ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی
 بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی

بهترین کلینیک زیبایی جوانسازی

درمان‌های محبوب 2019

مرکز زیبایی و تناسب اندام

کلینیک تخصصی سیب‌سبز بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی از سال ۱۳۸۸ در فضایی آرام و مناسب با بهره‌گیری از به روزترین دستگاه‌های اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت می‌باشد. در این مکان همه چیز به گونه‌ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید. هر میهمان در کلینیک تخصصی سیب‌سبز قبل از شروع مراحل درمانی، تحت مشاوره رایگان پزشکان قرار می‌گیرد.

بعد از این مرحله با ارجاع به کارشناسان و پزشکان مرکز به سمت مسیر نهایی درمانی هدایت می‌شود. این مرکز مجزای درمان پوستی، زیبایی و بخش تناسب اندام پذیرای همه کسانی است که خواهان بازگرداندن جوانی هستند. کلینیک سیب‌سبز مجهزترین و بهترین و کامل‌ترین مرکز پوست و زیبایی در تهران می‌باشد. در آن پزشکان متخصص تمامی خدمات پوست و زیبایی را با بهترین و مدرن‌ترین و به روزترین تجهیزات و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک سیب‌سبز اطلاعات زیادی را در مورد پوست و زیبایی دریافت نمایید. تمامی خدمات زیر در کلینیک زیبایی سیب‌سبز که بهترین مرکز زیبایی شهر می‌باشد، ارائه می‌گردد:

  • لیزر

مرکز لیزر تهرانپارس بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی تنها مرکزی است که شما می‌توانید برای همیشه از شر موهای زائد کل بدن راحت شوید. بهترین مرکز زیبایی تهران این کار را با جدیدترین تکنولوژی، با تجربه و دانش بالا و زیر نظر پزشک مرتبط در کلینیک سیب‌سبز انجام می‌دهد. خبر خوش و مهمی که داریم؛ این است که در کلینیک سیب‌سبز از ابتدای شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) تمامی محیط و دستگاه‌ها با توجه به پروتکل‌های بین المللی بهداشت جهانی ضدعفونی می‌شوند. پرسنل کلینیک توسط پزشکان متخصص آموزش‌های لازم را دیده‌اند و روزانه طبق یک دستورالعمل مشخص تمامی سطوح ضدعفونی می‌شوند. برای مشتریان عزیز کلینیک، پک‌های استریل شده اختصاصی در نظر گرفته شده که ریسک بیماری را کاملا از بین خواهد برد. شما با مطالعه مقالات در سایت کلینیک سیب‌سبز می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی بدست بیاورید.

 

  • لیزر موهای زاید

دستگاه آلکساندرایت کندلا در بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی

در کلینیک سیب‌سبز، لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه آلکساندرایت کندلا صورت می‌گیرد. این دستگاه و تمامی دستگاه‌های کلینیک سیب‌سبز دارای مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا FDA)) می‌باشد. در بسیاری از افراد اپیلاسیون با موم، الکترولیز یا روش‌های مرسوم سبب ایجاد لک، قرمزی یا فرورفتگی در سطح پوست می‌شود. متاسفانه درمان آن‌ها آسان نیست. در حال حاضر معروف‌ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تمام دنیا دستگاه لیزر الساندرایت شرکت آمریکایی کندلا است. این دستگاه در بهترین و معتبرترین کلینیک‌های زیبایی آمریکا مورد استفاده می‌باشد. شما خواهید دید که با یک جلسه لیزر درمانی حدود ۱۰ تا ۴۰ درصد و با سه جلسه حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد موهایتان کاهش می‌یابد. توجه داشته باشید لیزر بر روی موهای سفید، بور و کرکی اثری ندارد.

  • دستگاه لیزر موهای زائد Alex

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه تنظیم طول موج و انرژی می‌باشد. طول موج ۷۵۵ نانومتر بهترین طول موج در درمان موهای زائد است. پالس دیوریشن متغیر و هندپیس‌های با اندازه‌های مختلف درمان را برای موهای کلفت و نازک در تمامی انواع پوست از تیره تا روشن امکان پذیر می‌سازد.

 

  • پوست و جوان‌سازی

نشانه‌های پیری در پوست از حدود ۲۵ سالگی بصورت تدریجی در پوست ما پدیدار می‌شوند! به مرور پوست خشک‌تر می‌شود، تیره‌گی‌هایی در نواحی مختلف بوجود می‌آیند و پوست استحکام و سفتی خود را از دست می‌دهد. همینطور از این سنین به‌ تدریج پوست ما کِشسانی خود را از دست می‌دهد و با بالا رفتن سن سرعت این اتفاق بیشتر می‌شود. در کلینیک سیب‌سبز تمامی خدمات زیبایی و جوانسازی پوست انجام خواهد شد.

 

 

  • روش آر اف فرکشنال

یکی از مدرن‌ترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. روشی ایمن و کم‌تهاجمی که می‌تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج بسیار خوبی را به شما هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ی میانی پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست می‌شوند. آر اف دو کار برای پوست شما می‌کند: ۱. تحریک کلاژن سازی ۲. فعال‌کردن فیبروپلازی. همچنین تاثیرات این روش درمانی را می‌توان در سه مورد خلاصه کرد: سفت کردن و جوان‌سازی پوست، محو کردن جای زخم و اسکارها و ترک بدن، بهبود منافذ پوستی باز.

  • تزریق ژل

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن و استفاده کرد. از کاربردهای مورد تایید FDA می‌توان استفاده از ژل برای حجم‌دهی، رفع چین و چروک‌ها، حجم‌دهی به صورت، جوان‌سازی دست‌ها، زیبایی بینی را نام برد.

تزریق ژل به دو دسته اساسی ترکیبات تقسیم می‌شود:

۱- ترکیبات فلج کننده

۲- ترکیبات پُر کننده که خود شامل دو نوع موقت و دائم تقسیم می‌شوند.

در کلینیک سیب‌سبز از بهترین مواد، توسط بهترین و مجرب‌ترین متخصصین استفاده می‌شود.

  • هیدرودرمی

روشی برای پاکسازی پوست است. پوست به علت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مواد آلاینده موجود در هوا، استرس‌های روزانه و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی مستعد از دست دادن آب و خشکی می‌باشد، که در اثر این پدیده پوست تکیده، پیر و بیمار به نظر می‌رسد و شادابی اولیه خود را از دست می‌دهد. آبرسانی (هیدرودرمی) روشی در دسترس و بسیار موثر برای پیشگیری و درمان این عارضه به حساب می‌آید.

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آبرسانی (هیدرودرمی) توسط دستگاه می‌باشد. با این روش به دلیل رطوبت‌رسانی به سلول‌های لایه شاخی، پوست شاداب‌تر و چین و چروک سطحی پوست کمتر می شود. در این روش به وسیله دستگاه هیدرودرمی ژل آبرسان به سلول‌های خشک شده رسانده می‌شود. از جمله فواید هیدرودرمی را می‌توان کاهش ظاهر آسیب دیده پوست، صاف کردن چین و چروک‌ها، بهبود بافت پوست، بهبود وضعیت بعضی از انواع جوش‌ها و آکنه‌ها و ایجاد ظاهر زیباتر را نام برد. با توجه به اینکه هیدرودرمی یک درمان خفیف و ملایم است هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. درمان هیدرودرمی نیز مانند سایر درمان‌های پوستی با توجه به چرب، خشک، نرمال یا مختلط بودن پوست انجام می‌شود.

  • میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم‌دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چندین سوزن است، خطوط نازک و باریکی شبیه به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه‌ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می‌کند. این تکنیک سبب پرتر به نظر رسیدن ابروها می‌شود و زیبایی آن را دو چندان می‌کند. در کلینیک سیب‌سبز میکروبلیدینگ با متد فیبروز صورت می‌گیرد. متد فیبروز جدیدترین متد حال حاضر دنیا برای پرکردن جاهای خالی ابرو و رفع نواقص و اصلاح فرم ابرو می‌باشد. از مزایای میکروبلیدینگ این است خطوط هاشور به صورت نامنظم و با طول‌های نامساوی ایجاد می‌گردد، بنابراین به فرم طبیعی موهای ابرو نزدیکتر می‌باشد و جلوه طبیعی‌تری به چهره می‌دهد.

 

  • لیفت نخ صورت و گردن

روش‌های نوین جوان‌سازی پوست شاید نتوانند زمان را متوقف کنند. ولی می‌توانند به شکل چشم‌گیری روند پیری پوست را کند و آهسته کنند.

لیفت با نخ یکی از روش‌های محبوب و موثر برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. و می‌تواند چین و چروک‌های صورت را حتی در سنین بالا، محو کند. تا همین چند سال پیش تنها راه رفع افتادگی پوست، حذف پوست اضافی به کمک تیغ جراحی بود.

جراحی لیفت با این که می‌تواند به نتایج فوق‌العاده‌ای منجر شود، خطرات بسیار و هزینه‌های بالایی دارد. به همین دلیل روش‌های مدرن‌تر و کم‌تهاجمی‌تری برای لیفت صورت ابداع شد که لیفت صورت با نخ (ThreadLift) یکی از آن‌ها است. لیفت صورت با نخ یک روش جوان‌سازی است که در آن از نخ‌های بخیه‌ی موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا بردن پوست استفاده می‌شود. بخیه‌های موقت در زیر پوست کار می‌شوند و دو تاثیر جوان‌سازی فوق‌العاده بر صورت شما می‌گذارند:

۱) لیفت و سفت کردن پوست ۲) تحریک کلاژن سازی

لیفت با نخ، به وسیله ۳ نوع نخ انجام می‌شود: نخ‌های جذبی، نخ‌های غیرقابل جذب، نخ‌های ترکیبی.

و از مزایا آن می‌توان، ایمنی بالا، ریکاوری سریع، هزینه مناسب و باقی نماندن اثر درمان را نام برد. همچنین معایب آن، تغییرات محدود می‌باشد.

 

 

  • پاک‌سازی

پاکسازی پوست از جمله مواردی است که توسط پزشکان، متخصصان سلامت پوست، بیوتی اینفلوئنسرها و بسیاری از افراد دیگر توصیه می‌شود. پاک‌سازی پوست سه هدف کلی را دنبال می‌کند که هر کدام فوایدی برای پوست دارند. این اهداف برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن (exfoliation)، پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها و مواد اضافی از روی پوست، کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی است.

پاکسازی به سه روش انجام می‌شود:

روش شیمیایی، روش مکانیکی، روش لیزری.

از مزایای پاکسازی پوست اینست که بلافاصله پس از انجام پاکسازی آثار آن نمایان می‌شود، چربی پوست تنظیم می‌گردد، دوره نقاهت ندارد و هزینه پاکسازی پوست بسیار مناسب است.

از جمله معایب آن، تنها قرمزی و التهاب چند ساعتی است که می‌توان آن را نادیده گرفت. به خاطر داشته باشید پس از انجام فرایند پاکسازی، پوست شما به شدت نسبت به اشعه نور خورشید حساس می‌شود، پس لازم است از ضد آفتاب قوی با لایه‌ای کلفت‌تر بر روی پوست استفاده کنید.

میکرودرم

میکرودرم ابریژن روشی برای زیبایی و جوان‌سازی پوست است. اساس این روش لایه‌برداری از پوست با استفاده از تکنیک‌های مختلف است. میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک‌های مختلف، لایه‌ی سطحی پوست شما برداشته می‌شود. بعد از التیام کامل، لایه‌ی سطحی جدید زیباتر، یکدست‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. راه‌های مختلفی برای انجام میکرودرم ابریژن وجود دارد که از آن جمله؛ روش دستیِ نوک الماسی، کریستال میکرودرم ابریژن، هیدرودرم ابریژن می‌باشد. در فواید میکرودرم می توان به از بین رفتن چین و چروک‌های سطحی و ظریف و شل شدگی پوست، ناهماهنگی در رنگ پوست، ناهماهنگی در بافت پوست، خال‌ها و ضایعات قهوه‌ای رنگ ناشی از افزایش سن اشاره کرد. شما با تماس با کلینیک سیب‌سبز می‌توانید با مشاوره رایگان به اطلاعاتی بسیار دقیق و خوبی دست پیدا کرده و با آگاهی کامل، روش مناسبی را برای درمان پوست خود انتخاب کنید.

  • جوان‌سازی

پیری رخدادی اجنتاب‌ناپذیر است. همه‌ی ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار خواهیم شد. با افزایش سن اتفاقات بسیاری برای بدن ما می‌افتد. حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصل ما انعطاف‌پذیری سابق را ندارند، ممکن است موهایمان بریزد و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک شود. در کلینیک سیب‌سبز روش‌های زیادی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که متناسب با پوست شما انجام می‌شود. خدماتی از قبیل: PRP، کربوکسی‌تراپی، بوتاکس، میکرودرم، هیدرودرم، لیفت صورت، مزوتراپی،RF  فرکشنال.

  • مزوتراپی:

مزوتراپی به طور کلی به فرایندی گفته می‌شود که در آن مواد معدنی و مغذی و همچنین ویتامین‌های موردنیاز بدن از طریق تزریق به زیر پوست رفته و وارد بدن می‌گردد که همین امر موجی می‌گردد تا هورمون‌ها و ویتامین‌های بدن تنظیم گردد. به عبارتی دارو و کوکتل‌های درمانی از طریق تزریق با دوز بسیار پایین به طور مستقیم به داخل مزودرم یا همان لایه میانی پوست به دفعات وارد شده و باعث می‌شود تا درمان مدنظر شما صورت پذیرد. مزوتراپی در درمان افتادگی پوست و لیفت پوست صورت، درمان تقریبی تیرگی دور چشم، درمان موضعی چاقی در نقاط مختلف صورت و بدن، درمان ریزش مو و تقویت ریشه مو و کمک به رشد مجدد موها و پرپشتی مو کاربرد دارد.

 

  • کربوکسی‌تراپی:

کربوکسی‌تراپی یا درمان با استفاده از گاز دی اکسیدکربن از جمله روش‌های پرطرفدار و فراگیر جوان‌سازی پوست در دنیا است. قدمت این روش درمانی به دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی در کشور فرانسه باز می‌گردد و به مرور شاهد توسعه و ارتقای عملکرد آن بوده‌ایم. Co2 باعث جوان‌سازی، ترمیم سیاهی و گودی زیر چشم، کاهش چروک‌ها و ترک‌های پوستی، کاهش سلول‌های چربی یا سلولیت‌ها می‌شود.

 

 

  • تزریق بوتاکس:

سابقه‌ی استفاده از بوتاکس در علم پزشکی به بیش از ۵۰ سال پیش باز می‌گردد. بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود. نظر سازمان FDA، وزارت بهداشت ایران و تقریباً تمامی سازمان‌های نظارتی درمان و سلامت، تزریق بوتاکس برای استفاده‌های درمانی یا جوان‌سازی پوست، ایمن و بی‌خطر شناخته می‌شود. شما در کلینیک سیب‌سبز به طور رایگان مشاوره می‌شوید تا با خیال راحت از این روش پرطرفدار استفاده کنید.

  • تزریق چربی:

با افزایش سن به آرامی بالشتک‌های چربی که در بخش‌های مختلف بدن قرار دارند، تحلیل می‌روند و باعث استخوانی شدن ظاهر اندام و افزایش عمق خطوط و چین و چروک‌ها می‌شود. در این شیوه‌ی جوانسازی، از چربی به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود. فیلرها یا حجم‌دهنده‌های پوستی، دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ای از پوست، موجب حجم‌دهی و جوانسازی پوست می‌شوند. لیست معایب تزریق چربی کوتاه و فهرست مزایای آن بسیار طولانی است. از مراحل تزریق چربی می‌توان استخراج چربی، خالص‌سازی، انتقال و جایگذاری را نام برد. در کلینیک سیب‌سبز تزریق‌ها توسط متخصصین مجرب انجام می‌شود و شما قبل از تزریق می‌توانید مشاوره رایگان شوید. کلینیک سیب‌سبز بهترین کلینیک زیبایی در زمینه تزریق ژل می‌باشد.

 

 

  • سابسیژن:

یکی از روش‌های از بین بردن جای جوش است که با هدف جدا کردن بافتهای زخم ایجاد شده از پوست سالم انجام می‌شود. یکی از روش‌های درمان جای زخم و آکنه است. سابسیژن در ۴ مرحله انجام می‌شود:

مرحله ۱: آماده‌سازی، مرحله ۲: انتخاب دستگاه سابسیژن، مرحله ۳: انجام عمل، مرحله ۴: تمیز کردن جای زخم.

در سابسیژن روش‌های مختلفی وجود دارد مثل: سابسیژن با تکنیک تزریق خونی، سابسیژن با پیوند پوست، سابسیژن با PRP، سابسیژن با پرکننده یا فیلر. در کلینیک سیب‌سبز از ۲ ابزار استفاده می‌شود: ۱- سوزن نوکور که شبیه یک تیغ برنده است و برای اسکارهای کوچک و سطحی مناسب است. ۲- ابزار دوم کانولاست که بدلیل اینکه نوک تیز نیست مطمئن‌تر است و در عمق پوست وارد شده و در صورت برخورد با عروق و اعصاب زیر پوستی به آنها آسیب نرسانده و از کنار آن‌ها عبور می‌کند و در نتیجه در سطح وسیعی در زیر پوست قابلیت مانور داشته و کبودی ایجاد نخواهد کرد.

  • تناسب اندام

برای رسیدن به اندام متناسب و دلخواه باید کلینیک خوب و معتبری را انتخاب کنید. کلینیک سیب‌سبز بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی با به کارگیری بهترین و به روزترین متدها و دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا این امکان را برای شما حتی در دوران پاندمی ویروس کرونا فراهم می‌کند. خدمات تناسب اندام در کلینیک سیب‌سبز شامل: ۱. درمان چاقی‌های موضعی Cavitation  ۲. درمان سلولیت و فرم‌دهی بدن LPG  ۳. کاهش وزن و سایز عمومی بدن ALICE  ۴. آنالیز کل بدن با دستگاه فوق پیشرفته، دستگاه Body composition  ۵. مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی  ۶. لاغری موضعی با کرایو می‌باشد. کلینیک سیب‌سبز با افتخار تمامی خدمات تناسب اندام را با هزینه مناسب و با مجهزترین تجهیزات و به صورت تخصصی انجام می‌دهد تا کامل‌ترین و تخصصی‌ترین مرکز زیبایی و تناسب اندام در تهران و حومه باشد. شما می‌توانید در این مرکز در تمامی بخش‌ها به صورت رایگان مشاوره شوید.

 

  • مو:

بسیاری از ما شنیده‌ایم که افراد به‌ دلایل مختلفی از داشتن موهای طبیعی بی‌بهره هستند. برخی در نهایت برای برطرف کردن این مشکل که در ظاهر افراد بسیار تاثیر دارد.

دست به روش‌های پر هزینه و بسیار سخت هم‌چون کاشت مو می‌زنند. داشتن موی زیبا به افراد اعتماد به نفس می‎‌دهد و اشخاصی که از این ناراحتی رنج می‌برند اعتماد به نفسی پایین دارند. ما در کلینیک سیب‌سبز جمع شدیم تا با روش‌های به روز دنیا بتوانیم این مشکل را به راحتی برای شما حل کنیم تا بتوانید از زندگی و زیبایی خود لذت ببرید.

در کلینیک سیب‌سبز از روش‌های پی آر پی، مزوتراپی، کربوکسی‌تراپی مو، هیر فیلر (hair filler) استفاده می‌شود. برای انتخاب روش متناسب با موی خود با بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی،کلینیک سیب‌سبز تماس حاصل فرمایید.

تا با مشاوره رایگان مشکل موی خود را درمان کنید. کلینیک سیب‌سبز کامل‌ترین مرکز زیبایی پوست و مو و تناسب اندام در تهران می‌باشد که با سابقه ده ساله توانسته است این امکان را فراهم کند تا کامل‌ترین خدمات زیبایی را با به روزترین و مجهزترین امکانات توسط پزشکان متخصص و مجرب در یک مرکز دورهم جمع کند تا شما با آرامش و اطمینان خاطر تمامی خدمات زیایی پوست و مو و تناسب‌اندام را در معتبرترین مرکز زیبایی تهران انجام دهید.

برایدریافت مشاوره از بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی همین حالا تماس فرمایید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع