ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین دکتر تزریق چربی

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین دکتر تزریق چربی
 بهترین دکتر تزریق چربی

بهترین دکتر تزریق چربی تهران:

بهترین مرکز تزریق چربی

بهترین دکتر تزریق چربی تهران: یکی از نشانه‌های پیری، کاهش حجم صورت و سایر بافت‌های بدن است. با افزایش سن به آرامی بالشتک‌های چربی که در بخش‌های مختلف بدن قرار دارند، تحلیل می‌روند. باعث استخوانی شدن ظاهر اندام و افزایش عمق خطوط و چین و چروک‌ها می‌شود.

روش‌های زیادی برای جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک‌ها و به طور کلی جوان‌سازی پوست وجود دارد. تزریق چربی یکی از موثرترین روش‌های جوان‌سازی و حجم‌دهی به پوست است. در سال‌های اخیر تا حد زیادی مورد اقبال واقع شده است.

در اینجا می‌خواهیم به اصول تزریق چربی، کاربردها، عوارض و موارد این چنینی بپردازیم. در سال ۱۳۹۷، بیش ۷۰ هزار نفر تزریق چربی انجام دادند و بیش از ۹۰ درصدشان از نتایج رضایت داشتند. زمان ریکاوری یا بهبودی تزریق چربی حدود یک هفته است. تمام عوارض و ناراحتی‌های احتمالی تا حداکثر دو هفته از بین می‌روند. تزریق چربی روشی کم‌تهاجمی است.

به دلیل استخراج چربی با لیپوساکشن از تزریق ژل تهاجمی‌تر و از سایر عمل‌های جراحی مشابه، کم‌تهاجمی‌تر است. بدون درد، خونریزی و ایجاد اسکار انجام می‌شود و نسبت به تزریق ژل دوام بیشتری دارد میتوانید در این خصوص با دکتر تزریق ژل در تهران مشورت کنید. در این شیوه‌ی جوان‌سازی، از چربی به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود.پ

فیلرها یا حجم‌دهنده‌های پوستی، دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ای از پوست، موجب حجم‌دهی و جوان‌سازی پوست می‌شوند. فیلرها انواع گوناگونی دارند و در ایران بیشتر با نام تزریق ژل شناخته می‌شوند.

ژل یا تزریق چربی:

اما ژل‌ها فقط یکی از انواع فیلرهای قابل استفاده هستند و تزریق چربی هم در دسته‌ی فیلرها قرار می‌گیرد. در تزریق چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود. اثرات آن ماندگاری بیشتری دارند و بافت‌های بدن واکنش بدی به چربی‌های تزریقی نمی‌دهند.

به علاوه اگر اصول درمانی رعایت شود، عوارض این روش بسیار کم و محدود است. زمان استفاده از تزریق چربی زمانی است که بخش‌هایی از صورت شما دچار فرو رفتگی و کاهش حجم شده است، یا زمانی که می‌خواهید.

روش جوان‌سازی اثرات ماندگارتری نسبت به فیلرها یا ژل‌های موقت داشته باشد، همچنین اگر می‌خواهید.انحناهای سطحی (کانتور) بدن و صورت خود را بهبود ببخشید، جای اسکار و زخم‌ها را برطرف کنید و دستان یا صورت خود را جوان‌سازی کنید و یا عدم تناسب انحنا یا کانتور سینه‌های خود را برطرف کنید. همچنین از تزریق چربی می‌توان برای طبیعی‌سازی نتایج ایمپلنت پستانی هم استفاده کرد.

مزایا و معایب چربی از زبان بهترین دکتر تزریق چربی تهران:

مزایای استفاده از تزریق چربی این است که در تزریق چربی از چربی‌های بدن خودتان استفاده می‌شود. به این ترتیب احتمال وقوع واکنش‌های آلرژیک به ماده‌ی خارجی کاهش می‌یابد و نتایج تزریق چربی ماندگار، طبیعی و ایمن خواهد بود. همچنین تزریق چربی روشی کم‌تهاجمی و موثر برای جوان‌سازی پوست است.

از جمله معایب تزریق چربی این است که استخراج و آماده‌سازی چربیِ بدن برای تزریق، نسبت به تزریق ژل که در آن مواد تزریقی از پیش آماده هستند. وقت بیشتری می‌برد همچنین نتایج تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ماندگاری بیشتری داشته؛ ولی هزینه‌ بیشتری برای شما دارد.

در ضمن برای افزایش حجم سینه‌ها یا باسن، ممکن است به چندین جلسه‌ی درمانی نیاز داشته باشید. کسانی که از بیماری‌های سیستم گردش خون رنج نمی‌برند، همچنین وضعیت سلامت عمومی خوبی دارند. و انتظارات واقع‌گرایانه و روحیه‌ای مثبت دارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. تزریق ژل در نواحی مختلف انجام می‌شود مثل:

 

تزریق چربی در صورت با  بهترین دکتر تزریق چربی تهران:تزریق چربی

تزریق چربی به صورت برای رفع چین و چروک‌های آن مانند خطوط خنده، خط اخم، خطوط افقی پیشانی یا خطوط پنجه کلاغی (در اطراف چشم) بسیار مناسب است. در این حالت، چربی از شکم، ران یا سایر بخش‌های بدن شما معمولاً به کمک روش لیپوساکشن استخراج شده و پس از آماده‌سازی به بخش‌های مورد نظر تزریق می‌شود. فرورفتگی‌های ناشی از افزایش سن یا چاله‌های ناشی از آکنه و جوش هم به خوبی با این روش قابل درمان است. افزایش حجم لب‌ها، کانتور خط فک، رفع عقب‌رفتگی چانه و موارد این چنینی نیز با تزریق چربی برطرف می‌شوند.

تزریق چربی در پستان‌ها توسط بهترین دکتر تزریق چربی تهران:

در صورتی که می‌خواهید کمی حجم سینه‌های خود را افزایش دهیدکاندیدای خوبی برای تزریق چربی در سینه هستید. اما توجه داشته باشید که برای این کار پستان‌های شما باید شکل و بافت پوستی مطلوبی داشته باشد. در صورتی که افتادگی پستان‌ها زیاد بوده، قوام پوست پستان‌ها ضعیف است یا می‌خواهید. افزایش حجم زیادی داشته باشید، تزریق چربی چندان برای شما مناسب نیست.

اگر قبلاً ایمپلنت سینه انجام داده‌اید و حالا می‌خواهید شکل یا حجم پستان‌ها را بهبود ببخشید، می‌توانید از تزریق چربی استفاده کنید. گاهی بعد از ایمپلنت، کمی ناهماهنگی در شکل ظاهری پستان‌ها مشاهده می‌شود.

در این موارد استفاده از چربی برای رفع نقایص بسیار مناسب است. اگر در اثر لامپکتومی به دلیل سرطان سینه، پستان‌ها دچار مشکلی شده باشند، تزریق چربی روش بسیار مناسبی برای پر کردن و رفع نقایص ایجاد شده خواهد بود. از تزریق چربی می‌توان برای بازسازی کلی پستان‌ها بعد از ماستکتومی (پستان‌برداری) هم استفاده کرد. البته در این حالت معمولاً به ۲ تا ۴ جلسه‌ی درمانی نیاز دارید.

حجم‌دهی به باسن توسط بهترین دکتر تزریق چربی تهران:

بسیاری از افرادی که می‌خواهند باسنی پر و با انحنای بیشتری داشته باشند می‌توانند از روش «لیفت باسن برزیلی» استفاده کنند. این روش نوعی تزریق چربی است که بدون نیاز به ایمپلنت، باعث افزایش انحنا و حجم باسن می‌شود. در این روش از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی از نواحی مجاور و از تزریق چربی برای پرکردن باسن استفاده می‌شود.

جوان‌سازی پوست دست با بهترین دکتر تزریق چربی:

برای جوان‌سازی پوست دست، افزایش حجم و پوشاندن تاندون‌ها و عروق سطحی که در سنین بالا در پشت دست قابل مشاهده هستند، می‌توان از تزریق چربی استفاده کرد.

شایان به ذکر است در تزریق چربی، احتمال وقوع این عوارض بسیار کم است و تا کنون در کلینیک سیب‌سبز مشاهده نشده است. عوارضی از قبیل حساسیت و واکنش آلرژیک به بی‌حسی موضعی، عفونت (بسیار نادر)، اختلال در حس پوستی (گذراست)، اسکار (به ندرت مشاهده می‌شود).

واکنش آلرژیک به چربی تزریقی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و آسیب به ساختارهای عمقی پوست به دلیل مهارت یا تجربه‌ی کم پزشک و نتایج نامطلوب که ممکن است نیاز به جلسات درمانی بیشتر داشته باشد.

مفتخریم اعلام کنیم حتی یک مورد از موارد بالا تا به حال در کلینیک سیب‌سبز اتفاق نیفتاده است. بهترین دکتر تزریق چربی کشور و متخصصین این امر با به کارگیری روش‌های نوین و استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد و با بهره‌گیری از تجهیزات و دستگاه‌های درجه یک به روز در دنیا توانسته‌اند مکان امنی برای شما که دغدغه موارد بهداشتی مخصوصا در زمان پاندمی کرونا دارید را فراهم سازند.

ما با سابقه و با تجربه ده ساله توانستیم اعتماد شما عزیزان را جلب کرده و به بهترین و معتبرترین و مجهزترین کلینیک زیبایی در تهران تبدیل شویم. برای مشاوره رایگان با بهترین دکتر تزریق چربی در کلینیک سیب‌سبز تماس بگیرید. تا بتوانید از راهنمایی‌های مجرب‌ترین پزشک تزریق چربی در تهران استفاده کنید و مطمئن‌ترین و مناسب‌ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین راه را انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره از بهترین دکتر تزریق چربی تهران همین حالا تماس فرمایید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع