ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

استفاده از لیدوکائین و زایلاپی برای کاهش درد لیز

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • استفاده از لیدوکائین و زایلاپی برای کاهش درد لیز
 استفاده از لیدوکائین و زایلاپی برای کاهش درد لیز

 

بسیاری از افراد به دنبال راه حلی قطعی برای از بین بردن موهای زائد خود هستند. امروزه تنها راه حل قطعی برای نابود کردن موهای زائد، لیزر است. در این روش درد ناشی از لیزر حتی با وجود دستگاه‌های کمکی همچون کولینگ و غیره، برای برخی افراد غیر قابل تحمل است. بنابراین برای این مشکل افراد راه حلی همچون استفاده از پماد لیدوکائین یا همان زایلاپی در نظر گرفته شده است. در ادامه این مقاله بررسی میکنیم که آیا استفاده از این پماد برای بدن مضر است یا خیر، همچنین بررسی میکنیم که ایا این پماد به راستی باعث کاهش درد لیزر میگردد؟

کلینیک سیب سبز با ارائه بهترین خدمات و دستگاه‌ها زیر نظر کادر حرفه‌ای، همیشه بر آن شده است که نیازهای شما مراجعین محترم را برطرف نماید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش “تماس با ما” مراجعه فرمایید و با اپراطورهای ما صحبت کنید.

زالاپی دقیقا چکاری انجام می‌دهد؟ 

این پماد در واقع یک راه حل موضعی برای مسدود کرد راه سیگنال‌های درد از انتهای اعصاب پوستی به مغز می‌باشد. از این پماد برای مقابله با دردهایی که مربوط به پوست میباشند و عمق زیادی ندرند استفاده میگردد. دردهاییی همچون زونا، لیزر، واکسن و غیره. لازم است بدانید که استفاده از پماد، ژل و یا اسپری زایلاپی هنگام لیزر مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) میباشد.

عوارض استفاده از پماد زایلاپی:

همانطور که گفته شد استفاده از پماد زایلاپی باعث میگردد که شما درد را احساس نکنید. اما استفاده بی رویه از این کرم می‌تواند عوارضی داشته باشد.

همچون:

  • خواب آلودگی
  • تپش قلب
  • لزرش بدن
  • تاری دید
  • تغییر رنگ ادرار
  • تهوع، گیجی
  • احساس گرما و یا سرمای شدید
  • اختللالات عصبی
  • کبودی

توجه داشته باشید که به مواد مورد استفاده در این پماد حساسیت نداشته باشید. همچنین موارد ذکر شده در مصرف بی رویه و در مصارف اولیه امکان بروز دارد. به حالت ها در اصطلاح مسمویت با پماد زایلاپی گفته می‌شود.

طرز استفاده از پماد زایلاپی پیش از لیزر: 

  • ابتدا پوست خود را بشویید تا تمیز گردد و هیچگونه باکتری بر روی ان نباشد.
  • ناحیه مد نظرتان را خشک کرده و یک لایه پماد زایلاپی بر روی آن بمالید. همچنین این ناحیه را ماساژ دهید تا پماد جذب پوستتان گردد. حتی میتوانید این کار را دو الی سه بار انجام دهید.
  • ۱۵ الی ۲۰ دقیقه برای اثر گذاری این پماد زمان لازم است. بنابراین میتوانید این کار را در خانه و یا کلینیک انجام دهید.
  • اثر پماد معملا تا یک ساعت باقی میماند و پس از ان از ببین میرورد.

آیا استفاده از پماد زایلاپی برای لیزر با دستگاهی همچون الکساندرایت کندلا لازم است؟ 

 در دستگاههای لیزر کندلا از دو سیستم کولینگ دینامیک و با کیفیت شامل اسپری کریوژن یا DCD و خنک کننده هوا با تنظیم دستی یا ACC استفاده میشود. این دو سیستم کولینگ با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده اند تا درد و ناراحتی بیمار را حین لیزر موهای زائد به حداقل برسانند. اسپری کریوژن که دمای آن کمتر از منفی ۲۰ درجه سانتی گراد است به محض برخورد با پوست، دمای آن را به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رساند و در نتیجه احساس سوزش بیمار کاهش می یابد و تا حدی پوست بیمار نیز بی حس می شود.

دمیدن هوای خنک نیز موجب سرد شدن سطح پوست بیمار شده و در نتیجه احساس سوزش و درد، بعد از هر پالس لیزر را روی سطح پوست کاهش می دهد. اکثر بیمارانی که با دستگاه کندلا الکساندرایت اقدام به حذف موهای زائد خود نموده اند؛ نیازی به استفاده از کرم بی حسی موضعی نداشته‌اند چون دستگاه های لیزر کندلا با طراحی سیستم خنک کننده پیشرفته تا حد قابل توجهی در کاهش درد بیمار موثر واقع شده اند. البته معمولاً به بیمارانی که پوست حساسی داشته باشند و یا برای اولین بار جلسه لیزر موهای زائد خود را آغاز کرده اند؛ توصیه می شود که از کرم بی حسی موضعی استفاده کنند تا تجربه رضایت بخشی از لیزر مو داشته باشد.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراجه فرمایید.

دستگاه لیزر الکساندرایت کنلا یک دستگاه شاتی بوده و با عملکرد بالا موهای زائد شما را در کمترین تعداد جلسات از بین خواهد برد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع