ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کاشت ابرو در شرق تهران

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کاشت ابرو در شرق تهران
 کاشت ابرو در شرق تهران

کاشت ابرو در شرق تهران

امروزه افراد زیادی به کاشت ابرو در شرق تهران علاقه دارند. برای راحتی شما عزیزانی که در این منطقه زندگی می کنید کلینیک زیبایی سیب سبز را معرفی می کنیم. در این کلینیک از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می شود. با توجه به داشتن کادری مجرب می توانید با اطمینان خاطر یکی از روش های زیبایی خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله روش ها و ویژگی های کاشت ابرو را توضیح می دهیم.در ادامه با سیب سبز همراه باشید.

کاشت ابرو با موی طبیعی چگونه انجام می‌شود؟

برای کاشت ابرو با موی طبیعی، از همان روش‌ها و تکنیک‌های کاشت مو استفاده می‌شود، ولی تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. از جمله این تفاوت‌ها میتوان به این اشاره کرد. که کاشت ابرو نسبت به کاشت مو به مراتب حساس‌تر بوده و نیازمند تجربه و تخصص بیشتری است. برای مثال خواب ابرو‌ها باید کاملا طبیعی و به سمت ابرو‌های طبیعی شخص باشد. تا در هنگام بلند شدن ابرو‌ها حالتی نامنظم و شلخته به خود نگیرد.

مدت زمان لازم کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو در حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در یک جلسه درمانی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود.

این پیوند در ابتدا بر روی یک ابرو کاشته‌شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود. و تا زمانی که بیمار از ابروی خود راضی باشد. در ادامه‌این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد.

می‌توان گفت این روش درمانی سریع وبدون درد است البته امکان ورم و کبودی در اطراف چشم‌ها برای چند روز پس ازعمل جراحی وجود دارد، اما بعد از یک هفته هیچ نشانه‌ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی‌شود.

مراحل انجام کاشت ابرو

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر و در بیشتر مواقع از بغل گوش گرفته می‌شوند. برای این کار در ابتدا یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌ کنند تا بخشی کوچکی از موهای سر را از قسمت عقب سربردارند و سپس موهای برداشته شده را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تقسیم می‌کنند.

سپس این پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به‌این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.

به دلیل اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می‌شود، این مو مانند موی خود بیمار رشد می‌کند. بنابراین باید آن را به‌طور مرتب اصلاح و تمیزکنید تا ظاهر طبیعی موهای ابروحفظ شود.

پس از کاشت ابرو شما می‌توانید بعد ازعمل آن را بر ظاهر خود مشاهده کنید. در ادامه طول کاشت ابرو در یک دوره می‌ریزد و پس از گذشت سه الی چهارماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از شش ماه شما می‌توانید نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو را مشاهده کنید.

کاشت ابرو در شرق تهران
کاشت ابرو در شرق تهران

گرافت‌های موی لازم برای کاشت ابرو با موی طبیعی از کجا گرفته می‌شود؟

این گرافت‌ها معمولا از بانک موی بالای گوش و یا پشت سر افراد که دارای مو‌های مناسبی برای قسمت ابرو هستند گرفته می‌شود و حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ گرافت مو نیاز است. ممکن است برای بعضی افراد این سوال پیش بیاید که آیا با برداشتن گرافت‌های مو از قسمت بانک مو این نواحی دچار طاسی میشوند؟ پاسخ این سوال منفی است، چراکه این مو‌ها به تعداد بسیار کم از نواحی و قسمت‌های مختلف گرفته میشوند و در مو‌های شخص به هیچ وجه قابل تشخیص نیستند و افراد با انواع مو‌های صاف و فر میتوانند این عمل را به سادگی انجام دهند.

عوارض کاشت ابرو

همانطور که اشاره شد این عمل عوارض خاصی ندارد و تنها مقداری کبودی در محل کاشت ممکن است به وجود بیاید که پس از گذشت یک هفته به حالت عادی خود بازمیگردد. لازم به ذکر است که نتیجه حاصل از عمل کاشت ابرو با مو‌های طبیعی تقریبا پس از شش تا هشت ماه قابل رویت است.

مزایای کاشت ابرو با مو‌های طبیعی نسبت به سایر روش‌ها چیست؟

در قسمت‌های گذشته به تعدادی از مزایای کاشت ابرو نسبت به روش‌هایی مانند تاتو اشاره کردیم در این قسمت به طور کامل با مزایای این روش آشنا شوید.

  • این روش شما را به طور دائمی از هرگونه روش دیگری برای پرکردن ابرو‌ها رها میکند.
  • ظاهر شما را تا حد زیادی بهبود بخشیده و این کار را به صورت کاملا طبیعی انجام میدهد.
  • این عمل بسیار کم‌خطر بوده و تقریبا عوارض خاصی به همراه ندارد و تنها یک هفته پس از انجام کاشت ظاهر شما به صورت طبیعی باز میگردد.
  • هزینه این عمل نسبت کاری که برای شما انجام میدهد هزینه‌ای معقول و منطقی است.

پیوند ابرو مناسب چه کسانی است؟

ابرو به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای صورت نقش مهمی را در زیبایی هر شخصی ایفا میکند؛ بنابراین اگر از روش‌هایی مانند هاشور یا تاتو یا حتی مداد و ریمل‌های ابرو برای پر کردن و ضخیم‌تر نشان دادن ابرو‌های خود استفاده میکردید، اکنون وقت آن رسیده تا با راهی طبیعی و موثر ابرو‌های خود را به شکل دلخواه خود درآورید و تغییرات شگرف این کار را بر روی قیافه خود ببینید.

بنابراین همه افرادی که قصد دارند تراکم ابرو‌های خود را به دلیل کم پشتی، خالی بودن در دیگر نواحی و عوامل دیگر، افزایش دهند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو با مو‌های طبیعی هستند.

هم‌چنین افرادی که در سانحه‌ای مانند آتش‌سوزی و یا تصادف قسمتی از ابروی آن‌ها ازبین رفته است، بهترین روش برای این افراد کاشت ابرو با مو‌های طبیعی میباشد.

دسته دیگر کسانی هستند که در گذشته از استفاده از روش تاتو استفاده کرده بودند، ولی اکنون از شکل و مدل تاتوی خود راضی نیستند و مایل به تغییر آن هستند، بهترین روش برای این افراد نیز کاشت ابرو با مو‌های طبیعی است.

کاشت ابرو در شرق تهران
کاشت ابرو در شرق تهران

اهمیت نحوه کاشت ابرو

کاشت ابرو یک روش بسیار ظریف و هنرمندانه است که در آن ابرو به ‏طور خاص برای هر فردی طراحی می ‏گردد. از طرفی زاویه رویش مو در ابرو بسیار مهم است و با زاویه رویش مو در سر خیلی تفاوت دارد. در هر نقطه از ابرو زاویه رویش هم نسبت به سطح پوست و هم نسبت به مکان قرارگیری آن متفاوت می‏ باشد. خواب و جهت کاشت ابرو باید کاملا رعایت شود تا پس از بلند شدن و رشد ابروها بصورت نامنظم و عمود بر روی پوست قرار نگیرد. زاویه و جهت رویش موها در ناحیه ابرو به سه بخش مختلف تاج، تنه و دم تقسیم می شود. به همین دلیل این عمل به دقت و تجربه بالایی نیاز دارد.

کاشت ابروی طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابروی طبیعی روشی بی‏ خطر و مطمئن برای کسانی می‏ باشد که به دلایل مختلف ابروهایشان از بین رفته و یا آسیب دیده‏ است. مانند افرادی که دارای اسکار یا شکستگی هستند. یا مدل ابروهای طبیعی ‏شان متناسب و ایده‏ آل نبوده کاندید خوبی برای این عمل می‏ باشند.

توصیه به افرادی که قبلا از روش های دیگر استفاده کرده اند

کسانی که قبلا از روش هایی مانند تاتو، هاشور، میکروپیگمنتیشن و … استفاده کرده اند؛ می توانند در زمان کاشت، کادر ابروها را به شکلی انتخاب کنند که تمام ناحیه زیرین را بپوشاند.

بهتر است چه زمانی برای پاک کردن تاتوی ابروی خود اقدام کنیم؟

در صورتی که مدل تاتوی ابروی خود را نمی پسندید. و مایل به تغییر فرم آن هستید توصیه می کنیم ابتدا کاشت ابرو را انجام دهید. و سپس برای روش های پاک کردن تاتو اقدام نمایید. زیرا روش های لیزری و یا لایه برداری جهت ریموو ابرو به پوست این ناحیه آسیب می رسانند. مدت زمان بهبود آن چند ماه طول می کشد. باید چندین جلسه متوالی انجام شود در نتیجه عمل کاشت ابرو ناخواسته به تعویق می افتد.

تفاوت کاشت ابرو در خانم ها و آقایان

کاشت ابرو هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می شود. نکته که اهمیت دارد این است که در کاشت ابروی خانم ها کادر صاف و خط دار برای زیبایی چهره مدنظر است اما برای آقایان با کمی ضخامت، پراکندگی و نامنظم کاشت انجام می شود تا حالت طبیعی و چهره مردانه حفظ شود.

سن مناسب

معمولا کاشت ابرو برای افراد بین ۱۸ تا ۲۵ سال انجام نمی شود مگر در موارد خاصی که فرد با تایید پزشک نیاز به انجام آن داشته باشد.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو با استفاده از موی طبیعی خود شخص و با ظاهری کاملا طبیعی انجام می‏ گیرد. الگوی کاشت ابروی طبیعی با توجه به سلیقه و نظر فرد و همچنین فرم صورت و سن وی توسط پزشک متخصص پوست تعیین می‏ شود، و پس از آن مراحل عمل تحت بی‏ حسی موضعی و بدون ناراحتی انجام می ‏شود.

روش کاشت ابرو

در کلینیک سیب سبز کاشت ابرو به روش FUT انجام می گردد. در این روش یک نوار باریک از بانک موی فرد (پشت سر) برداشته می‏ شود و به واسطه این برش پشت سر بخیه می خورد. بعد از مراحل جداسازی و کات زدن، موها در ناحیه کادر ابرو کاشته می شوند. پس از دو هفته بخیه کشیده می شود و جای آن کاملا بهبود می یابد.

نحوه استفاده از بانک کاشت ابرو

از آنجایی که موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر گرفته می‌شوند، یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب برداشته و سپس این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد. باید توجه داشت که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.

میزان زمان برداشت فولیکول

حدوداً یک چهارم زمان عمل برای برداشت فولیکول ‏های مو صرف می‏ شود.

تعداد گرافت ‏ها

تعداد گرافت ‏های برداشت‏ شده بسته به مدل و تراکم ابرو برای هر فرد متفاوت است معمولاً ۱۰۰۰ الی ۱۳۰۰ ریشه‏ مو برای هردو ابرو برداشته می‏ شود.

اهمیت نحوه ایجاد شکاف محل قرار دادن موها

به‌وسیله سوزن مخصوص، صدها شکاف خیلی کوچک با دقت فراوان در ناحیه ابرو ایجاد می ‏شود. قطر این منافذ باید خیلی کوچک انتخاب شود، اگر منافذ بزرگ باشد، خروجی موهای ابرو حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می‏ کند. محل قرار دادن موهای کاشته‏ شده باید خیلی نزدیک بهم و بسیار پرتراکم باشد به‏ طوری که پوست زیر موهای ابرو دیده نشود.در این جلسه درمانی معمولاً بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود.

کاشت ابرو در شرق تهران
کاشت ابرو در شرق تهران

ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش موهای کاشته‏ شده طبیعی است زیرا مانند کاشت مو در ناحیه سر، گرافت‏ های مو در ناحیه ‏ی ابرو، طی چند هفته بعد از کاشت شروع به ریزش می‏ کنند.

مشابه کاشت مو، اکثر موی کاشته شده در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد. سپس رشد آن پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه به حالت عادی باز می ‏گردد. پس از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است. نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ایجاد می‌شود.

ترمیم کاشت ابرو

نیاز به ترمیم ابروی شما بعد از گذشت ۶ الی ۹ ماه مشخص می شود. زیرا موهای کاشته شده از مناطقی به جز ابرو برداشته شده و قدرت رشد موها به دلیل جا به جایی کاهش یافته و نتیجه بعد از گذشت این زمان مشخص می شود. معمولا توصیه ما بر این است که در این زمان ابروهای کاشته شده را توسط روش هایی مثل مزوتراپی تقویت کنیم تا نیاز به ترمیم پیش نیاید. مزوتراپی از سه هفته بعد از کاشت ابرو شروع می شود و بصورت هفتگی در ۴ جلسه انجام می گردد.

عوارض بعد از کاشت ابرو :

  • عمل جراحی کاشت ابرو یک عمل جراحی محدود است و به همین خاطر عوارض آن بسیار کم و ناچیز است. اگر این عمل تحت نظر متخصص پوست و مو انجام شود، مشکل خاصی بوجود نمی‏ آید.
  • در صورتی که این کار توسط افراد نا آگاه و غیرمتخصص انجام گیرد. امکان ایجاد عفونت در محل یا جهت و خواب نامناسب رویش موهای کاشته‏ شده وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات ترمیم ابروها بسیار مشکل می ‏باشد. در نتیجه اکیداً توصیه می ‏شود که در انتخاب متخصص پوست و موی خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.
  • در کاشت ابرو تزریق ماده بی حسی تا حدودی دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.
  • واکنش بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد ممکن است هیچ گونه ورم و کبودی پیش نیاید. در صورتی که این حالت ایجاد شود ورم اطراف چشم‌ها که به نسبت زودگذر است. معمولاً به سرعت با گذشت یک شب از عمل جراحی از بین می‌رود.
  • پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود. اما همواره امکان مشاهده سایر عوارض محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع