ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مزو ژل جالپرو

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • مزو ژل جالپرو
 مزو ژل جالپرو

مزو ژل جالپرو

مزو ژل جالپرو یک ماده استریل قابل جذب است که در زیر پوست تزریق می شود. با تزریق آن کیفیت بافت پوست بهبود می یابد، پوست روشن و شفاف می شود و چین و چروک ها و خطوط روی پوست را به حداقل می رساند.

جوانسازی پوست با تزریق ژل جالپرو

جالپرو یکی از جدیدترین مزو ژل ها است که ترکیب آن کمی متفاوت است. در ترکیب این مزو ژل از اسید هیالورونیک و آمینو اسیدهای ضروری پوست استفاده شده است. آمینواسیدهای به کار رفته در تولید این ژل از جمله آمینو اسیدهای بسیار ضروری جهت جوانسازی پوست به شمار می رود.

پس از تزریق این ماده فعالیت سلول‌هایی موسوم به فیبروبلاست‌ها که وظیفه کلاژن‌سازی و تولید الاستین و… را بر عهده دارند افزایش می‌یابد. این فعالیت باعث افزایش میزان هیالورونیک اسید، الاستین و… پوست که نقش مهمی در جوانسازی و افزایش قوام پوست دارند می‌گردد. مجموع این عوامل باعث آبرسانی قوی پوست، کاهش چین و چروک‌های ریز پوست و افزایش قوام پوست و در نتیجه معکوس شدن پروسه پیری پوست می‌گردد.

جالپرو نوعی روش غیرتهاجمی و محلولی تزریقی است که برای ساخت آن، به طور اختصاصی از اسیدهای آمینه استفاده شده است و می‌توان از آن برای بهبود بافت پوست و همچنین کاهش چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز پدید آمده بر روی پوست بهره‌ گرفت و صورتی زیبا و شاداب را دوباره نمایان کرد.

این مزوژل به سلول‌های بافت پیوندی زیر پوستی که وظیفه تشکیل کلاژن و ترمیم پوست‌های شکننده و نازک را بر عهده دارند نفوذ کرده و به بازسازی آن‌ها می‌پردازد.

نحوه تزریق جالپرو

برای تزریق جالپرو، پزشک ابتدا نواحی دارای آسیب بافت را مشخص و نشانه گذاری می‌کند. سپس با استفاده از داروهای بی‌حس‌کننده موضعی، نواحی نشانه‌گذاری شده را بی‌حس خواهد کرد. به دلیل همین بی‌حسی، در زمان تزریق هیچ‌گونه درد یا ناراحتی نخواهید داشت. بعد از بی‌حسی کامل، پزشک کار تزریق را شروع می‌کند. تزریق مدت زیادی طول نمی‌کشد. بعد از اتمام، پزشک ناحیه تزریق را به آرامی ماساژ می‌دهد.

مدت زمان تزریق جالپرو حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است که بیشتر این زمان برای بی‌حسی موضعی صرف می‌شود. میزان ماده تزریق بستگی به وضعیت پوست شما و میزان مشکلات آن دارد و این مقدار را پزشک تعیین می‌کند. این تزریق هم می‌تواند به صورت عمقی و هم سطحی انجام شود. بعد از تزریق بلافاصله نتایج قابل مشاهده است اما حدود ۱ تا ۶ ماه بعد از تزریق می‌توان نتیجه کامل تزریق را مشاهده کرد.

مزو ژل جالپرو
مزو ژل جالپرو

کاربردهای جالپرو

تزریق جالپرو یک روش کاملا موثر و بدون خطر است. این ماده توانایی قدرتمندی در آبرسانی پوست دارد. تزریق این ژل یک روش چند منظوره هست، از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا برطرف کردن ترک های پوستی (استرچ مارک) و درمان جای جوش ها.

جالپرو را می توان به صورت درمان مکمل با فیلر یا بوتاکس تزریق کرد تا نتیجه آن ها افزایش یابد. به طور کلی ترمیم عملکردهای حیاتی پوست، یک گام مهم و اساسی در درمان چین و چروک و پیری پوست می باشد. ژل جوانسازی پوست جالپرو، محصولی برای درمان چین و چروک ها و مشکلات پوستی می باشد. مطالعات علمی نشان داده است که ترکیبات آمینواسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای رفع این مشکلات می باشند. تزریق جالپرو را می توان در کنار تزریق بوتاکس، پیلینگ کربن و درمان های لیزر انجام داد.

عملکرد این ژل چگونه است؟

بافت های همبند به نام فیبروبلاست ها با افزایش سن قابلیت خود را از دست می دهند. جالپرو غنی از اسیدهای آمینه توانایی فیبروبلاست ها را تقویت می کند و بافت اتصال دهنده پوست ترمیم می یابد. در نهایت پوستی سالم و صاف برای شما به ارمغان می آورد.

برای چه نواحی کاربرد دارد

این ژل برای نواحی صورت، گردن، دکلته، زیربغل، دست، داخل ران، داخل زانو و شکم کاربرد دارد.

انواع ژل جالپرو :

دو نوع است: جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW.

جالپرو مدل اچ ام دبلیو Jalupro HMW 

HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن مناسب است و داربست را برای پوست های مسن تر فراهم می کند ، به خطوط عمیق تر که به رطوبت بیشتری نیاز دارند و به جای زخم های عمیق تر کمک می کند.

جالوپرو HMW، با وزن مولکولی سنگین: این نوع، خاصیت جوان سازی و بازسازی بخش های آسیب دیده پوست مثل چین و چروک ها، فرو رفتگی ها و خطوط عمیق را دارد.

جالوپرو hmw دارای یک سرنگ شیشه ای شامل هیالورونیک اسید و یک ویال شامل اسیدآمینه های ضروری جهت کلاژن سازی است. این نوع، خاصیت رفع چین و چروک و علائم پیری و همچنین احیای حجم از دست رفته را دارد و برای افراد مسن تر مناسب است.

پروتکل درمان جالوپرو HMW دو الی سه جلسه تزریق با فواصل ۲۰ روز می باشد و تعداد جلسات بیشتر، صرفا با تجویز پزشک متخصص مجاز می باشد.

جالپرو مدل کلاسیک Jalupro Classic

مزوژل جالپرو کلاسیک بیشتر برای جوان تر که اولین علائم پیری پوست را نشان می دهد یا برای جلوگیری از آنها مناسب است. جالپرو کلاسیک شامل ۲ ویال ۳ سی سی می باشد.

جالوپرو CLASSIC، با وزن مولکولی سبک: این نوع، خاصیت ترمیم بافت، درخشان شدن، قوام و استحکام، کاهش سرعت پیر شدن، کاهش چین و چروک، جوان سازی، آبرسانی، بهبود آکنه و کلوئید می شود.

جالوپرو کلاسیک این محصول دارای دو آمپول که شامل هیالورونیک اسید و دو ویال که شامل اسیدآمینه های ضروری جهت کلاژن سازی است، می باشد. این نوع بیشتر جنبه پیشگیری، رفع چین و چروک های ریز و سطحی و آبرسانی را دارد و برای افراد جوان مناسب است.

پروتکل درمان جالوپرو کلاسیک؛ سه الی چهار جلسه تزریق با فواصل ۱۰ روز می باشد و تعداد جلسات بیشتر، صرفا با تجویز پزشک متخصص مجاز می باشد.

مزو ژل جالپرو
مزو ژل جالپرو

تفاوت انواع جالپرو

نوع کلاسیک آن برای افراد جوان تر مناسب است تا از شروع علائم پیری جلوگیری کند. در مقابل مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن به کار می رود. زیرا خطوط عمیق تر به رطوبت بیشتری نیاز دارند.

تفاوت در تعداد جلسات درمانی

تزریق جالپرو کلاسیک در سه جلسه با فاصله زمانی دو تا چهار هفته انجام می شود. اما جالپرو HMW در دو جلسه با فاصله زمانی ۲۰ روز تزریق می گردد.

مدت زمان انجام کار

با توجه به ناحیه ی تزریقی مدت زمان لازم برای انجام این کار بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می باشد. تقریبا بلافاصله پس از تزریق می تواند بهبود وضعیت پوست را مشاهده نمایید. نتایج این تزریق تا ۶ ماه قابل رویت است.

مزایای تزریق ژل جالپرو

  • رطوبت مطلوب پوست را حفظ و سبب ایجاد مولکول های شبکه ای شده در نتیجه قوام پوست افزایش می یابد.
  • با سرعت بخشیدن به متابولیک فیبروبلاست ها کلاژن سازی افزایش پیدا می کند.
  • جالپرو باعث ترمیم، درخشندگی و استحکام پوست می شود و همچنین کاهش روند پیر شدن پوست (بدن و صورت) کاهش چین و چروک و خطوط آشکار پوست، جلوگیری از الاستیسیته، بهبود جای زخم ها (جای آکنه)، کلوئیدها و نقاط قرمز پوست.

مزوژل جالپرو پس از تزریق به خوبی جذب پوست گردیده و با ماندگاری بالا موجب آب رسانی، حجم دهی و تقویت کلاژن سازی در پوست می شود. آمینو اسیدهای ضروری به کار رفته در این محصول مواد اولیه لازم برای رشد بافت پوست را فراهم آورده و بنابراین موجب بازسازی و از بین رفتن چین و چروک های صورت می گردند. در مواردی که پوست به دلیل آزارهای حاد مانند آفتاب سوختگی دچار آسیب می شود، می توان با استفاده از مزوژل ها قابلیت ترمیم سلولی را افزایش داد.

به علاوه این ژل موجب تحریک فعالیت فیبروبلاست ها در پوست گردیده و تولید کلاژن و الاستین را در این سلول ها افزایش می دهد. تمامی این ترکیبات برای حفظ انسجام و قوام طبیعی پوست ضروری بوده و بنابراین افزایش تولید این مواد توسط مزوژل جالپرو با تقویت ساختمان های درونی پوست موجب توقف و حتی معکوس شدن چرخه پیری می گردد.

از جالپرو می توان در رفع آثار آفتاب سوختگی، جای زخم و آکنه و نیز افزایش حجم لب ها استفاده کرد. کاربردهای این محصول تنها به این موارد محدود نشده و این مزوژل در تمامی نواحی بدن از قبیل صورت، گردن، زیر بغل، بازوها، شکم و پاها دارای اثربخشی فوق العاده شناخته شده است.

عوارض جانبی جالپرو

درصد زیادی از مواد و ترکیبات تشکیل دهنده این محصول در خود بدن انسان تولید می شوند و عوارض شیمیایی ایجاد نمی کند. تنها عوارض احتمالی آن مرتبط با بخش تزریق می باشد که باعث قرمز و ملتهب شدن پوست می گردد و طی یک روز بهبود می یابد.

مراقبت های بعد از تزریق جالپرو

  • از حرکت و ماساژ ناحیه تزریق شده خودداری نمایید.
  • به مدت ۲۴ ساعت ورزش و فعالیت بدنی شدید انجام ندهید.
  • به مدت ۷۲ ساعت از نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد پرهیز کنید.
  • مصرف نمک و الکل التهابات پوستی را افزایش می دهد.
  • برای بهبود تورم از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • به هنگام خوابیدن سعی کنید رو به پهلو نباشید و صورت کاملا رو به بالا قرار گیرد.

موارد منع تزریق جالپرو

  • خانم های باردار و یا شیرده
  • هرگونه عفونت پوستی یا سوزش در ناحیه درمان
  • بیماری های خود ایمنی
  • حساسیت دارویی
مزو ژل جالپرو
مزو ژل جالپرو

مراقبت‌های بعد از تزریق جالپرو

  • از حرکت و ماساژ ناحیه تزریق شده خودداری نمایید.
  • به مدت ۲۴ ساعت ورزش و فعالیت بدنی شدید انجام ندهید.
  • به مدت ۷۲ ساعت از نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد پرهیز کنید.
  • مصرف نمک و الکل التهابات پوستی را افزایش می‌دهد.
  • برای بهبود تورم از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • به هنگام خوابیدن سعی کنید رو به پهلو نباشید و صورت کاملاً رو به بالا قرار گیرد.

تفاوت جالپرو و پروفایلو (Profhilo)

جالپرو و پروفایلوهر دو به عنوان مزوژل به بازار عرضه می گردد. کاربردهای فراوانی در جوان سازی، آب رسانی و کمک به ترمیم پوست دارند. با این حال تفاوت های این دو محصول موجب می شود که مراجعان در انتخاب مناسب ترین مزوژل برای خود تردید داشته باشند. در اینجا برخی از تفاوت های مهم این دو ترکیب را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

مواد سازنده

یکی از مهم ترین تفاوت های ژل جالپرو با پروفایلو در نوع ترکیبات به کار رفته در آن هاست. برای مثال در پروفایلو هیالورونیک اسید به تنهایی در ترکیب این محصول به کار رفته است؛ در حالی که ژل های جالپرو حاوی انواع اسید آمینه های ضروری برای سلول ها بوده و از این طریق در تغذیه و حفظ شادابی پوست نقش دارند. جالپرو با تحریک ساخت پروتئین های ساختاری ضروری پوست در رفع ضایعات پوستی همانند جای جوش و زخم و انواع لک و پیس نیز نقش دارد.

طول دوره درمان

برای تزریق ژل جالپرو نیاز به سه الی چهار جلسه خواهید داشت که این جلسات در فواصل یک الی دو هفته تنظیم می شوند. در عوض درمان با پروفایلو در دو نوبت تزریق با فواصل یک ماهه انجام خواهد گرفت. گاهی اوقات بنا به تشخیص پزشک ممکن است بین دفعات تزریق پروفایلو به جای یک ماه، سه هفته فاصله انداخته شود.

حجم داروی مورد استفاده

یکی از تفاوت های دیگر این دو محصول در حجم ژل مورد استفاده برای مقاصد درمانی است. معمولاً مقدار ژل جالپرو که در هر نوبت تزریق استفاده می شود، در مقایسه با ژل پروفایلو بیشتر است.

ماندگاری جالپرو

میزان ماندگاری مزوژل نیز عامل دیگری است که موجب تمایز برند جالپرو از پروفایلو می شود. در مواردی که از ژل پروفایلو برای جوان سازی پوست استفاده می شود، اثرات درمانی تا یک سال باقی مانده و تزریق در نقاط کمتری صورت می گیرد. این در حالی است که تعداد نقاط درمانی در جالپرو بیشتر بوده و دوام آن بسته به فیزیولوژی هر فرد از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع