ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

خریداری محصولات تقویت کننده مژه

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • خریداری محصولات تقویت کننده مژه
 خریداری محصولات تقویت کننده مژه

۱)

از داروی ضخیم کننده مژه استفاده کنید. بیماتوپروست، که Latisse نیز نامیده می‌شود ، داروی تجویزی است که می‌توانید از طریق متخصص پوست برای کمک به رشد  و تقویت مژه ‌های خود تهیه کنید. شما هر روز دو بار Latisse را به خط مژه‌های فوقانی بزنید. از این دارو به مدت دو ماه استفاده کنید.

  • برای دیدن نتایج باید از Latisse استفاده کنید. اگر انجام این کار را ادامه ندهید، مژه‌های شما در نهایت به حالت طبیعی خود بر می‌گردند.
  • Latisse می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند، مانند تحریک یا خشکی چشم، تیرگی پلک و رشد مو در نواحی اطراف پلک که دارو می‌چکد.

 

سرم تقویت مژه

۲)

سرم تقویتی مژه بخرید. سرم‌های مژه مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توانید با خرید آن‌ها باعث تحریک رشد مژه‌ها را شوید. این محصولات معمولاً حاوی چای سبز، بیوتین و سایر مواد طبیعی تقویت کننده مژه هستند. این محصولات را می‌توانید در فروشگاه‌های آرایشی یا به صورت آنلاین پیدا کنید.

  • این محصولات در رنج قیمت‌های مختلفی موجود است.
  • بسیاری از وبلاگ‌های زیبایی و مصرف کنندگان ادعا می‌کنند که این محصولات به پرپشتی و تقویت مژه‌های آن‌ها کمک می‌کند. با این حال، نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد.

ریمل تقویت کننده مژه

۳)

ریمل‌های مرغوب را امتحان کنید. هنگام استفاده از ریمل می‌توانید ریملی را امتحان کنید که به حالت دادن و تقویت مژه‌های شما کمک کند. بسیاری از کمپانی‌های آرایشی برای افزودن به مژه‌های شما هنگام آرایش، موادی مانند روغن آرگان به ریمل اضافه می‌کنند.

  • به دنبال ریملی باشید که برچسب تقویت کننده دارد.
  • یک گزینه عالی ریمل‌های روغن آرگان است که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های آرایشی یا آنلاین تهیه کنید.

 

 

روغن تقویت کننده مژه

۴)

روغن کرچک را امتحان کنید. روغن کرچک یک درمان خانگی رایج برای رشد مژه است. می‌توانید روغن کرچک را قبل از خواب با یک برس تمیز بر روی مژه‌های خود بمالید. همچنین می‌توانید آن را روی ابروهای خود بزنید تا ابروهای پر‌تری داشته باشید. از پنبه برای آغشته کردن روغن اضافی به صورت خود استفاده کنید. حتی می‌توانید بعد از اینکار ب خیال راحت بخوابید.

  • اگر برس مژه ندارید می‌توانید با انگشتان خود روغن کرچک را روی مژه‌های خود بمالید.
  • صبح روز بعد روغن را با مواد پاک کننده آرایشی یا آب و صابون پاک کنید.
  • به دنبال روغن کرچک طبیعی و ارگانیک باشید. احتمالاً آن‌ها را در فروشگاه‌های بهداشتی یا آنلاین پیدا کنید.

 

ویتامین تقویتی ویتامین ای

۵)

از ویتامین ای استفاده کنید. مالیدن ویتامین ای به مژه‌ها می‌تواند برای رشد و تقویت موها موثر باشد. یک کپسول ویتامین ای را باز کنید. مایع داخل آن را بر روی یک مسواک، برس مژه یا انگشت تمیز بزنید. سپس آن را بر روی مژه‌های خود بمالید. اینکار را ترجیحا شب‌ها انجام دهید و با همان حالت که مژه‌هایتان آغشته به ویتاین ای است بخوابید.

  • همچنین می‌توانید از روغن ویتامین ای استفاده کنید. چند قطره بر روی انگشت خود ریخته و مژه و پلک خود را به آن روغن آغشته کنید.

 

 

روغن طبیعی تقویت کننده مژه

۶)

به مژه‌های خود روغن طبیعی بزنید. روغن‌های طبیعی آبرسان های قویی نه فقط برای پوست و مو هستند. بلکه شما می‌توانید برای داشتن مژه‌هایی سالم‌تر نیز استفاده کنید. مقداری از این روغن‌ها را بر روی یک براش زده و مژه‌های خود را قبل از خواب به آن آغشته کنید. روغن را صبح پاک کنید.

  • شما می‌توانید از روغن زیتون، نارگیل، آواکادو، بادام شیرین ، تخم کتان ، کنجد ، گل محمدی یا آرگان استفاده کنید.

 

 

کیسه چای سبز برای تقویت مژه

۷)

مژه‌های خود را در چای سبز خیس کنید. چای سبز می‌تواند به تقویت و همچنین تمیز کردن فولیکول‌های اطراف مژه کمک کند. کافئین و فلاونوئیدهای موجود در چای سبز به تحریک مژه‌های شما کمک می‌کنند. مقداری چای سبز دم کرده و اجازه دهید تا خنک شود. سپس یک پنبه را در چای سبز خیس کنید و مژه‌های خود را با آن پاک کنید.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع