ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

امبدینگ (کاشت نخ) برای لاغری

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • امبدینگ (کاشت نخ) برای لاغری
 امبدینگ (کاشت نخ) برای لاغری

امبدینگ (کاشت نخ) برای کاهش وزن

متدهای بسیا متنوعی برای کاهش وزن وجود دارد. وقتی مردم به کاهش وزن فکر می‌کنند، چیزی که به دهنشان می‌رسد: ورزش، مصرف قرص‌های کاهش وزن، رژیم و غیره است. افراد زیادی درباره روش امبدینگ نمی‌دانند و یا آشنا نیستند.این روزها در کشور چین، کاهش وزن با روش امبدینگ (کاشت نخ) بسیار پر طرفدار است.

با توجه به وبسایت کاهش وزن ۲۰۱۲، امبدینگ(کاشت نخ) نوعی از طب سوزنی است.  قاعده آن بر اساس درمان طب سوزنی عمومی برای بیماران است.

 

روش کار امبدینگ و فواید آن

شیوه درمانی امبدینگ روشی نو و جدید در طب سوزنی است. متخصص طب سوزنی به جای استفاده از سوزن ها، نخ‌های قابل جذبی از جنس کت گوت را در نقاط طب سوزنی می‌کارد. به‌منظور کاهش وزن، نخ در نقاط مختلفی از بدن کاشته می‌شود تا نقاط طب سوزنی را تحریک کرده و سیستم غدد درون ریز را برای کنترل اشتها ، سیستم عصبی و متابولیسم برای کاهش وزن تنظیم نماید. همچنین این روش می‌تواند میزان متابولیسم و شکستن چربی‌های بدن را نیز افزایش دهد.

 

نخ مورد استفاده در امبدینگ

این نخ از جنس نخ‌های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می‌باشد. این نخ‌ها توسط متخصص با یک سوزن مخصوص در نقاطی که با طب سوزنی باید سوزن زده شود وارد شده و بعد از خروج سوزن، در بدن باقی می‌ماند.

 

کاردبرد‌های دیگر امبدینگ

  • تسکین دردهای مزمن مانند درد شانه، سر و گردن و مهره ها،
  • تاثیر بر پوست و جوانسازی و زیبایی افراد که با تحریک مداوم پوست و بافت نرم
  • از بین بردن چروک‌های پیشانی و اطراف دهان و بینی مفید است.
  • فرم دهی بدن و کاهش سایز در درمان چاقی،
  • انقباض و انبساط غیرطبیعی عضلات نواحی شل و وارفته باسن و بازوها و پهلوها

 

کاهش وزن با امبدینگ(کاشت نخ) علاوه بر موارد ذکر شده در بالا فواید دیگری نیز برای شما ئارد. نخست، این روش می‌تواند سوخت و ساز کربوهیدرات و چربی را در افراد چاق بهبود بخشد تا از تجمع قند جلوگیری کرده و تجزیه چربی را در بدن آنها تقویت کند. این روش همچنین می‌تواند عملکرد سیستم غدد درون ریز و کلیوی را نیز تقویت کند.

 

عوارض جانبی

کاهش وزن با روش امبدینگ (کاشت نخ) بدون شک روش بهتری نسبت به سایر روش‌های تهاجمی است، این روش همچنین به تنظیم بدن ما در یک سطح خاص کمک می‌کند. با این حال، آیا واقعاً روشی مناسب برای کاهش وزن وجود دارد که هیچ عارضه جانبی ایجاد نکند و برای همه مناسب باشد؟

 

این درمان برای کودکان و یا خانم‌های باردار و افرادی با بیماری‌های پوستی و عفونی مناسب نمی‌باشد. بعضی افراد ممکن است بر اثر این درمان عوارض همچون: تورم، تب، قرمزی پوست و دگر واکنش‌های آلرژیکی را تجربه کنند.

 

منبع: http://tebsoozani.com/en/catgut-embedding-lose-weight/

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع