ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

حقایق پنهان در کاهش وزن و لاغری موضعی با تکنولوژی کویتیشن (Cavitation)

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • حقایق پنهان در کاهش وزن و لاغری موضعی با تکنولوژی کویتیشن (Cavitation)
 حقایق پنهان در کاهش وزن و لاغری موضعی با تکنولوژی کویتیشن (Cavitation)

حقیقت اول : کویتشن ( Cavitation ) با امواج اولتراسوند چربی را از طریق کبد دفع میکند.

کویتیشن ( Cavitation ) یک فناوری است که از امواج فراصوت استفاده می کند. این امواج (اولتراسوند) با فرکانس های صوتی خود که قابل شنیدن نیست، لرزش و تکان هایی شدیدی در چربی های بدن ایجاد می کنند که سلول های چربی نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند. در نتیجه چربی ها شکسته و به حالت مایع در می آیند و سپس بدن آنها را برای سوختن دربدن یا دفع درکبد آماده می کنند. پس از آن ، چربی شکسته شده و به مایع تبدیل شده به کبد(جگرسیاه) رفته و پس از یک سری تغییرات شیمیایی و تبدیل به مواد قابل سوختن در ماهیچه ها ازطریق ادرار دفع یا درماهیچه ها سوزانده میشوند.

حقیقت دوم : کویتیشن ( Cavitation ) با ارتعاش شدید سلول های چربی را تخریب میکند.

دستگاه کویتیشن ( Cavitation ) با ایجاد امواج فراصوتی شدید خود که قابل شنیدن نمی باشد باعث لزرش و فشار شدید برروی چربی ها می‌شود. این فشار ناشی از حباب‌های ایجاد شده و لرزش میباشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که این حباب ها چه کاری میکنند. این حباب های پرانرژی ریز درون مایعات به حرکت در می آیند و به داخل سلول چربی نفوذ کرده و با ارتعاش شدید سبب تخریب سلول چربی میشوند. این حباب ها باعث پاره شدن غشای سلول‌های چربی شده و در انتها چربی آزاد شده از سلول‌های چربی وارد رگ‌های لنفاوی و نهایتا عروق خونی می شوند.

بافت چربی در مقابل لرزش ایجادشده از طریق دستگاه نمی‌تواند مقاومت کند و متلاشی می‌شود. چربی ها پس از متلاشی شدن به صورت مایعات در می آیند و بدن انسان برای دفع آن به سمت کبد میفرستد که یا با ادرار خارج میکند یا از طریق سوخت وساز در ماهیچه ها. این امواج اثرات کمتری بر بافت عروقی، سیستم عصبی و ماهیچه‌ها دارند. دستگاه های جدید که برای این کار ساخته شده اند، قادرند به طور خاص چربی های مورد نظر، مخصوصا چربی هایی که بافت سخت تر و به هم فشرده تری دارند را از بین ببرند.

حقیقت سوم : استفاده کویتیشن ( Cavitation ) با رژیم غذایی و ورزش کاهش وزن فوق العاده به همراه خواهد داشت.

انجام ورزش به همراه رژیم غذایی کم کالری، قطعا کاهش وزن را به همراه خواهد داشت. ولی در بعضی از مواقع، مانند زمانیکه میخواهیم سریعترلاغر شویم و یا برای از بین بردن چربی های موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاومت میکنند؛ میتوان از روش کمکی جهت رسیدن به این هدف استفاده کرد. همواره این نکته را به یاد داشته باشید که این روش کمکی هست و نمیتواند به تنهایی جایگزین ورزش یا رژیم غذایی بشود. پس از یک جلسه، کاهش وزن  را مشاهده می کنید. نتایج ممکن است با ساختار مختلف بافت، محل درمان، سن، متابولیسم، داروها و تغییرات هورمون ها متفاوت باشد. با رژیم غذایی مناسب و افزایش فعالیت بدنی قطعا باعث نتایج بهتر می شوید.

  • بهتر است از الکل اجتناب کنید. الکل حاوی کالری بدون ارزش غذایی می باشد.
  • افزایش مصرف آب و (همچینین قبل و بعد از جلسه حداقل ۱.۵ لیترآب بنوشنید)
  • مواد غذایی غنی تر و مواد مغذی را انتخاب کنید
  • تمرین روزانه را برای سفت کردن پوست و کاهش وزن اضافی استفاده کنید
  • از غذاهای چرب اجتناب کنید و رژیم کم کالری را توصیه می کنیم.
  • افرادی که در قسمت درمان ایمپلنت های فلزی دارند نباید از این روش استفاده کنند.
  • افراد مبتلا به بیماری هایی مانند فشار خون، دیابت و سرطان نباید از روش کویتیشن استفاده کنند.
  • زنان باردار و همچنین افراد صرعی باید از انجام این روش خود داری کنند.
  • افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع