ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس
 بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس

بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس

در این مقاله بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس را معرفی می کنیم. امروزه استفاده از روش های لاغری طرفداران زیادی دارد. در کلینیک های لاغری روش های متعددی برای لاغری استفاده می شود. این روش ها با توجه به شرایط مراجعه کننده انتخاب می شوند. بعد از مشورت با پزشک متخصص و بررسی شرایط شما یکی از گزینه ها و روش های مناسب انتخاب می شود. در ادامه این مقاله روش های مختلف لاغزی را بررسی می کنیم. با کلینیک زیبایی سیب سبز همراه باشید.

لاغری به روش اندرمولوژی

یکی از روش های لاغری و درمان چاقی موضعی ، استفاده از روش اندرمولوژی است. اندرمولوژی یکی از جدیدترین روش ها برای درمان سلولیت و درمان چاقی موضعی است. در این روش با افزایش خونرسانی و گشاد شدن عروق، تخلیه چربی ها بسیار آسان تر، از محل تجمع چربی انجام می شود. در حقیقت از طریق دستگاه اندرمولوژی، بافت چربی تحت تاثیر تحریک های مکانیکی قرار می گیرد و تنفس بافت آرام آرام افزایش می یابد و کیسه های چربی تخلیه می شود.

لاغری به روش کویتیشن

از دیگر روش های لاغری و درمان چاقی موضعی ، لاغری به روش کویتیشن است. در دستگاه لاغری به روش کویتیشن اولتراسوند، از امواج صوتی با فرکانس های بالا برای متلاشی کردن دیواره های سلولیت ها استفاه می شود که این چربی ها پس از خروج از کیسه های چربی وارد فضای مایع بدن می شود، سپس گردش این مواد زائد توسط سیستم لنفاوی در بدن صورت می گیرد و در نهایت در کبد تصفیه شده و از طریق ادرار یا تعرق از بدن دفع می شود. در لاغری به روش کویتیشن ، شما نتیجه کار را خیلی زود احساس می کنید.

لاغری به روش شاک ویو

در لاغری به روش شاک ویو ، سلولیت ها تحت تاثیر امواج صوتی با انرژی بالا قرار می گیرد. این امواج صوتی با انرژی بالای خود هنگامی که به چربی های زیر پوستی یا همان سلویت ها برخورد می کند، باعث کوچک شدن و به مرور زمان از بین رفتن سلول های چربی می شود، بدون اینکه به دیگر بخش ها، مثلا عضلات، ماهیچه ها و … آسیب برساند. این روش یکی دیگر از روش های لاغری و درمان چاقی موضعی است.

دستگاه لاغری شاک ویو در حقیقت باعث افزایش گردش خون و افزایش متابولیسم در بخش مورد نظر از بدن فرد می شود و این منجر به شکسته شدن سلول های چربی شده و باعث کاهش سایز  و تناسب اندام فرد می شود.

لاغری به روش RF

لاغری با دستگاه Rf به چند روش مونوپلار، بای پلار، مولتی پلار و کنتراکتایل انجام می شود. این روش یکی از بهترین راه ها و روش های لاغری و درمان چاقی موضعی و درمان تجمع توده های چربی و سلولیت های تشکیل شده در ناحیه شکم، پهلو و … می باشد.

با استفاده از دستگاه RF ، امواج رادیوئی به همراه یک انرژی کنترل شده در بافت چربی وارد می شود و به این ترتیب سلول های چربی را تخریب کرده و می شکند.

استفاده از امواج رادیوئی یکی از پرکاربردترین روش های درمان چاقی موضعی در تمام نواحی بدن می باشد که عوارض جانبی آن بسیار کاهش یافته وبه حداقل رسیده است.

بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس
بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس

لاغری به روش لیزر اینترستشیال

لیزر اینترستشیال یکی از جدیدترین روش های لاغری و درمان چاقی موضعی می باشد.

دستگاه لیزر اینترستشیال با استفاده از یکسری سوزن های مخصوص که نیدل نامیده می شود، لیزر کم توان را به بافت های چربی وارد می کند. به این روش درمانی چاقی موضعی، لیزر درمانی تزریقی نیز گفته می شود.

استفاده از لیزر اینترستیشال همزمان در بخش های مختلف بدن امکان پذیر است و از اشعه قرمز و مادون قرمز در این روش درمان چاقی استفاده می شود.

روش درمان با استفاده از لیزر اینترستشیال برای درمان انواع بیماری های مربوط به استخوان ها نیز نتایج بسیار رضایت بخشی داشته است.

لاغری به روش لیزر آکوپانکچر بایورزونانس

لاغری به روش لیزر آکوپانکچر ، یکی دیگر از انواع روش های لاغری و درمان چاقی موضعی می باشد که به این روش لیزر طب سوزنی نیز گفته می شود. از این روش درمانی به عنوان یک روش مکمل در کنار طب سوزنی و یا یک روش مستقل برای درمان چاقی موضعی و از بین بردن سلولیت ها استفاده می شود.

لاغری به روش لیز سردLLLT و فوتوبایومدولیشن PBM نیز دو روش دیگر برای درمان چاقی موضعی و از بین بردن سلولیت ها می باشد که در کلینیک زیبایی سیب سبز می باشد.

انواع روش های لاغری موضعی چیست؟

لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش است که در آن از دستگاهی با هوای فشرده استفاده می شود. ک این دستگاه به یک کانولا متصل می گردد و به میزان ۳۶۰ درجه چرخش  دارد. زیرا کانولا دارای یک حرکت ارتعاشی ثابت است و به شکل موثری می تواند سلول های چربی را بدون اینکه آسیبی به پوست وارد شود، از بین ببرد.

در نتیجه این روش می تواند یک تکنیک بسیار مناسب برای لاغری موضعی باشد.

کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود و این گاز به بافت چربی تزریق می شود. انجام این کار باعث می شود که سلول های چربی تجزیه شوند و از بدن دفع گردند. کربوکسی تراپی یکی از روش های رایج برای لاغری موضعی است که باعث می شود تا گردش خون بالا رود.

کویتیشن

کویتیشن به لیپوساکشن بدون جراحی نیز معروف است و به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن به صورت موضعی شناخته می شود. در کویتیشن از امواج فراصوت استفاده می شود که این امواج با آب میان بافتی برخورد می کند. باعث ایجاد حباب هایی در اطراف سلول های چربی می شود. این حباب ها بافت چربی را از بین می برند و بدون اینکه به سایر سلول ها آسیبی وارد شود، باعث لاغری موضعی می گردند.

سلول های چربی آب شده نیز از طریق مجاری ادراری و سیستم لنفاوی بدن دفع می شوند که در این صورت ممکن است تا مدت یک الی دو روز میزان دفع ادرار در فردی که کویتیشن انجام داده است افزایش پیدا کند.

بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس
بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس
آر اف

آر اف نیز یکی از روش های جدید برای از بین بردن چربی ها بدون نیاز به جراحی است. در این روش از امواج رادیو فرکانسی استفاده می شود. با به وجود آوردن حرارت در سلول های چربی مانند روش کویتیشن می توان به از بین بردن چربی های موضعی پرداخت.

به عبارت دیگر در روش آر اف بر روی سلول های چربی گرما تابانیده می شود. بر اثر این حرارت سلول های چربی از بین می روند و عضلات و پوست اطراف بافت مورد نظر تحت تاثیر قرار نمی گیرد و مشکلی برای آن بخش ها ایجاد نمی شود.

از روش آر اف برای درمان سلولیت نیز می توان استفاده کرد و یا می توان از آن برای رفع ترک های پوستی استفاده نمود.

لیپولیز

لیپولیز که به آن لیزر لیپوساکشن نیز می گویند، آخرین تکنیک برای لاغری موضعی است. که با استفاده از لیزر انجام می شود و در این روش علاوه بر اینکه چربی ها به سرعت از بین می روند، پوست اطراف آن نیز لیفت می شود و پوست دچار افتادگی نمی گردد.

برای انجام دادن لیپولیز نیازی به بیهوشی نیست که این موضوع یکی از مزایای لیپولیز است. از این روش برای حذف چربی های بخش های مختلف بدن مانند: غبغب، ران، ساق پا، بازو، صورت، پشت گردن و … می توان استفاده می کرد.

عوارض استفاده ار روش های لاغری

عوارض جانبی که اغلب گزارش شده‌اند، درد خفیف، نامنظمی ضربان قلب و ادم می‌باشد، در حالی که اکثر بیماران دوره بهبودی کوتاهی داشته‌اند.

  • در حدود دو سوم بیماران تحت درمان با کرایولیپولیز و گاها با تزریق لیپولیز به علت آسیب مستقیم عصب، کاهش حس لامسه در ناحیه تحت درمان به مدت ۸ هفته گزارش کرده‌اند. تولید سلول چربی بیشتر به صورت پارادوکسی نیز یک عارضه نادر کرایولیپولیز می‌باشد.
  • به طور معمول دو ماه پس از درمان ظاهر می‌شود. عوارض جانبی نامطلوب پس از درمان رادیوفرکوئنسی عبارتند از جای زخم، سوختگی، لکه‌های خونریزی زیر پوست، ادم، رنگدانه‌های تیره اضافی و تاول.
  • لیزر لیپولیز کبودی و تورم روش‌های تهاجمی دیگر را ندارد.
  • بیماران درد، کبودی و تورم را تا ۱۰ روز پس از عمل لیپوساکشن تجربه خواهند کرد.

لاغری غیر تهاجمی با استفاده از پیکر تراشی با لیزر

در این روش درمانی از هیچگونه برش یا بریدگی استفاده نمی شود. فرد پس از انجام این روش شاهد آثار زخم و بریدگی روی اندام های خود نخواهد بود. به همین دلیل این روش درمانی در مقایسه با دیگر روش های درمانی آسیب کمتری به فرد می رساند.

جلسه درمانی لاغری غیر تهاجمی با استفاده از لیزر تنها چند دقیقه به طول می انجامد. این روش درمانی مانع بازگشت فرد به جریان طبیعی زندگی نخواهد شد. در واقع فرد در کمترین زمان ممکن و پس از انجام لیزر درمانی برای لاغری غیر تهاجمی، به منزل بازگشته و روند بهبودی را طی می کند.

این شیوه درمانی برای از بین بردن بافت های ضخیم چربی نیز کاربرد دارد. نتایج استفاده از روش لاغری غیر تهاجمی بسیار حیرت آور است. فرد متقاضی با صرف تنها چند دقیقه می تواند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کند.

لیزر در مقایسه با تیغ جراحی گزینه بسیار قابل قبول تری  به شمار می رود. افراد زیادی برای استفاده از این روش درمانی داوطلب می شوند. چرا که حتی افرادی که از برنامه بسیار فشرده ای برخوردار هستند، نیز می توانند زمانی را در برنامه روزانه خود برای شرکت در جلسات لیزر در نظر گرفته و شاهد نتایج شگفت انگیز این روش درمانی خواهند بود.

بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس
بهترین کلینیک لاغری در تهرانپارس

چه کسانی می توانند از روش های لاغری غیر تهاجمی استفاده کنند؟

افرادی که از اضافه وزن بالایی رنج نمی برند و تنها به چاقی موضعی در بخش هایی از بدن خود مبتلا هستند، استفاده از لاغری غیر تهاجمی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. علاوه بر این، فرد متقاضی پس از انجام این روش نیازی به استراحت های طولانی مدت نخواهد داشت.

شما باید انتظارات واقع گرایانه ای داشته باشید. این روش درمانی در کمترین زمان ممکن، چربی انباشته شده در مناطق مورد نظر را از میان بر می دارد.

مزایای استفاده از لاغری غیر تهاجمی

در ادامه برخی از مزایای این روش درمانی را بر می شماریم:

  1.     دوره درمان کوتاه مدت
  2.     عدم استفاده از بیهوشی عمومی و در نتیجه حذف عوارض ناشی از استفاده از این بیهوشی ها
  3.     عوارض جانبی بسیار ناچیز
  4.     پیشروی گام به گام در حذف چربی ها که به فرد متقاضی اجازه می دهد نظرات خود را با پزشک در میان بگذارد.
  5.     نتایج حاصل از انجام لاغری غیر تهاجمی تا زمانی که فرد وزن خود را ثابت نگه دارد، ماندگار خواهد بود.

معایب و محدودیت های استفاده از لاغری غیر تهاجمی

  1. میزان چربی برداشته شده با استفاده از این روش در مقایسه با روش لیپوساکشن به مراتب کمتر است. به همین دلیل افرادی که از چاقی های موضعی برخوردار هستند. گزینه های مناسبی برای استفاده از این روش های درمانی به شمار می روند.
  2. از این گذشته در درمانهای مورد استفاده در لاغری غیر تهاجمی نمی توان میزان دقیق چربی های برداشته شده را مشخص کرد. بلکه تنها می توان به طور تخمینی میزان را برای برداشتن حجم چربی ها برآورد کرد.
  3. فرد متقاضی لاغری غیر تهاجمی ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه خود چندین بار تحت درمان قرار بگیرد. در واقع ممکن است فرد به دفعات برای انجام لاغری غیر تهاجمی به پزشک مراجعه کنند. تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. برای مثال در روش لیزر درمانی، فرد متقاضی برای دستیابی به نتایج دلخواه باید چندین جلسه به پزشک خود مراجعه کند.
  4. افرادی که دارای توده های حجیم چربی در نواحی مختلف بدن خود هستند. ممکن است از نتایج انجام لاغری غیر تهاجمی رضایت نداشته باشند. چرا که آن روش درمانی نتیجه قابل توجهی را در حذف توده های کوچک چربی به ثبت رسانده است

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع