ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق چربی چه مقدار ماندگاری دارد؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • تزریق چربی چه مقدار ماندگاری دارد؟
 تزریق چربی چه مقدار ماندگاری دارد؟

تزریق چربی، انتقال چربی، پر کردن لب. نام‌های زیادی را برای این روش بکار می‌برند، اما تفاوت‌های ظریف بسیاری در این تکنیک وجود دارد که به طور بالقوه می‌توانند نتیجه و ماندگاری را تحت تأثیر قرار دهند. اساساً، اگر چربی بتواند در عمل تزریق به محلی دیگر، خواص خود را حفظ کند و در آن محل باقی بماند، دقیقاً مانند چربی طبیعی دوام خواهد داشت. حتی با افزایش وزن نیز رشد می‌کند. می‌دانیم که با افزایش سن، صورتمان حجم خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل برای جبران و حفظ ظاهری جوان در صورت، چربی به آن تزریق می‌کنیم. بااین‌وجود، چربی تزریق شده به تدریج از بین می‌رود (جذب بدن می‌شود). البته همچنان هم در بسیاری موارد جایگزین بهتر و طبیعی‌تری برای ژل‌ها می‌باشد.

 

آیا روش تزریق چربی مهم است؟

روش تزریق چربی به پوست بسیار مهم است. اینکه چربی از کجا گرفته می‌شود شاید چندان اهمیت نداشته باشد، اما باید اندازه‌ی گلبول‌ها مناسب باشد و به روشی فراوری شود که توانایی خود را برای انجام عمل خون‌رسانی در محل جدید خود حفظ کند تا منجر به مرگ سلول‌ها نشود. چربی‌ها هنگامی‌که با قابلیت خون‌رسانی فراوانی در مناطقی قرار می‌گیرند، زنده می‌مانند؛ بنابراین، چربی تزریق شده به صورت که سپس به خوبی حالت عروقی به خود می‌گیرد، به سرعت خون‌رسانی کرده و بخش عمده‌ای از آن در زیر پوست باقی خواهد ماند. در بیشتر مناطق دیگر، باید انتظار داشته باشیم که نیمی از حجم حفظ می‌شود. تکنیک خوب و دقیق در عمل تزریق می‌تواند این نتایج را ارتقا ببخشد، البته راه دیگری برای ایجاد تفاوتی در این نتایج وجود دارد، آن هم افزودن یا شارژ بسیار بالای چربی با سلول‌های بنیادی اضافی است.

تمام چربی‌ها حاوی سلول‌های بنیادی هستند که بقای چربی را ارتقا می‌بخشند و روی جوان‌سازی پوست سطح صورت تأثیر دارند. این سلول‌های بنیادی اضافی از چربی بیشتری استخراج می‌شوند که برای تزریق لازم نیست. نتایج برای تزریق چربی به بدن دائمی است اما حفظ وزن و ثابت بودن آن نیز مهم است. با گذشت زمان، چربی با افزایش سن و پیری بدن تغییر می‌کند. انتظار داشته باشید که بعد از این عمل، نواحی که چربی تزریق شده است، نرم‌تر و پرتر به نظر بیایند که به شما ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر می‌بخشد. حتی ممکن است متوجه بهبودی‌هایی در بافت پوستتان شوید.

عوامل موثر در ماندگاری چربی:

ماندگاری چربی در ناحیه‌ای که تزریق شده است به عوامل مختلفی بستگی دارد. که از جمله این موارد می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • اگر تزریق چربی توسط یک متخصص با تجربه و کار بلد انجام گیرد مطمعنا آن تزریق چربی به مدت طولانی ماندگاری خواهد داشت و بدون هیچ گونه کبودی و تورم خواهد بود.
  • سن فرد
  • جنسیت فرد
  • داشتن سابقه‌ی بیماری خاص
  • ژنتیک فرد
  • شرایط آب و هوایی محیط
  • کلینیکی که فرد به آن مراجعه می‌کند و تزریق چربی در آن صورت می‌گیرد. توجه کنید که تزریق چربی باید در بیمارستان‌ها و یا اتاق‌های مجهز انجام گیرد.
  • تعداد جلساتی که فرد برای تزریق چربی به آن مراجعه می‌کند تا این تزریق چربی صورت گیرد.
  • میزان ورزشی که روزانه انجام می‌شود و یا پیاده روی که در افراد باعث چربی سوزی می‌شود.

پس از تزریق چربی چه حالی خواهم داشت؟

پس از تزریق تا چند روز صورت شما متورم و کبود خواهد بو.د استراحت کافی در این زمان بسیار توصیه می‌شود. کبودی‌ها پس از گذشت ۱ هفته کم‌ کم از بین خواهند رفت ولی ممکن است ورم‌ها همچنان باقی بمانند. معمولا، مدت زمان بهبودی ورم‌ها و کبودی‌ها بین ۷ الی ۱۰ روز است که ممکن است این رقم در افراد مختلف متغیر باشد.

تزریق چربی

 

آیا میزان ماندگاری تزریق چربی در همگان یکسان است؟

خیر. در برخی اندام‌ها اصولاً ماندگاری انتقال چربی بیش از سایرین خواهد بود. پس نباید انتظارات یکسانی از روش و ماندگاری آن داشت. به طور مثال ماندگاری تزریق چربی به گونه بیش از خطوط کناری لب است. البته این روش چون حساسیت زایی، عوارض جانبی و نقاهت طولانی مدت ندارد در کنار آن ماندگاری بالایی نیز دارد، به روشی مطمئن تبدیل شده و تکرار آن نیز مورد خاصی نخواهد داشت. همچنین افرادی که خود مراقبتی‌های لازم بعد از آن را بطور کامل انجام می‌دهند؛ می‌توانند به مدت طولانی‌تری از این زیبایی لذت ببرند. پس شاید ماندگاری تزریق چربی دائمی نباشد اما عمر نسبتا بالایی خواهد داشت که در گرو انتخاب و انتظارات و مراقب‌های فردی می‌باشد.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

 

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع