ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کلینیک زیبایی در تهرانپارس

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • کلینیک زیبایی در تهرانپارس
 کلینیک زیبایی در تهرانپارس

کلینیک زیبایی در تهرانپارس

در ان مقاله ویژگی های کلینیک زیبایی در تهرانپارس را بیان می کنیم. برای انجام خدمات زیبایی پیدا کردن یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص یکی از الویت های هر فرد است. با توجه به حساس بودن خدمات زیبایی در انتخاب یک کلینیک زیبایی در شرق تهران باید دقت لازم را داشته باشید. با این کار می توانید مشاهده عوارض انجام عمل های زیبایی را به حداقل برسانید.

امروزه مراکز مختلفی در زمینه ارائه خدمات پوست و مو فعالیت دارند. داین موضوع از یک منظر دارای مزایای مختلفی است.اما از جهتی دیگر باعث سردرگمی افراد می شود. این که به کدام کلینیک مراجعه کنند و از خدمات آنها بهرمند شوند، برای آنها تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین منظور شما باید با ویژگی های کلینیک زیبایی خوب آشنا شوید تا بتوانید بهترین مرکز را به راحتی شناسایی کنید. بر همین اساس در این مطلب در مورد این ویژگی ها توضیح خواهیم داد.

در مراکز زیبایی چه خدماتی ارائه می شود؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید یک کلینیک معتبر داشته باشد، ارائه تمامی خدمات در زمینه سلامت پوست و مو است. به همین منظور قبل از مراجعه به این مراکز باید بررسی کنید تا از خدمات آنها آگاه شوید. در کلینیک های درجه یک، تمامی اقدامات درمانی و محافظتی به صورت اصولی انجام می شوند. به همین سبب نیز این مراکز، بیماران خود را ساپورت کرده و در صورت بروز مشکل، آنها را همراهی خواهند کرد. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی، نوع خدمات و نحوه به نتیجه رساندن این درمان ها در کلینیک مورد نظر را بررسی کنید.

ویژگی های کلینیک زیبایی خوب کدامند؟

به جز نوع خدمات ارائه شده، کلینیک های خوب دارای یک سری ویژگی های متمایز هستند. شما با بررسی این ویژگی ها به راحتی می توانید به این نتیجه برسید که آیا می توانید به عملکرد این مرکز اعتماد کنید یا خیر. از جمله ویژگی های کلینیک زیبایی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از مجوز بهداشت و درمان

کلینیک هایی که در زمینه درمان مشکلات پوست و یا مربوط به مو فعالیت دارند باید دارای مجوز بهداشت باشند. در واقع این مجوز نشان می دهد که عملکرد این مرکز مورد تأیید وزارت بهداشت می باشد یا خیر. وجود پروانه تخصصی فعالیت های درمانی و گواهینامه های معتبر در این زمینه، اعتبار کلینیک را نشان می دهد. هرگز در مراکزی که فاقد مجوز هستند، اقدامات درمانی انجام ندهید. زیرا در صورت بروز مشکل نمی توانید اقدامی قانونی انجام داده و پیگیر مطالبات خود باشید.

کلینیک زیبایی در تهرانپارس
کلینیک زیبایی در تهرانپارس

استفاده از دستگاه های مدرن

امروزه از روش های مدرن برای درمان مشکلات پوستی و مو استفاده می شود. این روش ها، مستلزم استفاده از دستگاه های مدرن هستند. استفاده از این دستگاه ها نویدبخش درمانی موفق و با ضریب خطای بسیار ناچیز خواهد بود. از این رو مجهز بودن به دستگاه های باکیفیت را می توان از مهمترین ویژگی های کلینیک زیبایی خوب دانست.

استفاده از داروهای باکیفیت

داروهایی که برای این درمان ها تجویز می شوند باید از نوع اصل و باکیفیت باشند. در غیر این صورت شاهد عوارض خطرناک آنها خواهید بود. پس بررسی کنید تا از اصالت داروهای تجویز شده در کلینیک های زیبایی مطمئن شوید. همواره کلینیکی را برگزینید که داروهای باکیفیت تجویز می کند. برای بررسی این موضوع می توانید از مراجعین این مراکز، پرس و جو کنید. تنها، کلینیک هایی دارای مشتریان دائمی هستند که خدمات باکیفیت ارائه می کنند. مشتریان در صورت رضایت از درمان های انجام شده، دوباره به این مراکز مراجعه خواهند کرد.

ارائه مشاوره قبل از انجام درمان های زیبایی

یکی از ویژگی های کلینیک زیبایی خوب این است که به بیماران خود، خدمات مشاوره ارائه می کند. یک جلسه مشاوره ای رایگان در این مراکز برگزار می گردد تا مشتریان از تصمیم خود مطمئن شوند. این جلسه شامل بررسی عارضه مد نظر برای درمان، گزینه های پیش رو، بررسی هزینه ها و معرفی بیمه تحت پوشش خواهد بود.

ارائه خدمات با قیمت های مناسب

معمولاً کلینیک هایی که صرفاً به دنبال کسب درآمد بالا هستند، خدمات را با قیمت نامتعارفی ارائه می کنند. زیرا می دانند که کیفیت خدمات درمانی آنها در حد ایده آل نیست. در کلینیک های معتبر، خدمات با قیمت های مصوب ارائه می گردد. در این مراکز، کیفیت خدمات حرف اول و آخر را می زند. زیرا بر این باور هستند که ارائه خدمات با کیفیت موجب جذب مشتری بیشتر و در نهایت، درآمد بالا خواهد شد. قبل از مراجعه به یک کلینیک می توانید قیمت ها را استعلام کنید. با مقایسه قیمت ها و خدمات، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

برخورداری از کادری مجرب و کاردان

درمان معضلات پوستی و یا مشکلات مربوط به مو، فقط زمانی تأثیر گذار خواهد بود که توسط افراد مجرب اجرا شود. این که پزشک و کادر حاضر در این کلینیک ها بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند نیازمند دانش و تخصص است. تخصص و تجربه کادر درمان هر کلینیک را می توان جزو ویژگی های کلینیک زیبایی خوب به شمار آورد. البته آگاهی از این مورد کمی سخت خواهد بود. زیرا مراکز مختلف با استفاده از مزیت های فضای اجتماعی، خود را به خوبی تبلیغ می کنند. برای آگاهی از تجربه و تخصص کادر کلینیک مورد نظر می توانید به مدارک پزشکی مرتبط با زیبایی کادر این کلینیک توجه کنید.
در ضمن می توانید از نزدیکان و آشنایان نیز کمک بگیرید.

اکرام ارباب رجوع

ارائه خدمات باکیفیت، برخورد محترمانه با مشتری و سرویس دهی منظم را می توان نماد اکرام ارباب رجوع دانست. شما می توانید در مراجعه اول خود به کلینیک مد نظر، نوع برخورد کادر کلینیک را تحت نظر داشته باشید. نحوه رفتار پرسنل کلینیک و برخورد پزشک مربوطه، ارائه راهنمایی های لازم و ارائه مشاوره، می تواند موجب رضایت مشتریان شود. کادر کلینیک های معتبر همواره در صدد هستند که تا با رویی خوش و روحیه ای بالا با مراجعه کنندگان برخورد کنند.

کلینیک زیبایی در تهرانپارس
کلینیک زیبایی در تهرانپارس

خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی

  • تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
  • بافت برداری ( Biopsy )
  • کاردرمانی با بهره گیری از اشعه ماوراء بنفش   VBAو UVB
  • الکترولیز  (سوزاندن موهای اضافی)
  • آزمایشات حساسیت پوستی ( Patch test )
  • لیزر تراپی پوست
  • کاشت و پیوند مو
  • انجام کوتر و کرایو ضایعات پوستی
  • لاغری و تناسب اندام
  • خدمات زیبایی بینی بدون جراحی
  • خدمات جوان سازی پوست
  • میکرونیدلینک (درمان جای زخم، سوختگی واقع ترک های پوستی)
  • کاشت ابرو
  • لیفتینگ صورت
  • پاکسازی پوست

کیفیت انجام خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی به صورت کاملا تخصصی و مطابق با نیاز و شرایط بیمار و با بهره گیری از آخرین متد های روز پزشکی دنیا انجام می شود و همواره به علت حساس بودن بافت پوست و مو، عمل زیبا سازی می بایست با دقت و ظرافت فراوان و خاصی انجام شود که به درمان های تکمیلی و ویزیت های متعدد پس از عمل نیاز نباشد.

با توجه به مطالب گفته شده خدمات زیبایی پوست و مو ‌پروسه ای زمان بر و طولانی  دارد و لازم است جهت دستیابی به نتیجه هر چه مطلوب تر، ارائه خدمات تکمیلی نیز انجام شود.

انجام خدمات زیبایی می بایست در کلینیک ها به صورت منظم و بدون اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی باشد و هرگز نباید ارائه ی خدمات زیبایی کلینیک پوست و مو  فاصله ای ایجاد شود.

با استناد به مطالب بالا در انتخاب یک کلینیک مناسب و مجرب علاوه بر پزشکان و پرسنل کلینیک، ارائه خدمات و استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز نیز دخیل هستند و چه بهتر، قبل از انتخاب کلینیک زیبایی، در مورد آن تحقیق و مشورت نمایید چرا که زیبایی و سلامت شما در درجه ی نخست و مهمی قرار دارد.

چگونه یک کلینیک زیبایی خوب را پیدا کنیم

بهترین روش برای تشخیص بهترین کلینیک زیبایی مراجعه به کلینیک و بررسی مجوزها، تخصص پزشک و میزان بهداشت در کلینیک است. در مراجعه حضوری می توانید با دیگر مراجعه کنندگان در باره نحوه درمان و میزان رضایت آنها نیز صحبت کنید. اگر در کلینیک مورد نظر شما جلسه مشاوره نیز تنظیم می شود بهتر است آن را مغتنم شمرده و تمام سوالات خود را از پزشک بپرسید. البته در غیر این صورت نیز مشاوره گرفتن از پزشک درباره مشکلات پوستی و نحوه درمان آنها به پرداخت هزینه ویزیت می ارزد.

قبل از مراجعه می توانید به صفحه کلینیک در شبکه های مجازی مراجعه کنید. امروزه همه کلینیک ها صفحاتی در فضای مجازی دارند که در آنها رزومه ارائه می دهند. یکی از جالبترین ویژگی های کلینیک زیبایی خوب داشتن سایت است. کلینیک های زیبایی در سایت خود درباره خدمات ارائه شده اطلاعاتی ارائه می دهند. در این سایت شما می توانید دستگاه استفاده شده در کلینیک و ویژگی های آن را مشاهده نمایید.

مراقبت های قبل و بعد از خدمات زیبایی در این کلینیک ارائه می شود و شما با مطالعه آنها با خیالی آسوده می توانید اقدام به دریافت خدمات نمایید. در بیشتر سایت ها امکان مشاوره نیز وجود دارد که به نظر می رسد فرصت مناسبی برای پرسیدن سوالات است.

کلینیک زیبایی در تهرانپارس
کلینیک زیبایی در تهرانپارس

خدمات کلینیک زیبایی سیب سبز

هایفوترپی

برای جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چر ها و لیفتینگ پوست صورت و گردن استفاده می شود. البته کارتریج هایی مخصوص برای لاغری نیز دارد.

میکرودرم

میکرودرم ابریژن دستگاهی است که به کمک آن می توانید لک های پوستی را از بین برد، افتادگی پوست را برطرف نمود و چین و چروک های سطحی پوست را از بین برد.

لیزر موهای زائد

این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد تمم بدن استفاده می شود. در صورتی که جلسات را به درستی پست سر بگذارید موهای زائدتان برای همیشه از بین می رود.

از بین بردن خال

خال ها در کلینیک ارکید هم به کمک دستگاه لیزر و هم با عمل جراحی برداشته می شوند.

از بردن اثرات خال کوبی

خالکوبی و تتو ممکن است شما را خسته کرده باشد. در این کلینیک به کمک روش های جدید این خطوط برداشته می شوند.

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های از بین بردن چین و چروک های صورت است. در این کلینیک از بوتاکس از برندهای معتبر برای تزریق آماده شده است.

مزوتراپی

مزوتراپی تزریق مواد مغذی به داخل پوست و مو است. این مواد باعث می شود پوشت موارد مورد نساز خود را تامین نموده و پیری پوست و ریزش مو به تاخیر بی افتد.

ار اف فرکشنال

در این روش لیزر در قسمت و لایه مشخصی از پوست تابانده می شود که باعث جوانسازی پوست می شود.

میگرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی تهاجمی است که در آن پوست فرد مقداری تراش داده می شود. این تراش باعث می شود چین و چروک های عمیق، جای جوش های قرمز روی پوست از بین برود. این روش به قوام پوست نیز کمک می کنند.

کلینیک زیبایی سیب سبز در شرق تهران و تهرانپارس با داشن تمام ویژگی های یک کلینیک معتبر و استفاده از کادری مجرب و پزشک متخصص اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع