ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

پنج ماده اصلی مرطوب ‌کننده و آبرسانی مو

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • پنج ماده اصلی مرطوب ‌کننده و آبرسانی مو
 پنج ماده اصلی مرطوب ‌کننده و آبرسانی مو

شما محصولاتی را برای مراقبت از مو خود را انتخاب کرده‌اید که برای نوع مو شما بسیار مناسب هستند و خواندن نظرات خوب یا بد درباره آن‌ها نیز تاثیری بر روی شما ندارد. یکی از مواردی که ممکن است بدنبال آن باشید؛ چیزی است که به خصوص در تابستان به موهای خشک شما آبرسانی کند. اما به هر حال چه چیزی باعث آبرسانی مناسب به مو‌ها می‌شود؟ آیا این چیزی است که می‌توان خرید و به تنهایی از آن استفاده کرد؟ شما در واقع می‌توانید ماسک‌های آبرسان موی خود را درست کنید. ماسکی که به موهای شما آبرسانی کند. در اینجا برخی از مواد اصلی برای مرطوب نگه داشتن موهای شما آورده شده است.

گلیسیرین

گلیسیرین ماده‌ای است که باعث محصور شدن آب می‌شود . به طور طبیعی ، این بدان معنی است که حفظ رطوبت در موهای شما به مواد موجود در محصولات شما بستگی دارد. همچنین می‌توانید از گلیسیرین برای تهیه صابون (انواع صاف صابون) و لوسیون استفاده کنید. گلیسیرین هم در صابون‌ها و هم در لوسیون‌ها به مرطوب سازی پوست کمک می‌کند. همچنین ممکن است ، “گلیسیرین گیاهی” ذکر شده در برچسب محصول دیده باشید.

آلوئه‌ورا

اگر به راحتی دچار آفتاب سوختگی می‌شوید، پس بیشتر از دیگران با آلوئه‌ورا و استفاده از آن برای تسکین پوست آشنا هستید. اگر تا به حال برگ آلوئه را چیده باشید، می‌دانید که بوی چیزهایی که در فروشگاه‌ها خریداری می‌کنید بسیار بهتر از گیاه تازه آلوئه است! با این وجود، آلوئه‌ورا (همچنین به عنوان آلوئه یا آب آلوئه ورا شناخته می‌شود) دارای خواص مرطوب کنندگی  و آبرسانی بسیار خوبی است. علاوه بر کمک به رشد مو، با حفظ در روغن‌های طبیعی مو به درخشندگی و درخشندگی زیبایی مو نیز کمک می‌کند.

روغن نارگیل

آووکادو در واقع فواید زیادی برای بدن دارد. این یک روغن خوب و یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات است. علاوه بر این، آووکادو در تلاش برای بازیابی موهای آسیب دیده مفید است. چند قطره آووکادو که به شامپوی مورد علاقه شما اضافه شود می‌تواند آن شامپو را به معجونی بسیار مرطوب کننده و آبرسان تبدیل کند. اگر پوست سر شما خارش دارد و به مرطوب کننده نیاز دارد، می‌توانید برای تسکین، چند قطره به پوست سر خود بمالید.

روغن جوجوبا

احتمالاً قبلاً کشف کرده‌اید که شستن روزانه موهای‌تان فکر خوبی نیست. مخصوصاً اگر قبلاً با خشکی مو سر و کار داشته‌اید. دلیل این امر این است که پوست سر شما روغنی طبیعی به نام سبوم تولید می‌کند که پوست سر و موهای شما را مرطوب نگه می‌دارد. روغن جوجوبا شباهت زیادی به این سبوم طبیعی دارد. در واقع‌، حتی ساختار مولکولی آن نیز مشابه است!

کره شی

کره شی، حامل طبیعی ویتامین A می‌باشد. کره شی تقریباً در هر مرطوب کننده  و آبرسان مویی پیدا می‌شود زیرا از نظر فیزیکی رطوبت را حفظ می‌کند. برای کولی‌ها، که تمایل به داشتن موهایی ضخیم و خشک دارند، کره شی اغلب یک نعمت الهی است.

سخن نهایی

در حالی که این مواد تقریباً به هر نوع مو رطوبت رسانی و آبرسانی می‌کنند، به یاد داشته باشید که همه مواد برای همه انواع مو به یک اندازه کار نمی‌کنند. شما ممکن است به ماده خاصی قسم بخورید در حالی که یک فرد دیگر نمی‌تواند آن را تحمل کند. به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب محصولات، جنس و ضخامت موهای خود را نیز بخاطر داشته باشید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع