ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس
 بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس

 

بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس

بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس:در درجه اول برای کاهش ظاهر چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از آن برای درمان بیماری‌هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی گردن رحم) ، تعریق زیاد (هایپرهیدروز) ، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم استفاده می‌شود. تزریق بوتاکس همچنین ممکن است به جلوگیری از میگرن مزمن نیز کمک کند.

 

بوتاکس چه مدت دوام می‌آورد؟

بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس
بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس

به طور کلی این تزریق ۳-۴ ماه دوام می‌آورد. مطمئناً بیمارانی وجود خواهند داشت که این تزریق برایشان مدت طولانی‌تری (در دامنه ۴-۶ ماه) یا کوتاه‌تری (در دامنه ۲ ماهه) دوام می‌آورد. همچنین برای کسانی که دفعه اولشان است، معمولا مدت زمان کمتری دوام می‌آورد. اما از دفعات دوم به بعد دوام آن بیشتر می‌شود.

بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس به تمامی سوال های شما پاسخگو میباشد:

 

عوارض بد بوتاکس چیست؟

عوارض جانبی عبارتند از:

  • واکنش های آلرژیک.
  • راش.
  • خارش.
  • سردرد.
  • درد گردن یا کمر.
  • سفتی عضله.
  • مشکل در بلعیدن.
  • تنگی نفس و غیره…

توجه داشته باشید این عوارض در همه دیده نمی‌شود.

 

از نظر بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس چه کسی نباید بوتاکس کند؟

افرادی که باردار، شیرده و یا بیماری عصبی دارند نباید اینکار را استفاده کنند. از آنجا که بوتاکس برای همه چین و چروک ها موثر نیست، ابتدا باید با پزشک مشورت کنید.

 

آیا بعد از از بین رفتن بوتاکس، پیرتر به نظر می‌رسید؟

“بسیاری از مردم می‌ترسند که با متوقف کردن تزریق صورت آن‌ها به طور چشمگیری چین و چروک شود. … به عبارت دیگر، پوست شما خطوط را یک شبه از بین نمی‌برد که یک شبه هم خطوط را برگرداند- بعد از توقف بوتاکس همچنان نسبت به سن خود جوان‌تر به نظر می‌رسید، که البته این نکته نیز به مدت زمانی که بوتاکس را نگه داشته و ترمیم کرده‌اید بستگی دارد.

 

آیا ظاهر صورت شما را تغییر می‌دهد؟

بوتاکس در واقع چین و چروک‌ها را پاک نمی‌کند. اما همانطور که مشخص شده است، برای بیشتر بیماران ، بوتاکس بیشتر روشی پیشگیرانه است. ماده فعال آن باعث “عدم تحرک” عضلات صورت می‌شود تا شما را از انقباض به روش‌های تعمیق خطوط و چروک‌ها باز دارد.

 

چقدر درد دارد؟

بیماران ادعا می‌کنند که “که درد آن کاملا قابل تحمل است” و بسیاری فکر می‌کنند که نتایج ارزش هرگونه ناراحتی، حتی تکرار آن را در جهت ترمیم دارد. هنگامی که تزریق انجام می‌شود، در محل تزریق احساس سوزش خفیفی می‌کنید. با استفاده از کرم موضعی یا بسته یخ می‌توان این میزان را کاهش داد.

 

آیا مواد پرکننده بهتر  هستند؟

پرکننده‌های پوستی (ژل و فیلر) نیز موثر شناخته می‌شوند و نتایج حاصل از آن‌ها به طور کلی بیشتر از نتایج بوتاکس دوام می‌آورد. اما همچنان بسته به نوع دقیق پرکننده‌ای که انتخاب می‌کنی، نتایج متفاوت است. مانند بوتاکس، برای دوام نتایج حاصله به جلسات ترمیمی احتیاج دارید.

 

بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس، از چه سنی باید بوتاکس را شروع کنیم؟

۱۸ سال

اینکار برای بیمارانی که ۱۸ سال به بالا دارند مورد تأیید است و اکثر متخصصان اتفاق نظر دارند که بیماران در اواسط تا اواخر ۲۰ و اوایل ۳۰ سالگی در سن خوبی برای درمان پیشگیرانه بوتاکس هستند.

 

بایدها و نبایدهای بعد از بوتاکس چیست؟

به مدت ۲۴ ساعت ناحیه تحت درمان را مالش یا ماساژ ندهید! مالش یا ماساژ می‌تواند باعث گسترش سم بوتولینوم به سایر عضلات ناخواسته شود. در همان روز پس از درمان ورزش نکنید. بهتر است به مدت ۲۴ ساعت از انجام فعالیت‌های بدنی شدید خودداری کنید.

 

در صورت قطع مصرف بوتاکس چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر به هر دلیلی تصمیم دارید دیگر بوتاکس نداشته باشید (چرا این کار را با خودتان می‌کنید 🙂 ، در این صورت خواهید دید که خطوطی که مانع جلوگیری از آن می‌شوید با حرکت عضلانی عمیق‌تر می‌شوند و در نهایت به چین‌هایی در پوست شما تبدیل می‌شوند.

 

آیا می‌تواند ابروهای شما را لیفت کند؟

این روشی است که خطوط اخم بین ابروهای شما را درمان می کند. همچنین با تزریق بوتاکس آرایشی و بهداشتی (سم بوتولینوم نوع A) باعث لیفت ابرو نیز می‌شود. … برای خطوط اخم بین ابروها، این روش می‌تواند چین و چروک‌های عمیق را بدون جراحی صاف کند.

 

آیا می تواند صورت شما را لاغر کند؟

علاوه بر صاف شدن چین و چروک‌ها ، با استفاده از بوتاکس می‌توان صورت را باریک و کانتور کرد. پزشکان با هدف قرار دادن عضلات ماسیتر در پشت فک به این مهم دست می‌یابند. این عضلات می‌توانند به صورت یک شکل مدلینگ و عضله‌ای دهند. از این روش به عنوان کاهش توده یاد می‌شود.

 

آیا با بوتاکس در ابتدا عجیب به نظر می‌رسید؟

پوست شما در ابتدا ممکن است همان شکل سابق را داشته باشد – نگران نباشید – این کاملا طبیعی است. برای اولین بار بعد از تزریق، عمل کردن آن زمان بر است. در حقیقت، این امکان وجود دارد که شروع به دیدن اختلاف بین ۲-۸ روز طول بکشد. اما دو هفته بعد از قرار ملاقات، اثرات کامل درمان بوتاکس را مشاهده خواهید کرد.

 

آیا پرکننده‌ها بیشتر از بوتاکس درد دارند؟

اگر به درد حساس باشید، ماده پر کننده شدیدتر از تزریق بوتاکس دردآور خواهد بود. اما در کل اصلا درد زیادی ندارد و قابل تحمل خواهد بود.

 

به جای بوتاکس چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

جایگزین‌ها می‌تواند موارد زیر باشد:

  • سایر مواد تزریقی.
  • اگر ورزش می‌تواند از پیری در بدن جلوگیری کند، چرا در صورت نیز چنین نباشد؟
  • طب سوزنی. طب سوزنی به عنوان یک درمان ضد پیری یک روش نسبتاً جدید است، اما یک روش امیدوار کننده است.
  • لیفت کننده‌های صورت.
  • ویتامین‌ها.
  • کرم‌های صورت.
  • لایه برداری شیمیایی.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان از بهترین دکتر بوتاکس تهرانپارس و اطلاع از سایر خدمات به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع