ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تتلو خط لب با متد میکروپیگمنتیشن چیست؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • تتلو خط لب با متد میکروپیگمنتیشن چیست؟
 تتلو خط لب با متد میکروپیگمنتیشن چیست؟

زیبایی لب‌ها تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارد. از این جهت افراد همیشه به دنبال لب‌های متقارن و خوش رنگ هستند که ظاهر آن‌ها را بهتر از آنچه که هست نشان دهد. مواردی همچون عدم تناسب لب بالا با لب پایین، رنگ پریدگی و یا سیاهی لب‌ها، عدم تقارن در لب‌ها و غیره بر روی ظاهر لب تاثیرات منفی می‌گذارند. برای این مسائل یکی از راه‌کارها تتو خط لب است. هدف از استفاده از این متد: بازسازی مجدد حالت لب‌ها، بر طرف کردن رنگ پریدگی لب‌ها، اصلاح تقارن برای افراد آسیب دیده، افزایش حجم لب و غیره است.

اگر افراد علاوه بر خط لب مایل به تتو کل لب باشند بدان تتو رژ لب گفته می‌شود که تاثیر بسزایی بر روی حجم و فرم و رنگ لب ایجاد می‌کند.

متد میکروپیگمنتیشن:

در میکروپیگمنتیشن لب رنگدانه­‌ها توسط قلم دیجیتالی وارد لایه‌های سطحی پوست می­‌شود و لبان را پر رنگ و خطوط آن ­را مشخص می­‌کند. در این صورت خانم­‌ها دیگر نیازی به استفاده از لوازم آرایش برای لب‌ها ندارند. البته باید هر ۸-۶ ماه یک مرتبه اقدام به ترمیم کرد در غیر این­صورت رنگ لب­‌ها به تدریج کمرنگ و پس از۳-۵ سال محو خواهد شد. در صورت انجام میکروپیگمنتیشن هم می­توان از رژ لب استفاده کرد.

انتخاب رنگ تتو لب:

به طور کلی انتخاب رنگ تتو لب هیچ گونه محدودیتی ندارد. اگر متد میکروپیگمنتیشن را انتخاب کرده باشید می‌توانید بعد مدتی رنگ آن را تغییر دهید. انتخاب رنگ تتو لب در ماندگاری آن تاثیر گذار است. بطوریکه هر چه رنگ انتخابی تیره‌تر باشد ماندگاری آن نیز بالاتر است.

این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگ تتو لب در ابتدا بسیار پر رنگ است اما بعد از مدتی کمی کمرنگ‌تر شده و تثبیت می‌شود. برای انتخاب راحت‌تر رنگ تتو بهتر است به رنگ پوست خود توجه ویژه داشته باشید.

تاتو خط لب کالباسی

برای لب‌های رنگ پریده مناسب است.

تاتو خط لب رنگ کاراملی

برای افرادی با رنگ پوست تیره که خواستار لب‌های طبیعی هستند، مناسب است.

تاتو خط لب رنگ قرمز توت فرنگی

برای افرادی با لب‌های کبود مناسب است.

تتو لب

مراقبت‌های قبل از انجام تتو لب:

  • حداقل ۸ ساعت قبل از تتو نباید کافئین مصرف کنید.
  • از نور مستقیم خورشید و اشعه فرابنفش دوری کنید.
  • در صورت سابقه ی زدن تبخال چند روز قبل از انجام تاتو از آن با خوردن قرص اسیکلوویر پیشگیری کنید.
  • اگر حساسیت دارید قبل از انجام تتو برای مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنید.
  • از لایه برداری و اسکراب قبل از انجام تتو خودداری کنید.
  • از مصرف داروهای تحریک کننده پوست خودداری کنید.

مراقبت‌های بعد از انجام تتو لب:

  • بعد از اینکه خط لب تاتو را ایجاد کردید، به مدت سه روز از شستن قسمت تاتو خودداری کنید.
  • بعد از تاتو حتما با مشورت پزشک، از پماد ویتامین آ استفاده کنید.
  • بعد از تاتو خط لب، به مدت یک هفته از پماد هیدروکورتیزون استفاده کنید.
  • از خاراندن و کندن پوست‌ اطراف لب خودداری کنید.
  • در ماه اول از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید.
  • تا جایی که امکان دارد از قرار گرفتن در نور افتاب خودداری کنید.

 

نکاتی که بهتر است بدانید:

  • خط لب را فقط بر روی دور لب نباید تتو کرد بلکه باید به داخل لب سایه زد. این کار بسیار سنتی بوده و ظاهر زیبایی ندارد.
  • بهتر است رنگ تتو لب را دو االی سه درجه تیره‌تر از رنگ خود لب انتخاب کرد که هم دوام داشته باشد و هم بعد از کم‌رنگ شدن از بین نرود. البته مانعی وجود ندارد که رنگ تتو رنگ خود لب‌تان باشد.
  • میکروپیگمنتیشن برای حجم دادن و برجسته کردن به لب‌ها نمی‌باشد. بلکه برای اصلاح لب، بهبود رنگ و پرتر نشان دادن لب‌ها می‌باشد.

نحوه انجام تتو لب:

برای این کار لب را از قسمت هفتی بالای آن به دو نیمه فرضی تقسیم می­‌کنند. کار از خط وسط به سمت طرفین لب آغاز می‌شود. برای لب سازی و حجیم کردن لب از حرکات دوّار و کوک مانند استفاده می­‌شود. در قسمت بیرونی لب‌ها از خطوط کوک مانند و در قسمت داخلی لب از حرکات دوّار و زنجیره‌ای (سیم تلفنی) استفاده می­‌شود. در تاتو لب قسمت‌های پیرامونی لب رنگ تیره‌تر و قسمت‌های داخلی لب روشن‌تر هستند تا باعث حجیم شدن لب شوند و زیباتر جلوه کنند.

حال ممکن است سوالاتی شرعی درباره تتو داشته باشید:

 با وجود تتو لب ممکن است این سوالات برای شما پیش بیاید که “آیا با وجود تاتو خط لب یا تاتو رژلب می توانم نماز بخوانم؟” یا “با انجام تاتو خط لب و تاتو رژلب ،غسل و وضوی من صحیح است؟” یا “با انجام تاتو خط لب یا تاتو رژلب می توانم به حج بروم؟”. در جواب به این سوالات باید بگوییم: به صورت کلی از نظر هیچ‌کدام از مراجع، به دلیل اینکه  رنگ تتو در زیر پوست قرار می‌گیرد هیچ مانعی برای وضو گرفتن، نماز خواندن، غسل کردن و به حج رفتن ندارد.

عوارض تتو لب چیست:

همان‌طور که می‌دانید هر کاری مزایا و معایب خودش را دارد. انجام تاتوی خط لب نیز همانند دیگر کارها دارای عوارض است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به احتمال بروز عفونت، آلرژی و یا انتقال بیماری اشاره کرد. این عوامل در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و غیر استریل بودن لوازم تاتو ممکن است پیش بیاید.

اگر شما در کلینیک معتبر و زیر نظر متخصص حرفه‌ای تتو را انجام دهید، این عوارض به هیچ عنوان رخ نخواهد داد.

 

برای گرفتن مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع