ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین دستگاه لیزر

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین دستگاه لیزر
 بهترین دستگاه لیزر

بهترین دستگاه لیزر

 

بهترین دستگاه لیزر: امروزه دیگر کمتر کسی از روش‌های سنتی مثل اپیلاسیون، کرم‌های موبر و ژیلت، برای رفع موهای زائد استفاده می‌کند. لیزر جای تمام این روش‌ها را گرفته است؛ در واقع لیزر موهای زائد یک روش‌ دائمی برای از بین بردن موهای زائد است. مسلما هیچ کس دوست ندارد.

به طور مرتب با کرم و ژیلت سر و کار داشته باشد، یا طور منظم برای اپیلاسیون به سالن‌های زیبایی به برود. لیزر بین هشت تا ۱۰ جلسه کار شما را برای همیشه راحت می‌کند! به طور کلی، کاری که لیزر انجام می‌دهد این است که نور بسیار غلیظ را به فولیکول‌های مو می‌زند، سپس رنگدانه موجود در فولیکول‌ها نور را جذب می‌کند و مو را از بین می‌برد.

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا
بهترین دستگاه لیزر

برای کدام نواحی می‌توانید از لیزر استفاده کنید؟

هر جایی که شما فکر می‌کنید نباید مو وجود داشته باشد، می‌تواند لیزر شود! معمولا لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، پا، چانه، کمر، بازو، زیر بغل، بیکینی و سایر نواحی مفید است. شاید بیشتر افرادی که از لیزر استفاده می‌کنند زنان باشند، اما به این معنا نیست که مردان نمی‌توانند از این امکان استفاده کنند، معمولا اکثر مردان برای از بین بردن موهای زائد بدن، پشت گردن و خط ریش، لیزر را انتخاب می‌کنند.

بهترین دستگاه لیزر کدامند؟

بهترین لیزر براساس مشخصات خاص خود شما انتخاب می‌شود. به عواملی مثل رنگ پوست و میزان ضخامت موهای شما بستگی دارد. اما در این مقاله، ما انواع لیزر را بررسی می‌کنیم، ویژگی هر کدام را می‌گوییم و در نهایت سربلندترین و خوش‌نام‌ترین لیزر را معرفی می‌کنیم.

  1. دستگاه لیزر الکساندرایت

شاید اسم این لیزر را زیاد شنیده باشید، الکساندرایت یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این نوع لیزر برای افرادی که رنگ پوست روشن دارند، بسیار ایده­آل است. طبق تحقیقات انجام شده، ادعا می‌شود که الکساندرایت به نسبت سایر لیزرها، به میزان کمتری آسیب می‌زند. دلیل این که آسیب کمتری به پوست وارد می‌شود، این است که طول موج لیزر کوتاه‌تر است و به عمق نفوذ نمی‌کند.

بهترین دستگاه لیزر
دستگاه‌های لیزر موهای زائد

 

و دقیقا به همین دلیل طول موج کوتاه‌تر، ممکن است جلسات بیشتری طول بکشد تا درمان موهای زائد به صرت دائمی حاصل شود. یک نکته بسیار قابل توجه در مورد این لیزر وجود دارد؛ درمان موهای زائد با الکساندرایت، حتی اگر دائمی نباشد، ماندگاری آن بسیار بیشتر از هر روش دیگر برای از بین بردن موها مانند اپیلاسیون، ژیلت یا کرم است.

  1. دستگاه لیزر دایود

معمولا لیزر دایود در برابر لیزر الکساندرایت مقایسه می‌شود و احتمالا اکثر افراد همین دو نوع لیزر را شنیده‌اند. لیزر دایود طول موج بیشتری دارد و در نتیجه بیشتر به  پوست نفوذ می‌کند. این لیزر برای افرادی که موهای زائد و رنگ پوست سبزه و تیره دارند بسیار موثر است. با افزایش پیشرفت در فناوری، تقریباً این یک روش بدون درد است.

در مقایسه با انواع دیگر دستگاه‌های لیزر، معمولا دایود به جلسات کمتری برای درمان نیاز دارد. البته ، تعداد جلسات در نهایت بر اساس مشخصات هر فرد متفاوت خواهد بود و بهترین کسی که می‌تواند تعداد جلسات را مشخص کند، پزشک یا اپراتور خواهد بود.

  1. دستگاه لیزر روبی

این نوع لیزر یکی از اولین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد است. امروزه کمتر از این داستگاه استفاده می‌شود، زیرا سرعت آن بسیار کندتر از سایر دستگاه‌ها است. تقریبا روی موهای تیره اثری ندارد، اما برای پوست و موهای روشن و نازک عملکرد بهتری است. طبق تحقیقاتی که در مورد عوارض این نوع لیزر صورت گرفته است؛ شاید برخی از عوارض جانبی را تجربه کنید.

به ندرت ممکن است که رنگدانه‌های پوست انرژی نور زیادی را جذب کنند و تاول ایجاد شود (سوختگی با لیزر). اگر همچین چیزی پیش بیاید، بدون درمان خاص بهبود می‌یابد و موقتی است.

بعضی اوقات سلول‌های رنگدانه‌ای (ملانوسیت‌ها) ممکن است آسیب ببینند و لکه‌های پوست تیره (هایپرپیگمانتاسیون) ایجاد شود.

همه افراد این عوارض را تجربه نخواهند کرد و افراد واکنش متفاوتی نسبت به لیزرهای مختلف نشان می‌دهند. از آنجا که پوست تیره به راحتی نور را جذب می‌کند، افرادی که پوست تیره‌تری دارند بیشتر در معرض سوختگی هستند، اما استفاده از لیزر مناسب برای جلوگیری از این امر مهم است.

 

  1. دستگاه لیزر اندیاگ

این لیزر، لیزر سنگینی است. برای کسانی که موهای ضخیم و پوست تیره تری دارند، بهترین نوع لیزر است. اما  برای افرادی که پوست روشن و موهای نازک‌تری دارند، از اثر کمتری برخوردار است. بنابراین افرادی که پوست روشن دارند، باید دستگاه لیزر متفاوتی را انتخاب کنند.

از بین همه انواع دستگاه لیزر، لیزر اندیاگ دارای طولانی‌ترین طول موج است؛ بنابراین، نسبت به لیزرهای دیگر، کمی ناراحت کننده‌تر است و درد بیشتری دارد. اما خبر خوب چیست؟! ممکن است اکثر لیزرها اثرات دائمی و همیشگی داشته باشند، اما احتمال دائمی بودن لیزر اندیاگ بیشتر است و دقیقا به این دلیل که قدر نفوذ بالاتری دارد. این لیزر به قسمت انتهایی ریشه مو می‌رسد و پس از چندین جلسه آن را برای همیشه از بین می‌برد.

 

  1. دستگاه لیزر IPL (Intense Pulsed Light)

معمولا IPL در دسته لیزرها قرار می‌گیرد، اما در واقع IPL لیزر نیست. IPL فقط یک نور است و همانطور که از اسم آن مشخص است، از نور پالس شدید برای آسیب رساندن به فولیکول‌های مو استفاده می‌شود؛ این کار در IPL به همان روشی صورت می‌گیرد که در سایر لیزرها استفاده می‌شود. طول موج و سطح قدرت را می‌توان بر اساس نیازهای فرد، رنگ پوست و ضخامت مو تنظیم کرد.

حالا که با انواع لیزر آشنا شدید و می‌توانید تشخیص بدید چه نوع لیزری برای چه نوع پوستی مناسب است؛ ممکن است بگویید دو یا سه نوع از لیزرها برای من مناسب است؛ حالا باید کدام را انتخاب کنم؟!

 

بهترین دستگاه لیزر دستگاه‌های لیزر کدام‌اند؟

شاید اسم لیزرهای زیادی را به عنوان بهترین لیزر شنیده باشید. در این قسمت قصد داریم جدیدترین دستگاه‌های لیزر و بهترین‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

دستگاه لیزر الکس اندیاگ Dual Accento Laser))

این دستگاه سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین دستگاه برای رفع موهای زائد است. دستگاه الکس اندیاگ، در صنعت لیزر یکه‌تاز میدان است! زیرا ۲ طول موج استاندارد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پالس طولانی الکساندرایت و اندیاگ با انرژی مناسب و سیستم خنک کننده قوی، بهترین دستگاه است که در طی سال‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده است.

شواهد و تحقیقات بالینی صورت گرفته، باعث شده تا این دستگاه در سطح جهانی شناخته و حمایت شود. لیزر الکس اندیاگ، علاوه بر این که برای از بین بردن موهای زائد بهترین است؛ برای لکه‌های به وجود آمده در اثر نور خورشید، جوان سازی پوست، اصلاح رنگدانه، ضایعات عروقی و سفت شدن نیز مناسب است.

لیزر Dual Accento  یا الکس اندیاگ، برای انواع پوست بی‌خطر است. همانطور که گفتیم، در سیستم خود دارای ۲ طول موج لیزر است و شامل لیزر ۷۵۵ نانومتری الکساندرایت و لیزر ۱۰۶۴ نانومتری اندیاگ می‌شود. هر دو طول موج لیزر، بیش از ۲۰ گزینه درمانی مختلف را در کنار موهای زائد فراهم می‌کنند. بنابراین، با انتخاب این لیزر می‌توانید کارهای دیگری غیر از لیزر موهای زائد انجام دهید.

فناوری استفاده شده در این دستگاه بسیار پیشرفته و قوی است.

این سیستم تا ۱۰ هرتز قابلیت داردو  بسیار سریع عمل می‌کند. این دستگاه،  تنها دستگاه در جهان است که دارای یک دوربین ۵x HD است. بنابراین خیال‌تان راحت باشد که اپراتور حتی چیزهایی که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند را می‌تواند ببیند. این دستگاه، قابلیت این را دارد که اپراتور اندازه لیزر را تغییر دهد و برای نواحی بزرگ استفاده کند.

حتما این ویژگی سرعت شلیک را افزایش می‌دهد. با الکس اندیاگ شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کل بدن خود را لیزر کنید.

 

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بهترین دستگاه لیزر

همچنان الکساندرایت، محبوب‌ترین لیزر است! الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر انرژی را ساطع می‌کند و این میزان در طیف جذب ملانین است. ملانین کروموفور برای از بین بردن مو مورد هدف قرار می‌گیرد و این باعث شده است تا اکساندرایت کندلا، یک دستگاه عالی و کارآمد برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شود.

علاوه بر این، فقط لیزرهای کندلا از دستگاه خنک کننده دینامیکی CDC ، برای به حداکثر رساندن ایمنی و راحتی بیمار برخوردار هستند.

چندین گروه اثربخشی و عوارض جانبی لیزر الکساندرایت کندلا را برای از بین بردن موها بررسی کرده‌اند. بیشتر گزارش‌ها نشان می‌دهد که الکساندرایت برای انواع پوست تا حد زیادی اثرگذار است.

افرادی که پوست تیره دارند، ممکن است بعد از لیزر التهاب داشته باشند. بیشتر این عوارض موقتی هستند و بدون هیچ درمانی از بین می‌روند. لیزر نواحی که در معرض آفتاب نیستند، مانند زیر بغل، معمولاً عوارض بسیار کمتری نسبت به درمان نواحی که در معرض آفتاب هستند، مانند دست‌ها یا صورت خواهد داشت.

اگر تغییر رنگدانه‌ها در ناحیه درمان رخ بدهد، لیزر درمانی را به تأخیر می‌اندازد. برای این که شاهد تغییر رنگدانه‌ها نباشیم، یک راه وجود دارد و آن افزایش خنک‌کنندگی اپیدرم است. اکثر سیستم‌های الکساندرایت کندلا دارای مکانیسم‌های خنک‌کننده قابل تنظیم هستند. به کاربر اجازه می‌دهد مدت زمان تماس نوک خنک کننده با اپیدرم را افزایش دهد.

در حال حاضر، دستگاه الکس اندیاگ و اکساندرایت کندلا بهترین دستگاه‌هایی هستند که می‌توانستیم به شما معرفی کنیم. اما توجه داشته باشید قبل از انتخاب هر نوع لیزر و دستگاهی حتما با یک فرد متخصص مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان از بهترین مرکز لیزر تماس فرمایید.

https://www.webmd.com/beauty/laser-hair-removal#1

https://bimedis.com/a-item/alexandrite-lasers-bison-medical-dual-accento-1598304

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع