ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین راه لاغری و تناسب اندام کدام است؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین راه لاغری و تناسب اندام کدام است؟
 بهترین راه لاغری و تناسب اندام کدام است؟

اگر شما هم به لاغری و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید حتماً به دنبال بهترین رژیم لاغری و یا راه های سریع لاغری و تناسب اندام گشته‌اید. زندگی ماشینی، تحرک کم، مواد غذایی حاوی هورمون و مصرف غذاهای چرب و فست بود از اصلی‌ترین عوامل چاقی در جامعه ماست. تحقیقات نشان داده است که بیش از ۴۰٪ جمعیت ما مشکل اضافه وزن و چاقی دست به گریبان است.

در چنین اوضاعی طبیعی است که همه بدنبال فرمول جادویی تناسب اندام باشند. درست است که قرص های لاغری به وفور پیدا می‌شوند، و انواع و اقسام دستگاه‌های لاغری موضعی در کلینیک‌های زیبایی وجود دارد، اما با این حال همچنان رسیدن به لاغری و تناسب اندام نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش شماست.

در واقع با ترکیبی از اراده و تلاش فردی، ورزش، رعایت رژیم غذایی و بهره گیری از مشاوره و خدمات تخصصی زیبایی می‌توان به تناسب اندام ایده‌آل رسید. مثل هر کار دیگری، اول باید واقعاً بخواهید که لاغری و تناسب اندام برسید. شاید بدنبال دستور لاغری جادویی باشد و یا بخواهید از رازهای تناسب اندام و لاغری سر دربیاورید. بهرحال درست آمده‌اید و اولین قدم کسب آگاهی است. در این مطلب می‌خواهیم مهمترین مسائل مربوط به لاغری را مطرح کنیم و شما را با خدمات کلینیک سیب سبز آشنا سازیم.

 

لاغری و تناسب اندام چیست؟

پیش از صحبت درباره روش های لاغری و تناسب اندام بهتر است تعریف درستی از این موضوع داشته باشیم. تناسب اندام یعنی چه؟ بطور کلی  منظور از لاغری و تناسب اندام از بین بردن چربی های اضافی بدن متناسب با وزن و اندازه اندام شما. اغلب افراد فکر می‌کنند برای رسیدن به اندامی متناسب باید دستور لاغری ویژه‌ای داشته باشند و یا مدتهای طولانی ورزش کنند و رژیم غذایی خاصی را اجرا نمایند.

اما فرایند چربی سوزی بدن چندان پیچیده نیست و حتی با یک حرکت ورزشی ساده و معمولی مثل درجا زدن و یا دویدن نیز بافت چربی از عضله جدا شده و به انرژی سوخت و ساز تبدیل می‌شود. بنابراین قدم اول این است که ذهنیت خود را راجع به تناسب اندام و رسیدن به وزن مناسب اصلاح کنیم. در واقع راز لاغری سریع این است که شما باور کنید می‌توانید با فعالیت مستمر و مراقبت از تغذیه و بدن خود در مدت مشخص به تناسب اندام برسید. تناسب اندام البته فقط به معنی لاغری نیست! معنای اصلی تناسب اندام فیزیولوژیک است.

یعنی کارکرد مناسب قلب، گردش خون، ریه‌ها و عضلات با توجه به سن و سال و ویژگی‌های بدنی هر فرد.

عوامل موثر در لاغری و تناسب اندام

خب حالا که تناسب اندام را تعریف کردیم وقتش است که بدانیم چه عواملی در رسیدن به لاغری تاثیرگذار هستند. در واقع بهترین روش لاغری همان روشی است که همه عوامل موثر در تناسب اندام را داشته باشد.

اصلی‌ترین عوامل موثر در تناسب اندام این موارد هستند:

تغذیه

 تغذیه یکی از عوامل موثر در تناسب اندام است. رژیم غذایی شما باید در جهت سلامتی باشد. غذا را باید برای قوتش خورد نه بخاطر هوس و شکم‌پرستی. هر وقت گرسنه شدید غذا بخورید. رژیم غذایی شما باید کم شکر و کم کالری باشد. همچنین خوردن کربوهیدرات را محدود کنید. قند و نشاسته باعث چاقی شما می‌شود.  نان، سیب‌زمینی، پاستا، ماکارانی و از این قبیل چیزها را از وعده شام حذف کنید. از چربی‌های طبیعی استفاده کنید مانند روغن زیتون، کره، ماهی و تخم مرغ. فست فود و غذاهای ناسالم را فراموش کنید. نوشیدنی های صنعتی که دارای مواد افزودنی و شیرین کننده هستند روند چربی‌سوزی را کند می‌کنند. تا حد امکان از نوشیدنی های طبیعی و دست ساز خود استفاده کنید. عرقیات ایرانی مانند شربت سکنجبین می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

ورزش

می‌دانید راز رسیدن به لاغری و تناسب اندام چیست؟ ورزش و تحرک. کسی که قلب و ریه و کبد و… سالمی دارد می‌تواند به تناسب اندام برسد و در سالیان طولانی آنرا حفظ کند. فکر نکنید منظور از ورزش حتماً ورزش حرفه‌ای و در باشگاه است، نه. ورزش های ساده ای مثل پیاده روی، دویدن، تمرین های کششی و هوازی و یوگا هم کافی است. اگر بطور مرتب روزانه نیم ساعت تا دو ساعت ورزش کنید اثرات معجزه‌آسای آنرا در تناسب اندام خود می‌بینید. در حقیقت راز لاغری سریع همین است. روی حفظ تعادل خود در تمرین‌های مختلف کار کنید. قدرت عضلانی شما به تقویت استقامت قلبی – عروقی هم منجر می‌شود که برای حفظ سلامتی شما بسیار اهمیت دارد.

تفکر مثبت

می‌گویند هر تغییری ابتدا باید در ذهن اتفاق بیفتد. لاغری شکم و رسیدن به تناسب اندام هم همینطور است. شما اول باید نگرش مثبت داشته باشید. خودتان را دوست داشته باشید و باور کنید که می‌توانید به وزن و اندام ایده‌آل برسید.

چه کسی می‌تواند تناسب اندامش را حفظ کند؟ کسی که حالش خوب باشد. کسی که نیمه پُر لیوان را در زندگی ببیند. چه کسی می‌تواند به شما احساس شادابی، سرزندگی، روحیه مثبت بدهد غیر از خودتان؟ وقتی فکر کنید در حالت ایده‌آل هستید و یا دارید تلاش می‌کنید که به لاغری برسید اعتماد بنفس مضاعف پیدا می‌کنید. پس قدم اول حتی در بهترین روش لاغری هم همین است که باور شما مثبت‌گرا باشد.

خطر نکنید

متاسفانه در سالهای اخیر تبلیغات زیادی روی شیوه های معجزه آسای تناسب اندام و رژیم های لاغری شده است. قرص ها و پودرها و معجون ها و… که قرار است معجزه کنند و یک ماهه شما را به وزن دلخواه برسانند! بهتر است مراقب این تبلیغات باشید و خودتان را گرفتار روشهای غیراستاندارد نکنید.

یک رژیم لاغری غلط هم ممکن است شما را به دردسر بیندازد. این روزها همه جا پر از مطالبی راجع به لاغری و تناسب اندام است: راه های سریع لاغری، راز لاغری سریع، بهترین رژیم لاغری شکم، دستور لاغری جادویی و… باید مراقب باشید و حتماً رژیم لاغری را انتخاب کنید که از سوی پزشکان و متخصصان تغذیه تایید شده باشد. رژیم لاغری سریع ممکن است با کاهش شدید کالری شما را به تحلیل عضلانی برساند. از دیگر عواقب رژیم های غلط می‌توان به اختلالات کبد، کلیه و دستگاه گوارشی اشاره کرد.

خواب کافی، دوری از استرس

داشتن خواب کافی و مناسب در ایجاد تعادل و تناسب اندام شما موثر است. اگر بتوانید الگوی ۸ ساعت خواب مفید را در شبانه روز رعایت کنید خوب است. در بیشتر راه های سریع لاغری و تناسب اندام هم به مساله خواب اشاره شده است. همچنین دوری از استرس و نگرانی و حفظ آرامش خیال در طول دوره درمان و پس از آن بسیار مهم است.

ترکیب بدنی

ترکیب بدنی شما در نوع رژیم لاغری و رسیدن به تناسب اندام موثر است. میزان چربی بدن شما باید دقیقاً محاسبه شود. می‌دانید که وزن عضلات بیشتر از چربی است، بنابراین اندازه گیری ترکیب بدنی موقع ارزیابی سطح تناسب اندامتان حتی مهم تر از وزن بدن شماست. در علم پزشکی، ترکیب بدنی از طریق معادله شاخص توده بدن (BMI) قابل محاسبه است، به علاوه که می‌توان از انواع دیگری از تست های آمادگی جسمانی یا حرفه ای پزشکی استفاده کرد تا به رقم دقیق رسید. بنابراین درصد چربی بدن در مقایسه با وزن بدن معیار بهتری برای سنجش تناسب اندام خواهد بود. پس اگر فرد لاغری را دیدید که چربی اضافی دارد تعجب نکنید چون با توجه به شاخص توده بدن کاملاً طبیعی است.

خدمات ویژه لاغری و تناسب اندام

حالا که با عوامل موثر در تناسب اندام آشنا شده‌اید بهتر است از خدماتی صحبت کنیم که در کلینیک سیب سبز در زمینه تناسب اندام انجام می‌شود:

درمان چاقی موضعی با دستگاه کویتیشن CAVITATION

کویتیشن یکی از روش های بدون جراحی جدید است که در اروپا ابداع شده است. در این روش نوین، بافت چربی‌ها با استفاده از امواج فراصوت (اولترا ساند) بصورت موضعی آب می‌شوند و چون بدون بی‌هوشی و جراحی است فرد بدون بستری و یا نیاز به طی کردن دوران نقاهت می‌تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد. کویتیشن درواقع سلول‌های چربی را می‌شکند و از این طریق آنها را از بین می‌برد. در واقع امواج صوتی با فرکانس بالا روی چربی های سلولی (تری گلیسرید) اثر می‌گذارد و دیواره آنها را از بین می‌برد. به این ترتیب چربی درون سلولی تخیه شده و توسط کلیه‌ها و آنزیم‌های سیستم گوارشی دفع می‌شود.

روش کویتیشن به شدت با متبولیسم و سوخت و ساز بدن سروکار دارد. کاهش سطح چربی بدن در این روش قابل محسوس و در هر جلسه قابل مشاهده است. در طول دوره درمان باید از آب و مایعات فراوان استفاده کنید که کمبود آب سلول‌های جبران شود. درمان چاقی موضعی Cavitation از جمله روش‌های بسیارماندگار است چرا که اثر آن باقی می‌ماند و چربی‌های دفع شده دیگر جایگزین نمی‌شوند. اگر به دنبال روشی مطمئن برای درمان چاقی موضعی هستید، با مشاوران کلینیک سیب سبز در مورد کویتیشن مشورت کنید.

مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی

حتماً تا به حال درباره عمل لیپوساکشن و معایب و خطرات آن چیزهایی شنیده‌اید. مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی در واقع جایگزین مناسبی برای لیپوساکشن است در لاغری‌های موضعی. به خصوص مزوتراپی برای از بین بردن چربی‌های اضافی ران‌ها، شکم و پهلو مناسب است. روش مزوتراپی از آنجا بوجود آمد که دانشمندان دارویی کشف کردند که با تزریق آن بافت چربی سلول حل می‌شود و از بین می‌رود. بنابراین مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی هم جزو روش های موثر لاغری موضعی قرار می گیرد که بدون درد و بی‌حسی انجام می‌شود و دوران نقاهت یا بستری خاصی هم ندارد.

می‌توان مزوتراپی را یکی از راه های سریع لاغری و تناسب اندام حساب کرد. اگر از سلولیت رنج می‌برید هم مزوتراپی درمان مناسبی برای آن خواهد بود. این روش با توجه به حجم چربی و توده بدنی شما زیرنظر پزشک متخصص انجام می‌پذیرد.  در مزوتراپی لاغری مواد داروئی، ویتامین های لازم و عصاره گیاهان داروئی به زیر پوست تزریق می‌شود و بر سلول های چربی اثر می‌گذارد.

کاهش وزن و سایز عمومی بدن ALICE

بیشتر افراد در مقابل ورزش کردن مقاومت درونی دارند  آنرا کار سختی می‌دانند. در واقع ورزش خودش به تنهایی بهترین روش لاغری محسوب می‌شود. حالا اگر کسی به جای شما ورزش کند و فایده‌اش به شما برسد چطور؟ دستگاه Alice یک شبیه‌ساز (سیمولاتور) ورزشی است که دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. پس از انالیز بدن شما، تمرینات اختصاصی برای لاغری موضعی (مثلا دور کمر) اندام های شما ارائه می‌شود.

این دستگاهی است که می‌تواند چربی را به عضله تبدیل کند. برای مثال پس از چند جلسه کاهش وزن و سایز بدن با Alice شما می‌توانید کاهش حجم چربی را حس کنید و یا متوجه شوید که کمرتان باریک شده است. به علاوه این دستگاه دارای اشعه مادون قرمز است که متابولیسم بدن را بالا می‌برد و چربی سوزی را سرعت می‌بخشد.

کاهش وزن و سایز عمومی بدن با دستگاه Alice یکی از راه های لاغری و تناسب اندام است که می‌توانید روی آن حساب کنید. بطور خلاصه عملکرد این دستگاه به این ترتیب خواهد بود : افزایش گردش خون در موضع مورد نظر، افزایش میزان اکسیژن سلول ها و بالا رفتن سوخت و ساز و در نهایت افزایش متالولیسم و دفع چربی های زائد.

درمان سلولیت و فرم دهی بدن با LPG

بطور قطع سلولیت یکی از عوامل اصلی مراجعه خانم‌ها به کلینیک زیبایی و تناسب اندام است. سلولیت در اثر زایمان و یا چاقی در برخی از اندام ها بوجود می آید.  سلولیت چربی ها جمع شده در اندام هایی مثل باسن و ران هاست که بافت مرده هستند و به حالت پوست پرتقالی در‌آمده اند. سلولیت در بافت های زیرعمقی پوست ایجاد می شود. دستگاه LPG از جمله روش های موثر از بین بردن سلولیت است چرا که با روش اندرمولوژی روی بافت های عمقی پوست اثر می‌گذارد. با استفاده ازین روش، بافت های چربی جمع شده از بین می‌رود و سطح بیرونی پوست صاف می‌گردد.

درمان سلولیت و فرم دهی بدن با LPG سلول های ساکن و انباشته شده چربی را حرکت می‌دهد و وارد روند سوخت و ساز طبیعی می‌کند. در واقع  با افزایش جریان گردش خون زیر پوستی ، افزایش تخلیه لنفاوی و حرکت دادن چربی زیر پوست،  چربی‌ها سیال شده و سوخت و ساز سلولها در موضع  موردنظر زیاد می شود. بنابراین بدن در موقع نیاز به مصرف چربی، از این چربی‌های سیال شده استفاده می کند و در نتیجه لاغری موضعی اتفاق می‌افتد. نکته جالب اینجاست که، انجام روش اندرمولوژی دردناک نیست، بلکه برعکس به شما حس مطلوب ماساژ عمیق را خواهد داد. اگر می‌خواهید برای همیشه از شر سلولیت خلاص شوید با مشاوران کلینیک سیب سبز تماس بگیرید

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع