ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

جوانسازی پوست | لایه برداری و پاکسازی پوست | لیفت صورت

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • جوانسازی پوست | لایه برداری و پاکسازی پوست | لیفت صورت
 جوانسازی پوست | لایه برداری و پاکسازی پوست | لیفت صورت

لایه برداری ، پاکسازی و لیفت صورت خدمات جوانسازی پوست کلینیک سیب سبز

نشانه های پیری در پوست از حدود ۲۵ سالگی بصورت تدریجی در پوست ما پدیدار می شوند! به مرور پوست خشکتر می شود، تیره گیهایی در نواحی مختلف بوجود می آیند، استحکام و سفتی خود را از دست می دهد. همینطور از این سنین بتدریج پوست ما کشسانی خود را از دست میدهد و با بالا رفتن سن سرعت این اتفاق بیشتر می شود. متخصصان پوست و موی کلینیک سیب سبز در تلاش هستند تا با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها خدمات جوانسازی پوست، پاکسازی پوست ، لایه برداری پوست و لیفت صورت را به بهترین شکل انجام دهند. در ادامه درباره خدمات ما بیشتر بدانید…

 همانطور که میدانید متاسفانه شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران باعث مشکلات فراوانی برای عموم مردم شده است، کلینیک سیب سبز تهرانپارس از ابتدای اپیدمی در ایران و بعد از بازگشایی با استفاده از شیوه های علمی تائید شده و پروتکل های موجود اقدام به ضد عفونی کل سطوح کلینیک و دستگاه ها و تجهیزات نموده است. پرسنل و پزشکان متخصص دپارتمان پوست و جوانسازی این کلینیک، آموزش های لازم برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را دیده اند و در این راستا عمل میکنند. ضمن اینکه تمامی مواد مصرفی مورد استفاده در این کلینیک استریل و ضدعفونی شده هستند و برای تمامی مشتریان عزیز، کیت های یکبارمصرف استفاده خواهد شد.

جوانسازی پوست صورت با لیزر

یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی انجام جوانسازی با لیزر است. این روش یک از راه های جوان سازی پوست می باشد. همانطور که میدانید این روش در سالهای اخیر طرفداران بسیاری پیداکرده.

این روش می تواند پوست را به حالت جوانی خود بازگرداند و عوارضی مانند کهیر پوستی، اثرات ناشی از نور آفتاب، چین و چروک های پوستی، شل شدگی و افتادگی پوست صورت را کاهش دهد و پوست مارا جوان و شاداب نگه دارد.

با توجه به استفاده از لیزر در این روش، برای جوانسازی پوست، پوست تازه ساخته خواهد شد، پوست ساخته شده کلاژنهای جدیدی دارد همچنین باعث میشود قوام پوست بهتر شده و چروکهایی ریز آن از بین برود و چروکهای عمیق کمتر شود.

برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید

امروزه به لطف تکنولوژی های برتر در زمینه پوست مهم نیست شما چند سال دارید! می توان پوست ۲۵ سالگی را حفظ کنیم و از شادابی و زیبایی آن لذت ببریم. اگر به مباحث جوانسازی پوست علاقه مند هستید حتما مقالات تکمیلی ما در قسمت مقالات آموزشی را مطالعه کنید. پیشنهاد ویژه ما مقاله ” هیدرودرمی چیست ” است، حتما مطالعه کنید.

لایه برداری پوست با روش میکرودرم

دستگاه میکرودرم ابریشن کریستالهای ریز آلمینیوم هیدروکساید را به سمت پوست پرتابکرده وهمزمان با مکش قوی پودر های پاشیده شده بر روی پوست را برمی دارد یا وکیوم می کند، به این ترتیب لایه سطحی پوست سائیده وتراشیده میشود در واقع با این دستگاه یک نوع لایه برداری در سطح پوست انجام میشود. ا

لبته میزان لایه برداری و عمق لایه ای از پوست که باید برداشته شود بر حسب پوست بیمار و مهمتر مشکل بیمار تفاوت دارد لذا با این دستگاه میتوان سه نوع لایه برداری انجانم داد خفیف ، متوسط و شدید.

با لایه برداری بوسیله ی دستگاه میکرودرم ، پوستی همچون مخمل نرم و صاف و برّاق خواهید داشت. این روش جوانسازی بسیار سریع جواب می‌دهد و تنها عوارض آن، سرخی ناچیزی است که برای چند ساعت آن هم روی پوست های حساس به جا می ماند.

می توان گفت که میکرودرم ابریژن برای پوست دوای هر دردی به شمار می رود. ابتدا این روش تنها برای صورت به کار می رفت اما امروزه استفاده از دستگاه میکرودرم حرفه ای برای همه نقاط بدن، از گردن گرفته تا سینه، دست ها، ران پا و… رایج شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر صفحه خدمات لایه برداری با روش میکرودرم را ببینید.

 رزرو وقت برای لایه‌برداری پوست

چرا به جوانسازی پوست نیاز داریم؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلاً پیری پوست چیست و چرا ما باید به فکر مراقبت و جوان سازی پوست دست و صورتمان باشیم. برای پاسخ این سوال باید با پوست بدن انسان آشنا شویم. پوست لایه‌ای بسیار نازک و حساس است که روی بافت‌های چربی و عضلانی بدن ما قرار گرفته است. پوست یکی از بزرگترین اعضای بدن است، بافت زنده ای که با ۲ مترمربع سطح در تمام بدن گسترده شده و با موها و ناخن‌ها تکمیل شده است. پوست انسان درست مثل یک موجود زنده مدام در حال تغذیه و بازسازی و ریزش است. پوست حتی به سبک زندگی ما واکنش نشان می‌دهد. برای مثال دست یک کارگر زبر و زمخت می‌شود تا پوست مقاومت بیشتری داشته باشد. ادامه این مطلب را در مقاله های آموزشی مطالعه کنید.

جوانسازی پوست در کلینیک سیب سبز

جوانسازی پوست صورت با دستگاه آر اف فرکشنال ( RF فرکشنال )

جوانسازی پوست صورت با دستگاه آر اف ( RF ) یکی از جدیدترین تکنولوژی های امروزی است که مورد استقبال قرار گرفته. در این روش که برای لیفت صورت بدون جراحی می باشد، از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود.

در این روش از امواج نوری استفاده نمی‌شود. از امواج ار اف فراکشنال که توسط دستگاه دو قطبی رادیوفرکوئنسیِ غیرتهاجمی تولید می‌شوند، استفاده می‌شود. این امواج لایه‌ی خارجی و میانی پوست را هدف قرار می‌دهند و موجب تحریک پوست برای آغاز فرآیند‌های طبیعی بازسازی پوست می‌شوند. در نتیجه لایه‌ی جدیدی روی پوست تشکیل شده و میزان تولید کلاژن و الاستین در پوست افزایش می‌یابد. شخص نهایتا ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تری پیدا می‌کند.

برای درمان ناهمواری روی پوست، برای درمان چروک های صورت ، درمان جاهای جوش و همچنین آفتاب سوختگی از روش آر اف فرکشنال استفاده می شود.

دیگر روش های جوانسازی و نگهداری پوست در سیب سبز

تزریق بوتاکس

بوتاکس یک پروتئین مشتق شده از سم بوتولیسم می‌باشد. که جهت به حداقل رساندن و یا صاف کردن خطوط و چین و چروک روی صورت در زیر پوست تزریق میگردد. با تزریق دوز کمی از بوتاکس در واقع قسمتی از عضلات صورت را فلج میکنند تا باعث صافی و یک دستی صورت گردد. بوتاکس در طی سالها محبوبیت بسیاری به دست آورده است. از دلایل این امر صورت تهاجمی کمتر و نتایج قابل قبول و فوری تزریق بوتاکس می باشد. به خاطر عوارض کم تزریق بوتاکس که معمولاً ظرف ۲۴ ساعت از بین می روند. این روش جایگاه بسیار خوبی را نزد کسانی که مایلند در کوتاهترین زمان ممکن صورتی صاف و یک دست به دست آوردند پیدا کرده است.

مزوتراپی و لیپوزوم

مزوتراپی صورت یک جراحی زیبایی نیست. روش نسبتاً درمانی است که شامل وارد کردن محلولهای خاص آمینواسید و ویتامین در لایه میانی پوست صورت شماست. مزوتراپی صورت شامل تکنیکهای بسیار ساده میباشند که اصلاً دردناک نیستند. لیپوزوم مانند یک حباب کروی شکل بسیار ریز است که از لایه شاخی و مرده پوست عبور میکند و به مهمترین بخش پوست یعنی درم میرسد.داخل این حباب مواد موثر مراقبتی مانند کیوتن،انواع ویتامین ها ،مرطوب کننده ها و تحریک کلاژن سازی جاسازی میشوند.

نخ لیفت صورت و گردن

کشیدن پوست به همراه قرار دادن نخ در پوست، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است. در نتیجه پوستی لطیف، طبیعی و زیبا حاصل می‌شود. در این روش از نخ های مخصوصی استفاده می کنند. این نخ‌ها استریل بوده و قابلیت جذب در پوست را دارند.این نخ ها در زیر پوست قابل رویت نمی باشند. زمانی که نخ ها در جای خود قرار گرفتند، فرایند کلاژن سازی طبیعی پوست و سلول سازی با اثر جذب شدن نخ در بدن فعال تر می شود.

تزریق چربی

امروزه تزریق چربی در اکثر نقاط جهان یک تکنولوژی مفید و پرکاربرد در علم پزشکی و زیبایی محسوب می گردد .اکثر خانم ها ترجیح می دهند در ناحیه گونه یا لب ها برجستگی داشته باشند. این برجستگی ها در نقاط خاص است که موجب زیبایی بیشتر می گردد. برای تزریق چربی، چربی از ناحیه ای از بدن که نیازی به حضور چربی ندارد برداشته شده و به صورت تزریق می شود.

انتخاب روش مناسب و اقدام برای جوانسازی پوست

همین حالا با مشاور متخصص پوست و مو در کلینیک سیب سبز تهرانپارس تماس بگیرید. با انتخاب روش درست و اصولی مختص پوست خود، علاوه بر حل مشکلات احتمالی پوست خود، جوانسازی و پاکسازی پوست خود را آغاز کنید .

تماس با مشاور متخصص زیبایی پوست

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع