ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

چال گونه و روش‌های ایجاد آن

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • چال گونه و روش‌های ایجاد آن
 چال گونه و روش‌های ایجاد آن

چال گونه این روزها به یک فاکتور زیبایی بیشتر بدل شده است. بسیاری به شدت به چال گونه علاقه‌مند هستد و معتقد‌اند که چال گونه باعث افزایش جذابیت ظاهری آن‌ها می‌شود. البته نمی‌توان منکر این امر شد که چال گونه در هنگام لبخند زیبایی بسیار زیادی دارد و خنده را شیرین‌تر می‌کند. این ویژگی زیبا و منحصر بفرد در همه افراد وجود ندارد و برای برخی ارزو و رویا شده است. اما نگران نباشید، شما نیز می‌توانید چال گونه داشته باشید.

علت وجود چال گونه:

عقیده عمومی بر این است چال خنده ژنتیکی است. در گذشته، وجود چال‌های‌ خنده به عنوان یک خصوصیت ژنتیکی «غالب» تلقی می‌شد. اگر والدینی، هر دو چال‌های خنده داشته باشند، همه فرزندان آن‌ها نیز کم و بیش چنین خصوصیتی را خواهند داشت.‌

دو نظریه دیگر نیز در مورد دلایل به‌وجود آمدن چال‌های گونه وجود دارد. یکی این است که آن‌ها محصول کوتاه بودن عضلات دور دهان هستند. اما نظریه پرطرفدارتر این است که این چال‌ها حاصل نقصی در یکی از عضلات صورت به نام زیگوماتیک ماژور هستند، که عضله بزرگِ قرار گرفته در طرفین صورت است. عقیده بر این است که چال گونه حاصل دو تکه شدن این عضله هستند که در حالت عادی یک تکه است. زیگوماتیکِ بیفید یا دو تایی، باعث می‌شود در هنگام خندیدن فرورفتگی کوچکی در گونه شما ظاهر شود.

به روش آرایش:

برای ایجاد فرورفتگی روی گونه با آرایش ابتدا درمقابل آینه بایستد و لبخند بزنید. درحالت لبخند زدن محلی را که میخواهید چال داشته باشد دقیقاً مشخص کنید. محل چال های لبخند مهم است. زیرا پس از ایجاد چال بوسیله لوازم آرایش گودی ها باید طبیعی بنظر برسند. پس از علامت گذاری چال ها توسط مداد ابرو یا سایه چشم این نقطه را شبیه به یک منحنی حدود ۲ سانتیمتر رسم کنید. با ایجاد سایه روشن توسط سایه چشم و استفاده از رژگونه برروی این منحنی حالتی شبیه به چال گونه برروی گونه های خود ایجاد کنید.

به کمک ورزش:

راه دیگربرای ایجاد فرورفتگی طبیعی روی گونه ورزش کردن است. که روش بسیارآسانی است. تصورکنید که چیزترشی مانند لیمو یا تمبرهندی یا لواشک جویده اید. دراین حالت لبهای شما کمی غنچه است و گونه ها بداخل مکیده شده. درحالی که دهان بسته است. این حالت واکنش طبیعی صورت به خوردن چیزهایی با مزه ترش است. دراین تمرین لپها باید طوری بداخل برده شوند که طبیعی به‌نظر برسند.

به کمک دستگاه:

در گذشته دستگاه هایی وجود داشتند که فشاری کنترل شده و برابر را برای ایجاد چال گونه وجود داشتند و افراد ازآن استفاده میکردند . حال شما میتوانید به جای این دستگاه از دستتان برای این کار استفاده کنید البته که با دقت و آرامش اینکار را انجام دهید و اگر مشکلی پیش امد با پزشک مشورت کنید.

با عمل جراحی:

به تازگی، روش جراحی گونه برای ایجاد چال خنده در دل بسیاری از افرادی که آرزوی داشتن چال خنده را دارند، جا کرده است. شما می‌توانید با انجام این جراحی روی گونه ی خود چال خنده ایجاد کنید. افراد بسیار زیادی، خصوصا در بین زنان، تا کنون این جراحی را انجام داده‌اند تا روی گونه‌ی خود چال خنده ایجاد کنند. این جراحی را می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داد. این جراحی چند سالی است که انجام می‌شود و افراد بسیار زیادی در این مدت این جراحی را انجام داده‌اند و به نتایج موفقیت‌آمیز رسیده‌اند.

آیا عمل چال گونه عوارضی در پی خواهد داشت؟

توجه داشته باشید که در کل عمل ایجاد چال‌ گونه در میان دیگر جراحی های زیبایی جزء کم عوارض ترین آن‌ها است. همان طور که گفته شد جراحی چال گونه یک عمل سرپایی است.  در حین آن از بیهوشی کامل استفاده نمی‌شود. از جمله عوارض عمل چال گونه شاید تنها بتوان به اندکی خونریزی و کبودی و تورم بعد از عمل اشاره کرد که باید گفت طبیعی است. می‌توانید با استفاده از کمپرس یخ جلو گسترش آن را بگیرید. عفونت پس از عمل ایجاد چال گونه به ندرت مشاهده شده است که در صورت مشاهده با مشورت و تجویز پزشک آنتی بیوتیک استفاده کنید.

مراقبت‌های بعد از عمل چال گونه:

دقت داشته باشید که مراقبت از بخیه ها در ۳ روز پس از عمل چال‌ گونه‌ اهمیت دارد. بهتر است در این ۳ روز غذاهای آبکی و یا نرم میل کنید و حواس‌تان به جای عمل و بخیه روی گونه‌تان باشد. اگر این ۳ روز را با موفقیت پشت سر بگذارید، البته همچنان لازم است تا ۲ هفته مراقبت ادامه پیدا کند اما نه به شدت ۳ روز اول.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع