ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین روش جوانسازی

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین روش جوانسازی
 بهترین روش جوانسازی

بهترین روش جوانسازی

یکی از بهترین روش جوانسازی پوست هایفو است. در این روش بدون جراحی تهاجمی مشکلات موجود در صورت و بدن به طور مؤثر و ایمن برطرف و پوستی صاف و جوان‌تر ایجاد می‌شود.

روش هایفو پیش‌تر به منظور از بین بردن تومورهای سرطانی کاربرد داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از روش‌های جوان سازی پوست مورد توجه قرار گرفت. به این ترتیب که ابتدا در سال ۲۰۰۹ انجمن غذا و داروی آمریکا که مرجع اصلی تائید داروهای درمانی است تأثیر این روش را در لیفت ابرو مورد تائید قرار داد و پنج سال بعد اثرات درمانی این روش جهت بهبود خطوط و چین و چروک قسمت فوقانی قفسه سینه و گردن (دکلته) از سوی همین موسسه مورد تائید قرار گرفت.

اگرچه این روش اساساً برای بهبود چین و چروک‌ها صورت و به طور کلی جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می­گیرد. اما در برخی موارد جهت از بین بردن سلول‌های چربی و سلولیدها و در نتیجه پیکرتراشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد هر چند که استفاده از آن به منظور پیکر تراشی هنوز به طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است. هایفو به عنوان یک روش جوانسازی پوست می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود در حالی که عوارض آن را ندارد. البته این روش برای افرادی که موارد شدیدتر افتادگی پوست را دارند چندان کارآمد نخواهد بود.

روش کار هایفو:

بهترین روش جوانسازی

اساس روش هایفو به این ترتیب است که امواج آلتراسونیک بی‌خطری از جنس امواج سونوگرافی که هیچ گونه خطر و ضرری حتی برای مادر و جنین نیز ندارند، به صورت متمرکز در ابعاد ماکرو یا میکرو با دقت بسیار بالا به پوست برخورد می‌نمایند. انرژی امواج  باعث گرم شدن سریع بافت می‌شود و هنگامی که سلول‌های منطقه  مورد نظر به دمای خاصی می‌رسند، برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می­شوند. کلاژن پروتئینی است که به پوست استحکام و شادابی می‌بخشد و باعث از بین رفتن چین و چروک‌های می‌شود از آنجا که امواج آلتراسونیک با فرکانس بالا تنها بر روی یک نقطه در زیر سطح پوست متمرکز می­شوند، هیچ آسیبی به لایه‌های بالایی پوست وارد نمی­شود. از همین رو عارضه قابل مشاهده خاصی بر روی پوست به وجود نمی‌آید.

روش هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. نتیجه مطلوب روش هایفو بر روی اشخاص با سن بیشتر از ۳۰ سال که شلی و افتادگی پوست در آنها در مرحله‌ی متوسط قرار دارد، نتیجه عالی در بر خواهد داشت. افرادی که دارای پوست آسیب دیده از نور هستند و یا درجه بالایی از پوست شل دارند  و همچنین افراد مسن با پیری و شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان بر روی گردن، کاندیداهای خوبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

این روش درمانی برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه هدف، و نیز متقاضیانی که دارای آکنه شدید یا کیستیک و کاشته‌ای فلزی در ناحیه درمان هستند توصیه نمی‌شود.

مزایای بهترین روش جوانسازی

بهترین روش جوانسازی

بنا بر اعلام انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS) هایفو و سایر گزینه‌های غیر جراحی برای لیفت صورت در طی چند سال گذشته محبوبیت عمده‌ای داشته است. به طوری که تعداد جراحی­های انجام شده  سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷ ۶۴.۸ درصد افزایش یافته است البته قابل پیش بینی است این روند افزایشی تا کنون نیز ادامه داشته است.

هایفو مزایا و کاربردهای زیادی دارد از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • رفع افتادگی پوست در گردن (گاهی اوقات گردن بوقلمون نیز نامیده می‌شود)
  • لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  • بهبود زاویه فک
  • صاف کردن پوست

در سال ۲۰۱۷  مطالعه معتبری که شامل ۳۲ داوطلب اهل کره بود نشان داد که هایفو پس از ۱۲ هفته به طور قابل توجهی قابلیت ارتجاعی پوست گونه‌ها، پایین شکم و ران را بهبود می­بخشد. علاوه بر این در یک مطالعه گسترده­تر که بر روی ۹۳ داوطلب درمانی صورت گرفت مشاهده شد در ۶۶ درصد از کسانی که تحت هایفو قرار گرفتند  تنها پس از ۹۰ روز اثرات بهبودی در پوست صورت و گردن به وضوح قابل رؤیت بود.

مقایسه جراحی لیفت صورت و روش هایفو

در حالی که هایفو نسبت به جراحی لیفت صورت خطرات و هزینه‌های کمتری دارد، اما اثرات آن طولانی مدت نبوده و ممکن است بعد از مدتی نیاز به درمان مجدد باشد. در جدول ۱  خلاصه‌ای از تفاوت‌های عمده هر دو روش توضیح داده شده است:

اثرات طولانی مدت میزان مؤثر بودن خطرات و عوارض زمان لازم برای ریکاوری و بهبودی هزینه نوع روش روش درمانی
همان مطالعه معتبر نشان می­دهد که بهبود ظاهر حداقل ۶ ماه ادامه دارد. به محض اینکه روند پیری طبیعی آغاز شد، شما احتمالاً نیاز به درمان‌های اضافی HIFU خواهید داشت. در یک مطالعه معتبر، ۹۴٪ از افراد بهبود در لیفتینگ پوست را در یک بازدید  و پیگیری ۳ ماهه تجربه کرده­اند. قرمزی و تورم خفیف مدت زمان خاصی جهت بهبودی و ریکاوری مورد نیاز نمی‌باشد کمتر غیر تهاجمی و بدون برش هایفو
نتایج ماندگار هستند. در یک مطالعه معتبر، ۵/۶۸ درصد از افراد به طور میانگین بعد از  ​​۶ تا ۱۲  سال پس از عمل، پیشرفت را بسیار خوب یا فراتر از انتظار ارزیابی کردند. در یک مطالعه موثق و معتبر، ۹۷.۸٪ از افراد بهبود را پس از یک سال بسیار خوب یا فراتر از انتظار توصیف کردند. خطرات بیهوشی

•خون ریزی

• عفونت

•لخته شدن خون

• درد یا زخم

• ریزش مو در محل برش

دو تا چهار هفته مورد نیاز است بیشتر روش تهاجمی که به برش و بخیه نیاز دارد جراحی لیفت صورت

 

هزینه‌های روش درمانی هایفو

هزینه‌های این روش درمانی در حدود کمتر از یک پنجم جراحی به روش لیفت صورت می‌باشد. میزان دقیق  هزینه به عوامل مختلفی نظیر منطقه تحت درمان و موقعیت جغرافیایی شما و همچنین تعداد کل جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب بستگی دارد. جهت اطلاع از میزان دقیق هزینه می­توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

هایفو چه حسی دارد؟

با توجه به این موضوع مهم که روش درمانی و جوان سازی پوست به روش هایفو یک روش کاملاً غیرتهاجمی و فاقد برش و ایجاد زخم و خونریزی­ می‌باشد شما درد خاصی در حین کار تجربه نخواهید کرد. با این وجود در طی روش هایفو ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید. برخی افراد آن را به عنوان پالس‌های الکتریکی کوچک یا احساس خاردار سبک توصیف می‌کنند. جهت کاهش درد احتمالی می‌توان از داروهای آرامبخش و تسکین دهنده درد مانند استامینفون و ایبوپروفن استفاده کرد. بلافاصله پس از درمان، ممکن است دچار قرمزی یا تورم خفیف شوید که طی چند ساعت آینده به تدریج از بین می‌رود.

عمل جوان سازی پوست به روش هایفو چگونه انجام می­شود؟

آنچه در حین این روش درمانی در انتظار شما است به این صورت است که قبل از هر چیزی یک پزشک یا تکنسین ابتدا ناحیه مورد نظر را تمیز می‌کند. آن‌ها ممکن است قبل از شروع  از یک کرم بی‌حسی موضعی استفاده کنند.

سپس پزشک یا تکنسین محل مورد نظر را با ژل سونوگرافی آغشته می‌نماید. دستگاه هایفو در برابر پوست قرار می‌گیرد. با استفاده از مانیتور مخصوص دستگاه، پزشک یا تکنسین دستگاه را بر روی تنظیمات مناسب تنظیم می‌کند. سپس انرژی اولتراسوند با پالس کوتاه به مدت تقریبی ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به منطقه مورد نظر منتقل می‌شود.

در حالی که انرژی سونوگرافی در حال استفاده است، ممکن است احساس گرما و سوزن سوزن شدن را به صورت خفیف تجربه کنید که البته در صورتی که آزار دهنده باشد می‌توانید از داروی ضد درد نیز استفاده کنید. پس از انجام این عمل بلافاصله می‌توانید به خانه بروید و فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید.

عوارض جانبی بهترین روش جوانسازی با هایفو

اگر هایفو توسط متخصص حرفه‌ای و  آموزش دیده و واجد شرایط انجام شود، روشی بسیار ایمن است که فاقد خطر و عارضه خاصی است.  بهترین مزیت این روش درمانی این است که شما بلافاصله پس از ترک کلینیک می­توانید فعالیت‌های عادی و روزانه خود را بدون هیچ مشکل خاصی از سر بگیرید. علیرغم این که ممکن است مقداری قرمزی یا تورم بعد از عمل ایجاد شود، اما در غالب موارد بلافاصله فروکش می­کند. با این وجود احساس سوزن سوزن شدن ناحیه تحت درمان ممکن است برای چند هفته ادامه داشته باشد.

نتیجه گیری از بهترین روش جوانسازی

هایفو یک روش ایمن، مؤثر و غیرتهاجمی جهت جوان سازی صورت است. انکار مزایای آن نسبت به لیفت صورت با جراحی دشوار است. هیچ برشی و جای زخمی وجود ندارد همچنین زمان استراحت یا بهبودی لازم نیست. هایفو بسیار ارزان‌تر از لیفت صورت است. اکثر افراد سه ماه بعد از درمان نهایی نتایج کامل را مشاهده می‌کنند. اگر به دنبال درمانی سریع، بدون درد و غیرتهاجمی هستید، هایفو در مقایسه با لیفت صورت جراحی گزینه‌ای عالی است. البته، این روش، درمانی معجزه آسا برای پیری نیست. این روش درمانی برای بیماران مبتلا به شلی پوست ملایم تا متوسط ​​مناسب است و ممکن است لازم باشد. طی یک تا دو سال این روند را تکرار گردد زیرا روند پیری طبیعی به صورت طبیعی اتفاق می­افتد. در صورتی که پیرتر هستید و یا دچار افتادگی پوست و چین و چروک شدید می­باشید، هایفو نمی‌تواند این مشکلات پوستی را برطرف کند.

برای دریافت مشاوره و رزرو کردن نوبت برای بهترین روش جوانسازی تماس فرمایید.

منبع:

https://www.pechemedispa.com.au/treatments/non-surgical-face-lift/?gclid=Cj0KCQjwraqHBhDsARIsAKuGZeEWG9YWNZVjyGWGJ-NMmwePQEdGOagDdj61hMtua7zZwd8uh6iv7lAaAmgiEALw_wcB

https://www.healthline.com/health/hifu-for-face#summary

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع