ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش محتوا

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

پیش از آنکه اقدام به درمان با LPG کنید این مقاله را بخوانید.

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • پیش از آنکه اقدام به درمان با LPG کنید این مقاله را بخوانید.
 پیش از آنکه اقدام به درمان با LPG کنید این مقاله را بخوانید.

سلولیت مسئله دیگری است که زن مدرن و آگاه امروزی نگران آن است. شما می‌توانید آن را صرف نظر از وزن و سایز عمومی خود داشته باشید. سلولیت بسیار شایع است ، مطالعات نشان می‌دهد حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد زنان به آن مبتلا هستند(شایان ذکر است که این آمار در آقایان کمتر است). اگر به دنبال راه‌هایی برای خلاص شدن از شر سلولیت ، افتادگی پوست و موارد دیگر هستید ، حتماً با دستگاه LPG به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای پوست صاف روبرو شده‌اید. این فناوری فرانسوی دهه هاست که وجود دارد و به همین دلیل حتی در میان بسیاری از افراد مشهور نیز محبوب است.

اما ، ممکن است در مورد درمان چند نگرانی داشته باشید. آیا واقعاً جواب می‌دهد؟ ارزششو داره؟ آیا ایمن است؟

ما در مورد این موارد و دیگر تردیدهایی که ممکن است در مورد LPG داشته باشید صحبت خواهیم کرد. قبل از اینکه اولین قرار ماساژ لیپو را رزرو کنید ، برای وضوح بیشتر ادامه این مقاله را بخوانید.

آیا من کاندیدای خوبی برای ماساژ لیپو هستم؟

ماساژ لیپو یک روش غیرتهاجمی و طبیعی است. برای ماساژ عمیق و دلپذیر بدن از یک دستگاه غلتک مانند استفاده می‌کند. بنابراین ، می‌توان گفت درمان آرامش بخش است و تقریباً برای همه مناسب است.

شما در موارد زیر کاندیدای کامل LPG هستید:

اگر شما می‌خواهید از سلولیت در مناطق ظریف بدن خود خلاص شوید.

در حالی که به نظر می‌رسد هر مقدار رژیم و ورزش برای نتیجه دادن هیچ فایده‌ای ندارد ، سلولیت‌ها، کیسه های چربی زیر پوستی و سایر اشکال ناخواسته به راحتی با ماساژ لیپو قابل درمان هستند.

شما می‌خواهید ظاهری جوان به پوست خود بازگردانید که اکنون تحت تأثیر سن قرار گرفته است.

ماساژ لیپو می‌تواند به شما کمک کند تا پوست خود را صاف کنید و از افتادگی و چروکی پوستی خلاص شوید. بسیاری از افراد مشهور از ماساژ لیپو برای حفظ درخشندگی پوست خود استفاده کرده‌اند.

شما زایمان کرده‌اید و می‌خواهید بدن قبل از بارداری خود را بازگردانید.

این روش درمانی برای رفع مشکلات مربوط به بدن بعد از بارداری از جمله چربی موضعی ، سلولیت و افتادگی پوست بسیار مناسب است.

شما می‌خواهید ورم شکم و احتباس آب شما از بین برود.

LPG این موضوعات مشترک را نیز برطرف می‌کند.

آیا این کار جواب می‌دهد؟

بدن شما ساختاری بی‌نظیر است و به همه انواع روش‌های مختلف واکنش نشان می‌دهند. بنابراین ، اگرچه نتایج را نمی‌توان صد در صد تضمین کرد ، اما آمار می‌گوید که نود درصد افراد از درمان نتیجه مثبت گرفته‌اند.

آیا این روش درمانی امن است؟

LPG یک درمان مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) است. این اولین درمان ضد سلولیت است که FDA تصویب کرده است (در سال ۱۹۹۸). تأیید آن به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس ۱ به این معنی است که کمترین احتمال ممکن برای صدمه زدن به کاربر را دارد. همچنین نشان دهنده میزان تاثیر آن می‌باشد.

در کلینیک لاغری سیب سبز متخصصان زیبایی با تجربه ما از راحتی شما در طول درمان اطمینان حاصل خواهند کرد و شما را در طول این مسیر تماما همراهی خواهند کرد.

آیا این روش به کاهش وزن کمک می‌کند؟

کاهش وزن از طریق این روش زیاد نیست. هدف از ماساژ لیپو کاهش سلولیت و افتادگی پوست است. بنابراین ، شما ظاهر زیبایی در پوست خود خواهید یافت. اما ، به کاهش وزن کمک زیادی نمی‌کند.

اگر در حال حاضر در یک برنامه کاهش وزن هستید ، اگر به طور منظم در طول برنامه کاهش وزن انجام شود ، درمان LPG با کاهش ظاهر افتادگی پوست به دلیل کاهش سریع وزن کمک می‌کند.

اگر کاهش وزن مهم‌ترین نگرانی و دغدغه شما است ، می‌توانید با ترکیبی از رژیم غذایی سالم و ورزش ، این ماساژ را با یک برنامه کاهش وزن سالم ترکیب کنید تا پوست شما در حالی که وزن کم می‌کنید ، محکم و صاف شود. (البته لازم به ذکر است که این روش را با سایر دستگاه‌های لاغری از قبیل کرایو و کویتیشن می‌توانید ترکیب کنید).

این درمان می‌تواند باعث کاهش جزئی سایزهای عمومی بدن شما شود. به این ترتیب احساس خوبی نسبت به دستاوردهای خود خواهید داشت.

چگونه می‌توانم برای درمان آماده شوم؟

آب زیادی بنوشید. این به بدن شما کمک می‌کند تا از طریق ادرار از چربی و سموم آزاد شده از سلول در هنگام ماساژ خلاص شوید.

همچنین – برای بهترین نتیجه‌ی قبل و بعد ورزش کنید. در حالی که ماساژ لیپو حتی اگر کاری انجام ندهید می‌تواند موثر باشد ، اگر یک سبک زندگی فعال و سالم داشته باشید ، می‌توانید نتایج سریع‌تر و بهتری را ببینید. حتی فعالیت سبک تا متوسط ​​نیز می‌تواند تفاوت قابل مشاهده‌ای ایجاد کند.

آیا عوارض جانبی دارد؟

LPG از «صفر» عارضه جانبی برخوردار است. این یک روش کاملاً ملایم است. بیشتر افراد این احساس را به عنوان ماساژ آرامش بخش توصیف می‌کنند. ممکن است لرزش غلتک‌ها را احساس کنید.

دو جلسه اول بسته به میزان حساسیت و میزان سلولیت در یک منطقه ممکن است دردناک باشد. مناطق ناهموار پوست ممکن است کمی ناراحت کننده‌تر باشد. اگر پوست شما حساس است ، ممکن است به دلیل ماساژ عمیق ، کبودی کمی در پوست مشاهده کنید. این باید به زودی پس از جلسه فروکش کند.

چند جلسه درمان نیاز دارم؟

این نیز دوباره در افراد مختلف متفاوت است. در حالت ایده آل ، ۱۰ تا ۲۰ جلسه با سرعت ۱ تا ۳ جلسه‌ای ۳۵ تا ۵۰ دقیقه در دوره توصیه می‌شود. پس از آن ، یک جلسه در ماه برای حفظ نتایج توصیه می‌شود.

آیا نتایج LPG دائمی هستند؟

هنوز هیچ درمان دائمی برای سلولیت اختراع نشده است. اما به نسبت نتایج حاصل از LPG Endermologie طولانی است. برای اکثر افراد تا ۶ ماه دوام دارند. اگر شما یک سبک زندگی سالم را با ورزش منظم و منظم دنبال کنید ، ماندگاری آن‌ها بهتر خواهد بود. درمان‌های پیگیری یک بار در ماه پس از درمان اولیه به حفظ پوست‌تان کمک می‌کند.

LPG گران است! (اما نه در ایران)

LPG برای داشتن پوستی صاف و تقویت اعتماد به نفس با چنین موفقیت بالایی کاملاً ارزش دارد. همچنین قیمت انجام این درمان نسبت به سایر درمان‌ها پایین‌تر است.

برای آن آماده هستید؟

امیدواریم پاسخ اکثر سوالات شما در مورد LPG را ارائه داده باشیم. اگر می‌خواهید در مورد ماساژ لیپو بیشتر بدانید ، با متخصصین مشاوره کاملا رایگان داشته باشید. برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه بفرمایید. هر زمان که آمادگی داشتید می‌توانید با متخصصین مجرب ما همراه شوید و لاغری و تناسب اندام را تجربه کنید. لازم به ذکر است که در این دوره‌ها شما از رژیم و انالیز و همراهی مداوم در طول دوره بهره‌مند خواهید شد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع