ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین درمان سلولیت

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین درمان سلولیت
 بهترین درمان سلولیت

بهترین درمان سلولیت

سلولیت چیست؟

ما به شما بهترین درمان سلولیت رو معرفی میکنیم.

سلولیت در واقع نوعی چربی است.ظاهر این چربی بر روی پوست متفاوت است. علت سلولیت را باید این گونه معرفی کرد که این نوع خاص از چربی زیر پوستی، بین عضلات و فیبرهایی که پوست را به عضله وصل می‌کند، گیر کرده است . این چربی با فشاری که کیسه‌های چربی به بافت پوست وارد می‌کنند، ظاهری پرتقالی شکل به پوست می‌دهند و فرورفتگی‌هایی را روی پوست به وجود می‌آورند. سلولیت‌ها اغلب بعد از سنین بلوغ دیده می‌شوند و در خانم‌ها به دلیل اینکه حجم فیبر در بافت‌های مفصلی و ارتباط دهنده آنها بیشتر است، به میزان بیشتری وجود دارد که به حدود۸۰-۹۰ درصد می‌رسد. ممکن است در خانم‌های جوان هم سلولیت دیده شود. میزان آن در افرادی که سن بالاتری دارند، به دلیل نازک شدن پوست بیشتر است. با افزایش چربی و شل شدن عضلات بدن، درصد بروز سلولیت بیشتر می‌شود.

سلولیت در کدام قسمت‌های بدن شکل می‌گیرد؟

باید بدانید که سلولیت در هر قسمتی از بدن که چربی تجمع پیدا کند. شکم، بازو و غیره محل‌هایی هستند که سلولیت در آن ممکن است دیده ‌شود ولی اغلب در ناحیه باسن و ران پدید می‌آید. این نواحی بیشتری چربی را دارا هستند. به همین دلیل احتمال ایجاد سلولیت ران و پا و حتی در برخی مواقع سلولیت شکم بیشتر است. تصور نکنید که داشتن سلولیت به این مفهوم است که شما اضافه وزن دارید. افراد لاغر نیز ممکن است دچار سلولیت شوند.

علت ایجاد سلولیت چیست؟

 این پدیده مربوط به رشته‌هایی است که بافت همبند پوست را به عضلات زیرین متصل می‌کنند. بین بافت همبند و عضلات، توده‌های چربی قرار داشته و هنگامی که این توده‌ها بزرگ می‌شوند، پوست را به سمت بالا می‌کشند. اما رشته‌های متصل کننده پوست را سر جای خود نگه می‌دارند و در نتیجه، ناهمواری‌هایی تحت عنوان سلولیت روی پوست پدیدار می‌شوند.

فاکتورهایی نیز وجود دارد که بر روی این مشکل بسیار تاثیرگذار است:

  • ژنتیک
  • وزن
  • میزان سفتی عضله هنگام استراحت
  • میزان ورزش و فعالیت بدنی

چرا مردان سلولیت ندارند؟

آقایان معمولا پوست محکم‌تری نسبت به خانم‌ها دارند. عامل مهم دیگر هورمون‌های مردانه است. هورمون‌ها عوامل مهم تعدیل و تنظیم سوخت و ساز و ذخیزه چربی‌ها در زیر پوست است.

بهترین درمان سلولیت :

کویتیشن:

کویتیشن یکی از بهترین و ومثرترین روش‌های درمان سلوب=لیت و چربی‌های جمع شده در سطوح مختلف بدن است. این روش باعث حل چربی تحت درمان در سطح خارجی بدن می‌شود. این روش مطمئن‌تر و مقرون به صرفه‌تر از روش‌های جراحی تهاجمی برای درمان سلولیت است.در طول کویتیشن با استفاده از امواج اولتراسوند، سلول‌های چربی شکسته و محتویات آزاد شده از سلول‌های چربی و مایعات از طریق ادرار از بدن خارج می‌شوند.

آر اف:

شاید نویدبخش ترین اقدام درمانی استفاده از لیزر و رادیوفرکانسی باشد. یکی از روش‌ها تلفیقی از ماساژ، رادیوفرکانسی و اشعه مادون قرمز است. روش دیگر استفاده از ماساژ و لیزراست. روش سوم استفاده از رادیوفرکانسی در سطوح عمقی وسطحی به طور هم‌زمان است. تمامی این روش‌ها نیاز مند تعداد زیادی جلسات درمانی است. نتیجه حاصل از این روش‌ها تا ۶ ماه ماندگاری دارد.

لیپوساکشن:

این روش درمانی ریشه‌ای برای از بین بردن سلولیت است. با این حال باید بدانید که این شیوه، به جراحی واقعی نیاز دارد. در این عمل جراحی، سلول‌های چربی کنده و مکیده می‌شوند. ضمناٌ می‌توان مقدار زیادی از سلول های چربی را یک باره از جا بکند. در بین افراد جوان بعد از جراحی، پوست به طور طبیعی به حالت عادی خود باز می‌گردد اما برای افراد مسن‌تر، باید از روش‌های جراحی استفاده کرد.با این حال، پس از انجام این جراحی نیز تغذیۀ فرد باید کنترل شود تا سلول‌های جذب کننده‌ی چربی دوباره از نو ساخته نشوند.

 مزوتراپی:

در این روش محلولی-حاوی آمیلوفیلین، برخی هورمون‌ها، آنزیم‌ها و عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی-به زیر پوست تزریق می‌شود. این روش عوارض جانبی متعددی از جمله عفونت، بثورات پوستی و ناهمواری در پوست می‌شود.

کربوکسی تراپی:

در این روش گاز CO2 (کربن دی اکسید) در درم تزریق  می‌شود. در نتیجه این تزریق افزایش جریان خون در زیر پوست افزایش می‌یابد و همین امر سبب بهبود سلولیت‌ها و بعضا از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

الکترولیز:

ین شیوه درمانی تاثیر عالی بر درمان سلولیت دارد و اصول آن مبتنی بر از بین بردن چربی‌ها با استفاده از جریان الکتریکی و گرما بدون درد است. تحریک الکتریکی بر چربی‌های جمع‌شده سرعت جریان خون را آسان کرده و به دفع سلول‌های زائد چربی از بافت‌ها کمک می‌کند. الکترولیپولیز برای درمان سلولیت خفیف و متمرکز مفید است و باعث کاهش ظاهر پوست پرتقالی و بهبود حالت کشسانی پوست می‌شود.

برای مشاوره بهترین درمان سلولیت  و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع