ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

انواع برند های بوتاکس موجود در بازار

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • انواع برند های بوتاکس موجود در بازار
 انواع برند های بوتاکس موجود در بازار

بوتاکس هم مانند سایر محصولات دارای انواع مختلفی میباشد که شرکت‌های مختلفی بوتاکس را تولید می‌کنند و برندهای متعددی از بوتاکس وجود دارد که این برند ها از نظر نحوه استفاده، کیفیت، قیمت و کاربرد با هم تفاوت دارند. همه این نوع بوتاکس های مختلف از سم بوتولینوم به عضله ای که چین وچروک ایجاد کرده ترزیق می شود و در مدت موقت پالس های عصبی و انقباضات عضلانی ای را متوقف میکند. بوتاکس و برندهای مختلف آن چین و چروک صورت، خط اخم، چین و چروک پیشانی و چین و چروک دور چشم را به خوبی از بین می‌برند تا خواسته همیشگی ما یعنی جوانی دوباره به دست آید. آثار فلج کننده سم بوتولینوم از حدود ۱ تا ۶ ماه در عظلات باقی می ماند . این برند ها شامل: دیسپورت، مصپورت یا مسپورت، زئومین، نورونوکس، کانیتوکس، درماتوکس ، لینوریز و ریفاین

محلولی تزریقی ساخت کشور انگلیس است که برای رفع خطوط ظریف و چین و چروک صورت به کار برده می‌شود. روند کار دیسپورت به این صورت است که عضله‌ های اطراف ناحیه مورد نظر را بی‌حرکت می‌کند. دیسپورت در اصل یک نوروتوکسینی است که ملوکول پروتئینی آنرا احاطه کرده و عملکرد آن به این صورت است پیام های مغز به آن ناحیه را مسدود می کند و با این کار چین و چروک و خطوط روی آن نقطه را کاهش می دهد. نتایج تزریق دیسپورت ظرف یک روز مشخص می‌شود. اکثر بیماران نتایج را در مدت یک تا هفت روز پس از درمان مشاهده می‌کنند.

 

 

ماندگاری دیسپورت

ماندگاری نتایج اکثر تزریق‌ این برند ۴ تا ۶ ماه است، اگر چه برخی بیماران ماندگاری سیزده ماهه دیسپورت را نیز گزارش کرده‌اند.

برندهای بوتاکس (دیسپورت)

مصپورت (مسپورت)

مصپورت ساخت کشور ایران(برند بوتاکس ایرانی) به صورت متوسط تا شدید خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین می‌برد. درایران اخیرا این مصول ساخته میشود و تاییدیه سازمان سلامت و دارو را دارا میباشد. عوارض این دارو خیلی کم است. در این محصول هم دارای سم بوتولینوم میباشد که برای رفع خط اخم و چین و چروک مورد استفاده قرار میگیرد.سم بوتولینوم مانع از انتقال پیام‌های عصبی به عضله‌ها می‌شود و آنها را بی‌حس می‌کند و وادار می‌کند که ثابت و بی‌حرکت باقی بمانند و به گونه ای آن را فلج میکندکه در این محصول مانند محصولات کشورهای دیگر بکار رفته است.

ماندگاری تزریق مصپورت معمولا ۴ تا ۶ ماه است و تاثیرتزریق آن اکثرا ۳ روز تا ۱۰ روز طول میکشد که به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید که بستگی به مکان تزریق و طریقه ی تزریق هم دارد.

برندهای بوتاکس (مصپورت)

زئومین

زئومین(برند بوتاکس آلمان) است و برای رفع چین و چروک صورت و خط اخم تزریق می‌شود. برخلاف اکثر مواد تزریقی زیبایی نیازی به سرد نگه داشتن ندارد. زئومین هیچ ماده افزودنی ندارد و فقط سم بوتولینوم نوع A می باشد. در نتیجه تولید پادتن توسط بدن برای این ماده کمتر است از نمونه ها دیگر است. این دارو باید به گونه ای تزریق شود که در بدن شما پخش نشود. در این صورت باعث تنگی نفس و تورم مجاری تنفسی برای شما ایجاد خواهد کرد. تاثیر این ماده بعد از یک هفته پس از تزریق مشخص می شود. نتیجه حاصل شده؛ سه تا شش ماه ماندگاری دارد.

برندهای بوتاکس (زئومین)

ماندگاری زئومین

متوسط ماندگاری زئومین سه ماه است. تزریق را می‌توان پس از سه ماه تکرار کرد تا نتیجه دلخواه به دست آید.

کانیتوکس

کانیتوکس (ساخت کشور چین) که برای درمان بسیاری از چین و چروک‌های صورت مانند چین و چروک پیشانی و خط اخم، دور چشم، خط خنده کاربرد دارد. بوتاکس کانیتوکس باید در دمای ۴ درجه زیر صفر نگهداری شود. بوتاکس کنیتوکس محصول کشور چین می‌باشد این نوع بوتاکس‌ها نام‌های متفاوتی دارند: درماتوکس (dermatox) لینوریز (Linoraze )ریفاین (refine).

 

برندها بوتاکس (کانیتوکس)

نورونوکس

نورونوکس (ساخت کشور کره) روند کاری مشابه با نمونه های قبلی دارد. یعنی با مسدود کردن دستورات عصبی به یک قسمت، فعالیت عضلانی که ایجاد چین و چروک می کنند را کاهش داده و روی آن قسمت اثر جوانسازی می گذارد.

برندهای بوتاکس (نورونوکس)

نتایج

بعد یک تا سه روز متوجه بهبود میشوید و ظرف یک تا سه ماه نتیجه نهایی را مشاهده می نمایید.

ماندگاری نورونوکس

ماندگاری این تزریق بین ۳ تا ۶ ماه است که بستگی به روش و وضعیت مراجع کننده دارد. اگر مراجعه کننده رضایت از بهبود داشته باشد و تمایل به حفظ آن داشته باشد تزریق تکرار میشود. پس از کاهش نتیجه تزریق قبلی که معمولا کمتر از ۱۲هفته است تزریق تکرار میشود که با تعیین بهترین زمان متخصص زیبایی تزریق مجدد انجام میگیرد

برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع