ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کلینیک زیبایی پوست و مو در تهرانپارس کلینیک زیبایی در شرق تهران

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • کلینیک زیبایی پوست و مو در تهرانپارس کلینیک زیبایی در شرق تهران
 کلینیک زیبایی پوست و مو در تهرانپارس کلینیک زیبایی در شرق تهران

کلینیک زیبایی در شرق تهران به عبارتی کلینیک های پوست و مو در تهرانپارس شرق تهران به ارائه ی خدمات بهداشتی و سلامت در خصوص پوست و مو می پردازند، در این کلینیک های خدمات مختلفی به نا به نیاز شما ارائه می شود. خدماتی که به داشتن پوست و مویی شاداب و زیبا کمک می کند.

اما مسئله ی بزرگی که برخی از افراد ممکن است با آن مواجه شوند. این است که متاسفانه کلینیک هایی در سطح کشور به فعالیت می پردازند. که فاقد مجوز های بهداشتی لازم هستند و این کار می تواند سلامتی افراد نا آگاه را به خطر بیندازد. پس حتما توصیه می شود که قبل از مراجعه به چنین مراکزی، از داشتن مجوز آن اطمینان حاصل کنید.

خدماتی که درکلینیک های پوست و مو در تهرانپارس شرق تهران یه به عبارتی کلینیک زیبایی در تهرانپارس ارائه داده می شود اغلب در این زمینه هاست:

۱-لیزر پوست بدن و صورت:

لیزر کاربرد های فراوانی دارد، بخشی از افراد برای رهایی از شر موهای زائد صورت و بدن از لیزر استفاده می کنند. که کاربرد فراوانی هم در بین افراد دارد. یک روش آسان و قابل دسترس برای عموم مردم به شمار می رود . و درصد خطای کمی دارد.

کاربرد دیگر لیزر برای از بین بردن خال ها و لک های پوستی است. دستگاه های پیشرفته ای در این زمینه وجود دارد. که میتواند اغلب لکه های پوستی را درمان کند.

۲- جوان سازی و زیبایی پوست

زیبایی پوست تاثیر بسزایی در ایجاد احساس شادابی و جوانی در افراد دارد. برای داشتن پوستی زیبا و جوان می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. این روش ها عبارتند از استفاده از ماساژ های مخصوص، ماسک های صورت، اصلاح رژیم غذایی و در نهایت استفاده از پرتو درمانی . پیری یک حقیقت غیر قابل فرار در زندگی هر فرد به شمار می آید.

از جمله عوامل موثر بر پیری هر فرد فاکتورهای مختلفی مانند: افزایش سن، ساختار ژنتیکی، اثرات هورمونی، اشعه فرا بنفش، رژیم غذایی نا مناسب، مصرف الکل ، سیگار و جاذبه ی زمین و … است.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، پوست فرد به مرور شل تر می شود. و ساختار کلاژنی در فرد رفته رفته خسارت دیده و نابود می شود. برای درمان پیری روش هایفوتراپی پیشرفته ترین تکنولوژی لیفتینگ صورت و گردن بدون نیاز به جراحی است.

که در این روش از امواج اولتراسوند(به جای تیغ جراحی)استفاده می شود که فقط در یک جلسه ی یک ساعته بدون درد و عارضه انجام می شود. و بلافاصله بعد از هایفوتراپی شخص می تواند به سر کار روزانه ی خود برگردد. زیرا نیاز به نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارد.

۳- بوتاکس

برای جلوگیری از بروز پیری و جلوگیری از ایجاد خطوط عمیق در پیشانی و چین و چروک در صورت استفاده از توکسین بوتولینیوم(بوتاکس)موثرترین و رایج ترین راه است.  این ماده در عضلات صورت ، عضله های اطراف ناحیه تزریق شده و باعث می شود. عضله ها  قابلیت تحریک شدن توسط عصب ها را برای مدت چند ماه از دست بدهند.

این چین و چروک های موجود در صورت به دلیل عوامل مضر خارجی مانند آفتاب و یا عوامل مضر داخلی مانند: انقباضات مکرر و مزمن عضلات صورت هستند.

۴- کاشت مو

مو جزو فاکتورهای مهم زیبایی است. ریزش مو هم امری است غیر قابل اجتناب که ریشه های مختلفی دارد. از جمله وراثت، تغذیه و سبک زندگی . برای جبران بخش های آسیب دیده ی موی سر در کلینیک های پوست و مو در تهرانپارس شرق تهران اقدام به کاشت مو به شکل طبیعی می کنند.

یعنی از موهای پشت گردن فرد به بخش های مختلف فاقد مو پیوند زده می شود. برای این کار هم باید بخش آسیب دیده آماده  ی عمل پیوند شود و هم بخش پشت گردن فرد که محل برداشت موهای پیوندی است.

۵- لاغری و تناسب اندام

داشتن ظاهری متناسب و اندام خوب یکی از دغدغه های اصلی مردم است. امروزه این قضیه فقط شامل خانم ها نیست و بعضی از مردها نیز با قضیه ی تناسب اندام درگیر هستند. متخصصان برا این باورند که بهترین راه رسیدن به تناسب اندام ورزش متناوب و اصلاح رژیم غذایی است. پزشکان تنها در موارد خیلی حاد و اضطراری دست به انجام عمل های جراحی برای برداشت چربی های اضافه و نظیر آن می کنند.

در مواقع غیر ضروری فرد با این دو روش باید به وزن ایده آل خود دست یابد. در کلینیک ریبایی در شرق تهران روش های انجام این کار با برنامه های اصولی و زیر نظر کارشناسان تغذیه به شما ارائه می شود.

برای رسیدن به تناسب اندام، راه های غیر اصولی و روش های یک شبه را امتحان نکنید چون اغلب این دستگاه های لاغری، ژل ها و قرص ها فریبی بیش نیستند.

هایفوتراپی

با افزایش سن تغییراتی در پوست ایجاد می شود . بافت های پوست فرسوده شده و به تدریج دچار افتادگی و چین و چروک می شود . امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد .

روش هایی مانند میکرودرم ، آرلف ، لیفتینگ و لیزر باعث تغییر در لایه های سطحی پوست می شود . اما هایفوتراپی که روشی کم تهاجم و بدون جراجی است نه تنها باعث جوان سازی و لیفتینگ پوست می شود. بلکه تاثیر عمیقی در لایه های زیرین پوست دارد.

به همین جهت ماندگاری اثرات این روش نسبت به سایر روش های جوان سازی بیشتر می باشد. در هایفوتراپی با استفاده از امواج اولتراسوند گرمایی در یک نقطه کانونی در لایه زیرین پوست ایجاد می کند . این روش مانند سونوگرافی است با تفاوت این که انرژی هایفوتراپی بالا بوده و فرکانس پایین تری دارد .

لیفت صورت با نخ

صورت انسان عضوی از بدن است که به مرور زمان و با بالا رفتن سن دچار چروک شده.  و از زیبایی فرد کاسته می شود روش های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. یکی از این روش ها که جدید می باشد و باعث جوان شدن صورت می شود لیفت صورت با نخ می باشد.

در نهایت باید گفت که در کلینیک پوست و و زیبایی استفاده از دستگاه های لیزر به دلیل عدم نیاز به جراحی و کم تهاجم بودن  در بین افراد پرطرفدارمی باشد . این لیزر دارای کاربرد فراوانی است. به طور کلی لیزر دارای جنبه زیبایی و درمانی می باشد . جنبه درمانی آن برای بیماری های پوستی و جنبه زیبایی آن برای جوانسازی پوست و از بین بردن موهای زائد استفاده می شود.

 

تزریق پر کننده ها

فیلرها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای افزایش حجم، فرم دهی و پرکردن بعضی از خطوط و چین و چروک ها در صورت و بدن کاربرد دارند که در ادامه توضیحاتی پیرامون آنها داده خواهد شد.

تزریق ژل

ژل‌ها موادی طبیعی یا مصنوعی هستند که برای حجم دهی به پوست استفاده می‌شوند. ماندگاری ژل‌ها به جنس آن‌ها بستگی دارد. مثلاً کم‌ترین ماندگاری به ژل‌های کلاژنی و بیشترین ماندگاری به ژل‌های دائمی ساخته شده از ماده‌ی PMMA تعلق دارد. امروزه بیشتر از ژل‌های نیمه‌دائم استفاده می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. هیالورونیک اسید سیمان بین بافتی پوست ما است. برای همین ماده‌ای طبیعی، موثر و کم‌عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

تزریق چربی

وقتی بحث ماندگاری نتایج حجم‌دهی به پوست در میان باشد، تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست است. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می‌شود. یعنی مثلاً چربی‌های ران یا شکم شما را با استفاده از روش لیپوساکشن برداشت می‌کنیم و بعد از خالص سازی به زیر پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می‌کنیم.

 

درمان مشکلات و بیماری های پوستی

در گذشته اغلب مراجعات به مراکز پوست، برای درمان بیماریها و مشکلات پوستی و مو بود که امروزه علاوه بر آنها به سایر خدمات جوانسازی و … نیز پرداخته می‌شود. آکنه و اسکار، کهیر، خال ها، زگیل ها، تبخال ها و کلیه ضایعات پوستی، لوپوس پوستی، پسوریازیس، ریزش مو و درمان بسیاری دیگر از بیماری های پوست و مو نیز با مراجعه به کلینیک های پوست توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده و درمان می‌شوند.

خدمات لاغری در کلینیک پوست و مو

یکی از مشکلاتی که بسیار احتمال دارد. در هنگام عمل های لاغری و پیکرتراشی اتفاق بیفتد، افتادگی پوست بعد از کشیدن چربی شکم و عضلات بدن است. پوست حالت ارتجاعی داشته و در اثر اضافه وزن و ایجاد چربی های اضافه در زیر پوست کشیده می شود.

پس از حذف این چربی ها حجم ماده زیر پوست کاهش یافته و در واقع پوست، هیچ نگهدارنده ای ندارد و در اثر اینکه نمی تواند دوباره جمع شده و به حالت اول باز گردد، افتادگی پوست پس از کاهش وزن اتفاق می افتد.

با انجام عمل های جراحی لاغری در کلینیک پوست و مو ، امکان درمان افتادگی و شلی پوست پس از عمل توسط متخصصین جوانسازی پوست و زیبایی وجود داشته و فرد با کمترین عوارض پس از عمل به زندگی عادی باز می گردد.

ویژگی های کلینیک فوق تخصصی پوست و مو

در یک کلینیک فوق تخصصی پوست و مو، تمام مراحل درمان از مشاوره و تشخیص، تا درمان و مراقبت های پس از درمان تحت نظر مستقیم و با دخالت کادر پزشکی متخصص پوست و زیبایی انجام می شود. مشاوره و پیگیری مشکلات بیماران به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته و به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق پیامک انجام می شود.

از ویژگی های یک کلینیک معتبر پوست و مو، همکاری با انواع شرکت های بیمه دهنده خصوصی، جهت رفاه حال بیماران می باشد. تعیین وقت ویزیت با توجه به مشغله کاری شما و قابلیت تغییر آن با نظر شما، تمام محدودیت ها را جهت انجام درمان و پیگیری مؤثر پس از درمان از بین می برد. تمام این موارد در کنار تجربه و تخصص پرسنل کلینیک و کادر پزشکی،  تجربه خوشایند و مطمئنی را برای شما از مراجعه و درمان در یک مرکز فوق تخصصی پوست و مو ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع