقت می ‌گویند. اگر اولین‌بار است که می ‌خواهید ژل تزریق کنید. بهتر است از فیلرهای موقت استفاده کنید. ژل‌های موقتی که مورد تایید FDA هستند، در زیر آورده شده است:

کلاژن:

کلاژن به ‌طور طبیعی در بدن وجود دارد. اما در بزرگسالی تولید آن متوقف می ‌شود. تزریق کلاژن علاوه بر صاف کردن چین ‌های صورت، فرورفتگی ‌های پوستی را پر کرده و جای زخم‌ ها از بین می ‌برد.

ماندگاری کلاژن با افزایش دفعات تزریق بیشتر می ‌شود. به گفته این مقاله نتیجه تزریق کلاژن تا ۹ ماه پس از تزریق اول، ۱۲ ماه پس از تزریق دوم و ۱۸ ماه پس از تزریق سوم ماندگار بوده است.

هیالورونیک اسید:

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است که غلظت بالای آن در بافت ‌های نرم پیوندی و مایعات اطراف چشم یافت می ‌شود. این ماده که در مایعات غضروف، مفصل و بافت پوست هم وجود دارد. استخراج شده و مجددا فرموله می ‌شود. این فیلر یکی از محبوب ‌ترین‌ ها جهت بهترین دکتر تزریق ژل در تهران برای صورت لاغر است.

هیالورونیک اسید در بهبود فرورفتگی ‌های گونه، بهترین دکتر تزریق ژل پیشانی، دور چشم و دور دهان و همچنین برای برجسته‌ سازی لب ‌ها بسیار موثر است. این ماده بعد از گذشت ۶ ماه تا یک سال از تزریق، جذب بدن شده و سپس دفع می‌ شود.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم:

این فیلر به طور طبیعی در استخوان ‌های انسان وجود دارد. و مانند یک ترکیب معدنی است. این نوع ژل برای از بین بردن چین ‌های متوسط تا شدید در ناحیه ‌های بینی، خطوط ماریونت و خطوط اخم و همچنین ایجاد افزایش حجم در گونه‌ ها به کار می ‌رود. نتیجه تزریق این ژل تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

کلسیم هیدروکسی آپاتیت از طریق بیوسنتز تولید می ‌شود. یعنی در ساخت این نوع ژل از هیچ حیوان یا فراورده حیوانی استفاده نمی ‌شود. به همین دلیل احتمال واکنش‌ های آلرژیک را کاهش می‌ دهد. و نیازی به آزمایش اولیه نیست. این فیلرها نتیجه‌ ای بسیار طبیعی دارند، زیر پوست حرکت نمی ‌کنند و عوارض جانبی آن‌ ها بسیار اندک است.

پلی لاکتیک اسید:

این ماده یک فیلر مصنوعی است که تولید کلاژن را تحریک می ‌کند. از این فیلر بیشتر برای قسمت ‌های تحتانی صورت مانند لب و خط خنده استفاده می ‌شود. نتیجه پلی‌لاکتیک اسید پس از سه درمان ماهانه، تقریبا بعد از گذشت چهار تا ۶ هفته از آخرین درمان، کاملا مشخص می ‌شود و تا دو سال ماندگار است.

 

عوارض جانبی ژل های تزریقی چیست؟

اگر سابقه ی آلرژی های شدید یا واکنش های شدید آلرژیک (آنافیلاکسی) دارید. یا اگر به لیدوکایین یا پروتئین های باکتریایی گرم مثبت مورد استفاده در این محصولات حساسیت دارید. از این محصولات استفاده نکنید.

عوارض جانبی ژل ها بسته به مارک ژل می تواند شامل قرمزی، تورم، درد، حساسیت به لمس، استحکام، لک ، کبودی، تغییر رنگ و خارش در محل تزریق باشد. اکثر ژل ها عوارض جانبی خفیف یا متوسط ​​داشته و ۱۴ روز یا کم تر ادامه دارند.

یکی از خطرات استفاده از این محصولات تزریق مارک های نامرغوب و یا انتخاب کلینیک های زیبایی بدون مجوز برای این کار است. که می تواند باعث نا هنجاری های بینایی، کوری، سکته مغزی، چروک های موقت و یا حتی زخم های دائمی شود.

نکاتی درباره بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

اغلب انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق صورت کار سختی است. در برخی از تزریق ‌ها از انواع ژل کره ‌ای برای تزریق صورت استفاده می ‌شود که ماندگاری و کیفیت بسیار زیادی هم دارا هستند.

به هردلیل در ادامه به لیست ژل‌ های مورد تأیید وزارت بهداشت اشاره خواهیم کرد. و بعد با بررسی انواع ژل صورت به شما بهترین انتخاب ممکن برای بهترین مارک ژل برای تزریق صورت را پیشنهاد خواهیم کرد. بهترین مارک ژل لب مورد تأیید وزارت بهداشت عبارتند از:

⦁ ژل ژوویدرم Juvederm کمپانی Allergan
⦁ ژل لب تئوسیال Teosyal
⦁ ژل لب رستیلن RESTYLANE
⦁ ژل لب استایلج Stylage
⦁ ژل لب بلترو BELOTERO
⦁ ستیلن و ژوویدرم
⦁ ژل‌های تزریقی اسکالپترا
⦁ کاپتیک
⦁ هیلافرم
⦁ رادیس

بعد از تزریق حتماً موارد زیر را هم مد نظر داشته باشید. تا علاوه بر حفظ کیفیت و اعتماد به نفسی که تجربه می‌ کنید. ماندگاری تزریق شما بیشتر شود و درد و التهابی را تجربه نکنید:

⦁ جهت کاهش و از بین رفتن تورم بعد از تزریق بهتر است. تا از کمپرس آب گرم بر روی محل تزریق استفاده کنید. برای این کار پارچه‌ ای تمیز را با آب گرم یا آب ولرم خیس کنید.

و پس از گرفتن آب اضافی از حوله یا پارچه، آن را بر روی لب‌ های خود تا زمانی که گرمی را احساس می ‌کنید قرار دهید. این عمل را در طول روز مستمراً با حوله و پارچه تمیز به صورت هر دو ساعت یکبار بر روی محل تزریق تکرار کنید.

⦁ استفاده از ژل آلوئه ورا بعد از تزریق ژل لب می ‌تواند تا حد بسیار زیادی به کاهش التهاب صورت شما کمک کند.

⦁ پس از انجام تزریق ژل و نهایی شدن این فرایند طی ۴۸ ساعت اولیه، تلاش کنید. تا به مقدار فراوان و تا جایی که می‌ توانید آب بنوشید و سعی کنید سطح قند خونتان را تاجایی که می ‌شود بالا نگه دارید.

مزایای تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل و پرکننده های بافتی سریع انجام می شود و حداکثر به استفاده از یک بی حسی موضعی نیاز دارند.

نتایج فوری مشخص می شوند.

ژل ها نتایج تقریبا نامحسوسی ایجاد می کنند که می توانند انتظارات شما را از تغییر برآورده نمایند.

رفع خط خنده و خط اخم.

برطرف کردن چین و چروک اطراف لب و چشم.

درمان گودی زیر چشم و بهبود پف و سیاهی اطراف آن.

جوانسازی دست و بهبود زیبایی آن.

فرم ‌دهی صورت.

نتایج بعد از پایان تزریق قابل مشاهده است.

در صورت عدم رضایت از نتیجه قابل برگشت و اصلاح است.

عدم نیاز به جراحی و بی هوشی.

دوران بهبودی کوتاه و بازگشت سریع فرد به فعالیت‌ های روزمره.

عدم امکان ابتلا به مشکلات عفونی و بیماری های خاص.

طبیعی بودن نتایج حاصل از تزریق فیلر.

افزایش چشمگیر اعتماد به نفس در فرد با رسیدن به شکل ظاهری مطلوب.

سن مناسب برای تزریق ژل

سن مناسب برای تزریق فیلر از ۳۰ سال به بالا می باشد. زیرا تا قبل از این سن پوست همچنان جوان و شاداب بوده و نیازی به تزریق انواع پرکننده های شیمیایی نخواهد داشت. برای افراد زیر ۳۰ سال انجام فیشال پوست را پیشنهاد می دهیم که این روش موجب شده تا دیرتر دچار چین چروک های پوستی شوند.

تزریق فیلر معمولا قبل از ۱۸ سالگی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. و افرادی که این فرآیند را پشت سر می گذارند. باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. قبل از ۱۸ سالگی، فرد قطعا شرایط پایدار و باثباتی برای تزریق فیلر ندارد.

نوجوان هایی که به تبعیت از افراد مشهور به تزریق فیلر علاقه مند می شوند. نباید برای انجام چنین کاری بیش از حد عجله به خرج بدهند. چرا که این کار ممکن است عواقبی نا خوشایند برای آن ها به وجود بیاورد.

ماندگاری نتایج

ماندگاری نتایج بهترین دکتر تزریق ژل به نوع فراورده، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد. در کل هر چه ژل غلیظ‌ تر باشد و عمیق ‌تر تزریق شود، ماندگاری اثر آن بیشتر خواهد بود. البته این قاعده همواره صادق نیست. برای حفظ نتیجه کافی است که درمان را تکرار کنید.البته جراح مقدار ژل و روش تزریق آن را در صورت لزوم تغییر می ‌دهد تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید.

ماندگاری اثر ژل ‌های بر پایه هیالورونیک اسید (HA) از بقیه ژل‌ها کوتاه ‌تر است. و به همین دلیل این ژل غالباً به بیمارانی توصیه می ‌شود که برای اولین بار این درمان زیبایی را انجام می ‌دهند.

اثر این نوع ژل‌ها پس از ۶ تا ۱۸ ماه از بین می‌ رود. اثر تزریق در لب کوتاه مدت ‌تر از تزریق در خط خنده است. بعضی فیلرهای  HA، مانند ولوما،ماندگاری طولانی‌ تری دارند. اما کاربرد آن ها محدود به ناحیه ‌های خاصی مانند گونه ‌ها است.

ماندگاری ژل ‌های سنتزی بیشتر است، چون این ژل‌ ها توسط بدن جذب نمی‌ شود. بنابراین ژل‌ های سنتزی انتخابی مناسب برای بیمارانی است. که از انجام درمان و نتیجه آن مطمئن‌اند. درهر حال باید بدانید که نتیجه تزریق این نوع ژل تا چندین سال روی صورت ‌تان باقی خواهد ماند، پس حتماً به متخصص مجرب و ماهری مراجعه کنید که سبک کار ایشان را می‌ پسندید و دیدگاه‌ شان درباره زیبایی صورت با شما یکی است.‌

 بعد از تزریق ژل به صورت فرد چه احساسی می‌کند؟ 

شاید در اوایل احساس بسیار عجیب و تورم کنید (مخصوصاً در قسمت گونه‌ها و فک) اما ظرف مدت ۲ الی ۴ هفته که این مشکل بخودی خود برطرف می‌شود و حتی اگر قسمت تحت تزریق به طور صحیح ماساژ داده شود، کسی متوجه نمی‌شود که شما بهترین دکتر تزریق ژل انجام داده‌اید. گاهی ممکن است تا ۴ هفته پس از تزریق احساس توده و یا برآمدگی کنید. در چنین مواقعی پزشک آن قسمت از صورت را ماساژ می ‌دهد. اما اگر بعد از گذشت ۲ الی ۴ روز هنوز هم وجود آن توده را حس می ‌کنید در این صورت ممکن است این برآمدگی ناشی از تزریق باشد.

(یعنی باعث بروز التهاب شده باشد). یا به دلیل وجود چربی  یا بافت اسکاری باشد که قبلاً وجود داشته است. اما امروز بر اثر تزریق به بیرون رانده شده است و در نتیجه آن شما آن را حس می ‌کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل و فیلر

نکات زیر نیز از موارد مهمی بوده که بعد از تزریق ژل یا فیلر باید حتما به آنها توجه داشته باشید تا با گذشت زمان دچار مشکل نشوید:

  • به مدت ۲ ساعت بعد از تزریق بهتر است کیسه یخی را بر روی ناحیه تزریق شده قرار دهید.
  • تا دو روز پس از تزریق از نوشیدن چای یا مایعات داغ دیگر خودداری کنید. به خصوص اگر تزریق در ناحیه لب صورت گرفته است. همچنین مصرف دمنوش‌های گیاهی در روزهای ابتدایی پس از تزریق به شما توصیه نمی‌شود.
  • بعد از عمل تزریق روزانه حداقل ۱۰ لیوان آب بنوشید
  • از نمک کمتری در غذایتان استفاده کنید.
  • حتما از مواد غذایی حاوی امگا ۳ در وعده‌های غداییتان بهره بگیرید. تا تورم به وجود آمده سریع‌تر بهبود پیدا کند.
  • استفاده از مواد مغذی به‌جای فست‌فود‌ها، به بالا رفتن سرعت بهبود شما کمک شایانی خواهد کرد.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای زیاد در یک تا دو روز اول خودداری کنید.
  • حداقل تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی خودداری کنید. این فعالیت‌ها موجب وارد شدن فشار به ناحیه تزریق می شوند. و امکان دارد باعث جابجایی فیلر شوند.
  • پس از تزریق فیلر حداقل برای دو روز، باید طوری بخوابید که هیچ فشاری به منطقه تزریق وارد نشود. در واقع بهتر است از خوابیدن بر روی ناحیه‌ای که تزریق فیلر در آن انجام شده بپرهیزید. تا مانع وارد شدن فشار بیش از حد به این ناحیه و در نهایت جابجایی فیلر شوید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع