ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مزوژل و انواع آن (جالپرو و پروفایلو)

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • مزوژل و انواع آن (جالپرو و پروفایلو)
 مزوژل و انواع آن (جالپرو و پروفایلو)

جالپرو چیست؟

 

جالپرو یکی از انواع مزوژل، محصول قابل اعتمادی برای مزوتراپی حرفه‌ای است. این محصول در سال ۲۰۰۶ کارایی عالی خود را به نمایش گذاشت و از آن زمان تا کنون در ده‌ها کشور در سراسر جهان به فروش رسیده است. اکنون به لطف درمان‌های پوستی، مشتریان در سراسر جهان شانس این را دارند که محصولات عالی پوستی راثیر هر ا با برند جالپرو سفارش دهند.

 

محصولات جالپرو:

 

خواص شگفت‌انگیز آمینواسیدها در تاثیر ژل جالپرو نقش حیاتی دارد. مجموعه سرسبد این برند: جالپرو و جالپرو HMW است. راه‌حل‌های مزوتراپی با دوام و با کیفیت هستند. مشخصه هر دو آن‌ها (جالپرو و جالپرو HMW) تراکم آمینواسیدها در فرمولشان است. این مولکول‌های آلی قدرت تغذیه فیبروبلاست‌ها را دارند_ سلول‌های بیولوژیکی که تولید کلاژن، آنزیم‌ها و دگر ECMهایی که باعث ‌جوان‌تر و زیباتر به‌نظر آمدن پوست می‌شوند را تشدید می‌کنند. بنابراین درمان  تزریقی با هر کدام از این محصولات به‌عنوان یک محصول ضد پیری عالی عمل می‌کند. اثرات این نوع مزوتراپی پیشرفته شامل کاهش اثرات مختلف پیری ناشی از افتاب و پیری طبیعی (برطرف کردن چین و چروک‌ها) و احیای سستی پوست است.

 

انواع محصولات جالپرو

 

 

همچون محصولات دیگر، این دسته از احیا کنندگان فوق‌العاده جالپرو برای تزریق زیر پوستی بکاربرده می‌شود. یک جلسه تزریق تنها چند دقیقه وقت می‌برد اما برای ایمنی و اثربخشی مطلوب باید توسط یک پزشک معتبر انجام شود. ناحیه‌هایی که این محصول می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد موارد زیر است:

  • پشت دست‌ها
  • صورت
  • دکلته
  • گردن
  • شکم
  • نواحی داخلی پا
  • زانو
  • زیربغل

 

مزیت‌های جالپرو:

 

مزیت این ژل‌های تزریقی ضد چروک این است که تاثیرات طولانی‌تری نسبت به درمان‌های مشابه دارد. تنها یک تزریق می‌تواند تاثیر قابل مشاهده‌ای برای شش ماه یا حتی بیشتر را به همراه داشته باشد. این بدان معناست که بیماران نیاز به ویزیت هفتگی ندارند. این موضوع و قیمت مقرون بصرفه این محصولات باعث شده این محصولات مورد پسندتر باشند.

جالپرو برندی است که که بیشترین تاثیر را در کاهش چین و چروک‌ها و احیای پوست دارد.

 

موارد منع تزریق جالپرو:

 

  • خانم های باردار و یا شیرده
  • هرگونه عفونت پوستی یا سوزش در ناحیه درمان
  • بیماری های خود ایمنی
  • حساسیت دارویی

 

پروفایلو چیست؟

 

پروفایلو یکی از انواع مزوژل، به طور انحصاری توسط HA-Derma در انگلستان و ایرلند توزیع می‎شود. یک هیالورونیک اسید منحصر به فرد برای درمان سستی پوست.

فیلر پروفایلو مانند ژوویدرم بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. پروفایلو علاوه بر رطوبت رسانی بر روی افتادگی و پیری پوست نیز تاثیرگذار می باشد. پروفایلو در یک دوره ۲۸ روزه در پوست باقی می ماند تا به تولید کلاژن و الاستین کمک کند. برخلاف فیلرهای دیگر پروفایلو برای حجم دهی به کار نمی رود.

پروفایلو به تنهایی و یا در ترکیب با سایر روش‌های زیبایی که در حال حاضر ارائه می‌شود، نتایج بسسیار خوبی دارد.

 

پروفایلو

 

توسعه هیجان‌انگیز:

 

پروفایلو در حال ایجاد یک هیاهوی واقعی میان پزشکان است. بسیاری از آن به عنوان “چیزی که منتظرش بوده اند” یا “هیجان انگیزترین پیشرفت در درمان های تزریقی طولانی مدت ” یاد کرده‌اند.

 

پروفایلو چگونه کار می‌کند؟

 

به‌عنوان یک محصول تثبیت شده، پروفایلو تقریبا به مدت ۲۸ روز در پوست باقی می‌ماند. در این مدت ۴ نوع مختلف کلاژن و الاستین را با با به آرام آزاد کردن HA تحریک می‌کند.

این تحریک باعث بهبود قابل توجه بافت می‌شود. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم پروفایلو تقویت کننده پوست است زیرا علاوه بر آن اثر سفت کننده و کششی قابل توجهی بر روی بافت دارد.

 

محصول منحصر به فرد:

 

ویژگی‌های بسیاری وجود دارد که پروفایلو را از هر چیز دیگری که هم اکنون در بازار موجود است منحصر به فرد می‌کند. دارای مشخصات التهابی کم همراه با خواص پیش درمانی است که توسط مطالعات بالینی پشتیبانی می‌شود.

 

بعد از تزریق مزوژل:

 

بعد از تزریق مزوژ ممکن از است کبودی، قرمزی و ورم خفیفی رخ دهد که این اعلائم به فاصله ۲ الی ۳ روز بر طرف می‌گردد.

 

 

«برای گرفتن مشاوره رایگان در خصوص مزوتراپی با ما تماس حاصل فرمایید»

 

 

همچنین می‌توانید: مقاله «مزوژل و کاربرد آن» را مطالعه کنید.

منبع کمکی: https://ha-derma.co.uk/products/profhilo/

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع