ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تفاوت بوتاکس خوب از بوتاکس بد و عوارض بوتاکس بد چیست؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • تفاوت بوتاکس خوب از بوتاکس بد و عوارض بوتاکس بد چیست؟
 تفاوت بوتاکس خوب از بوتاکس بد و عوارض بوتاکس بد چیست؟

بوتاکس در تهرانپارس

بوتاکس در تهرانپارس: یکی از روش های حذف خطوط (چین و چروک پوست) صورت است و درصد ایمنی بالایی دارد و در صورتی که توسط متخصصین انجام بگیرد درصد عوارض نا خواسته آن پایین می آید. البته نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که محل انتخاب شده برای تزریق، محل مناسبی برای تزریق است یا خیر. تزریق به صورت نادرست انجام نگیرد، می تواند برای فرد مشکلاتی را ایجاد کند ، چهره فرد حالت مصنوعی به خود گرفته و بهت زده و یا خیره شده به نظر برسد و یا دچار افتادگی پلک و بالا رفتن بیش از حد گوشه ابروها شود.

ماندگاری تزریق بین یک تا سه سال است، اما معمولا بیش از شش ماه ماندگاری دارد. میزان تزریق بستگی به شدت چین و چروک دارد. ممکن است پس از تزریق فرد احساس ناراحتی کند اما به طور کلی تزریق اثری در انجام فعالیت‌های روزمره ندارد.اثر تزریق معمولا چهار روز تا یک هفته قابل مشاهده میباشد.

نشانه بوتاکس خوب و بد در مرکز بوتاکس در تهرانپارس

اگر بوتاکس خوب باشد:

  • صورت حالت طبیعی و ابروها در جای طبیعی قرار می گیرد.
  • تقارن صورت حفظ می شود. صورت حرکت خود را از دست نمی‌دهد.
  • صورت حالت براق و مرواریدی پیدا نمی کند.
  • پوست حالت طبیعی خود را از دست نمیدهد.

اگر بوتاکس بد باشد:

  • یک سوم بالایی بیش از اندازه بالا رفته یا پایین می افتد؛ طوری که ممکن است فرد همیشه شگفت‌زده یا ثابت بنظر برسد.
  • گوشه های دهان بیش از اندازه افتاده یا ناهموار است.
  • پوست اطراف چشم وقتی که لبخند می زنید جمع نمی شود.
  • گوشه‌های لب به سمت بالا می‌رود و نامتقارن است.
  • تزریق وسط ابرو به قدری زیاد است که به چهره‌ تان حالتی عبوس می‌دهد.

تولید کنندگان بوتاکس

آمریکا،انگلیس،آلمان،کره جنوبی، چین واخیرا ایران، ازمهمترین تولیدکنندگان بوتاکس هستند.بهترین بوتاکس دنیا ALERGAN ازکشور آمریکاست که به لحاظ مشکلات تحریم ومسائل سیاسی به کشور وارد نمیشود.بعد از آن DYSPORT از انگلستان مرغوب و معروف بوده که اولین مارک وارد شده به کشور نیز بوده وسالها استفاده شده است. بوتاکس توسط کشورهای دیگر تولید شده که هم اکنون دردسترس بوده وخوشبختانه ازلحاظ کیفیت واثربخشی ونیز عوارض تفاوت چندانی با ۲ نوع یاد شده ندارند ،ضمن اینکه قیمت مناسبتری دارند.

در۳ سال اخیربوتاکسی به نامنورونوکس (NEURONOX) ازکشور کره جنوبی وارد کشور شده که هم دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ودرمان ایران بوده وهم در تجارب واقعی کیفیت خوب وعوارض کمی ازخود نشان داده است.درسالهای اول ورود این بوتاکس کیفیت و دوام خوبی از خودش نشان میداد که متاسفانه به دلیلی که مشخص نیست در یکسال گذشته دوام و قدرت اثراین تزریق خیلی کاهش یافته و من شخصا از آن راضی نیستم. تمام برندهایی که در ایران به نام REFINEX , CANITOX ,DERMATOX , LINURASE وجود دارند همگی چینی بوده که متاسفانه به عنوان کانادایی وآمریکایی تزریق می شوند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، هیچ بوتاکس کانادایى و آمریکایى و … در کشور وجود ندارد و تنها بوتاکس هاى وارداتی مجاز:

۱- دیسپورت dysport ساخت انگلستان

بوتاکس دیسپورت

۲- نورونوکس neuronox ساخت کره

بوتاکس نورونوکس

۳- زئومین xeomine ساخت آلمان

بوتاکس

 

 

 

 

چگونه بوتاکس اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهیم؟

اول این که اگر هزینه تزریق برحسب هر واحد بسیار کمتر از هزینه متوسط در کلینیک‌های دیگر است به اصل بودن بوتاکس مشکوک شوید. پایین بودن قیمت تزریق نشان دهنده خرید بوتاکس از یک تامین کننده غیرقانونی است. عبارت ”Onabotulinumtoxin” را روی ویال پیدا کنید. روی برچسب بوتاکس تقلبی عبارت دیگری مانند “سم بوتولینوم” یا نام‌های مشابه دیگر درج می‌شود.

بطری بوتاکس اصلی و خوب دارای هولوگرامی با عبارت ” Allergan” است که اصل بودن آن را ثابت می‌کند.

 

برای مشاوره بوتاکس در تهرانپارس اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع